Ik zou haast denken dat het een compressor zou zijnquote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die oude zijn wel kut. De recente modellen zijn leuker![]()
Kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
xdoos of ps3 masterrace?quote:Op zondag 7 december 2014 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je goed doet.. die heb ik ook en die vind ik tof.
Ik, ehh, hoop dat je een audiocompressor bedoelt en niet een luchtcompressor.quote:Op zondag 7 december 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat het een compressor zou zijn
Bedoel ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, hoop dat je een audiocompressor bedoelt en niet een luchtcompressor.
Ik maak mij er niet druk om.. maar ik zelf ben wel meer van de PS. Heb wel een xbox gehad, die zwart/groenen maar verder geen meer.quote:
1953 beldequote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
CRT oscilloscopen beste oscilloscopen.
whehehehe
oeh nicequote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet druk om.. maar ik zelf ben wel meer van de PS. Heb wel een xbox gehad, die zwart/groenen maar verder geen meer.
PS3 + PC voor mij.
mezelf cadeau gedaan voor sinterklaas en racismequote:
1Ghz maarquote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.conrad.nl/nl/(...)e-1-ghz-1118920.html
quote:Op zondag 7 december 2014 22:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
1Ghz maar![]()
Deze is 32Ghz![]()
[ afbeelding ]
Kost maar $150.000
Goddammitquote:Op zondag 7 december 2014 22:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
1Ghz maar![]()
Deze is 32Ghz![]()
[ afbeelding ]
Kost maar $150.000
quote:Op zondag 7 december 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
we hebben deze op school
Lekker nummerquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee. Hier een geitje
[ afbeelding ]
Is ie defect?quote:
Hahaquote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ie defect?
How you doin?
Best wel. Nieuwe huisgenoot kwam om vloei vragen, chille gast. Nieuwe huis is supergezelligquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best wel. Nieuwe huisgenoot kwam om vloei vragen, chille gast. Nieuwe huis is supergezellig
Mooiquote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best wel. Nieuwe huisgenoot kwam om vloei vragen, chille gast. Nieuwe huis is supergezellig
Is meer een studioquote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe is jouw nieuwe kamer?
Doe kasten maken dan. Is leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet nog kasten enzo aanschaffen
ik ben een kast #bredeboiiquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Wil jij er 1 maken?quote:
Je zit in een kast xdxdquote:
Depends. Iets kleins wil ik wel doen, maar zit binnenkort zelf ook in een verhuizing.quote:
Eigen badkamer/keuken?quote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is meer een studioBinnenkort verhuizen hoop ik
Houten kratjes op de kant zetten, zo maakte een kennis ooit een kast. en met verhuizen hoefde hij ze alleen maar rechtop te zettenquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn geleuidsinstallatie heeft een tijdje op kratten gestaan.quote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Houten kratjes op de kant zetten, zo maakte een kennis ooit een kast. en met verhuizen hoefde hij ze alleen maar rechtop te zetten
Ik heb een uitgeholde Grolsch krat als "kast" voor mijn printerquote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Houten kratjes op de kant zetten, zo maakte een kennis ooit een kast. en met verhuizen hoefde hij ze alleen maar rechtop te zetten
Wat is klein?quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Depends. Iets kleins wil ik wel doen, maar zit binnenkort zelf ook in een verhuizing.
En voordat ik weer grote projecten voor anderen ga doen, is er nog iemand voor wie ik een plafondlamp moet maken en iemand die ook een kast wilt. Maar zijn beiden geen haastklussen.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb een uitgeholde Grolsch krat als "kast" voor mijn printerZodat ik erboven ook nog meuk kwijt kon.
Best wel keihandig
dus vrouwenwerk?quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*het uithollen is trouwens KUT werk![]()
Bijna jarig jijquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja over 43 minuten, spannend!!!!111!!!!11
2 met n met de pneumatische beutelquote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*het uithollen is trouwens KUT werk![]()
Nee gwn gevoel hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan hak je de bodem er ook meteen uit
Je moeder batsen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
Je weet toch dat autisme geen gevoel hebben
En laat crash nou net...
Wat een onzin.quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je weet toch dat autisme geen gevoel hebben
zit op mobielquote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je moeder batsen?
Werkwoorden vervoegen is trouwens moeilijk eh?
Waar denk je dat die butthurt van komtquote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
En niet zo butthurt doen
Ik loop maar te fucken
vet grappigquote:Op zondag 7 december 2014 23:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waar denk je dat die butthurt van komt
Hommo![]()
feliquote:
Nicequote:Op maandag 8 december 2014 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
8.5 gehaald voor een toets waarvan ik dacht dat ie erop of eronder zou zijn![]()
Nicequote:Op maandag 8 december 2014 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
8.5 gehaald voor een toets waarvan ik dacht dat ie erop of eronder zou zijn![]()
Ja leuk is dat idd. Konden wij ook zien bij het project van afgelopen blok, mijn projectgroepje was de enige met een voldoendequote:Op maandag 8 december 2014 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Ik kan ook de resultaten van andere mensen zien. Drie mensen onvoldoende
Als ik ook zie wie diegene zijn die zakken heb ik daar totaal geen medelijden mee. Altijd kutten in de klas enzquote:Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja leuk is dat idd. Konden wij ook zien bij het project van afgelopen blok, mijn projectgroepje was de enige met een voldoende![]()
Dat wist je nog niet?quote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef d4v1d het volgende:
http://www.nieuws.nl/alge(...)van-Facebook-inhoudt
wtf
Waarom zou ik het anders nu postenquote:
Oh ja, nee, sorry, zo'n linkje met "wtf" als toevoeging in je post is direct duidelijk natuurlijk.quote:
Kom danquote:Op maandag 8 december 2014 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, nee, sorry, zo'n linkje met "wtf" als toevoeging in je post is direct duidelijk natuurlijk.
Kan ook echt niet zo zijn dat je dat artikel bijvoorbeeld kansloos vindt, of dat je bedoelt te zeggen "wtf, dat ze hier nu pas mee komen", nope. Nee, onmogelijk.![]()
![]()
Ik was er gewoon hoor, stond achter die boom bij dat bankje.quote:Op maandag 8 december 2014 17:08 schreef wietparkiet het volgende:
waar was je bbq
ik was 5 uur pleintje je was nergens
pussyboy
oh jij was dat ventje dat zijn broek vol had geschetenquote:Op maandag 8 december 2014 17:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was er gewoon hoor, stond achter die boom bij dat bankje.
Ja, die ja.quote:Op maandag 8 december 2014 17:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh jij was dat ventje dat zijn broek vol had gescheten
ohquote:Op maandag 8 december 2014 18:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, nee, dat was ik niet. Denk dat dat d4v1d was.
over de rug van je kat een miljonair wordenquote:Op maandag 8 december 2014 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)n-voetballer-ronaldo
If true..
al is het maar een kwart ervan..
Groot gelijk.quote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage grumpydog opzoeken gaat
quote:Op maandag 8 december 2014 18:50 schreef BBQSausage het volgende:
* BBQSausage grumpydog opzoeken gaat
Ah, gevonden dus.quote:Op maandag 8 december 2014 18:57 schreef LittleBrownie het volgende:
Al hebben bulldogs een grumpy face
Niet speciaal genoegquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 18:59 schreef LittleBrownie het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel(...)dia-gaat-helpen.html
Elke 21 minuten, wow
Daar helemaal. Het is meer de schuld van de dame dat je verkracht wordt. Achterlijke idiotenquote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ziek....... wat een kut volk zijn we ook. Snap het wel als aliens ons komen uitroeien.
Sommige overheden en samenlevingen zijn gewoon verrot. Helemaal naar de klote en niemand die er iets aan doet.quote:Op maandag 8 december 2014 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ziek....... wat een kut volk zijn we ook. Snap het wel als aliens ons komen uitroeien.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef Ro-ald het volgende:
Moet je maar niet in India wonen.
Nee grapje
Er zijn groeperingen die ze langzamerhand uitroeien, maar die zien we dan weer als terroristen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sommige overheden en samenlevingen zijn gewoon verrot. Helemaal naar de klote en niemand die er iets aan doet.
Mja, daardoor ontstaat alleen nog maar meer ellende.quote:Op maandag 8 december 2014 19:06 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er zijn groeperingen die ze langzamerhand uitroeien, maar die zien we dan weer als terroristen.
Niet zo veel fappen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
ik heb een tering grote blaar op mijn duim
Ik op m'n wijsvinger. Zo klote met klikken op m'n muis.quote:Op maandag 8 december 2014 19:07 schreef Ro-ald het volgende:
ik heb een tering grote blaar op mijn duim
Nou in Nederland kan je echt geen boete van 500 euro vermijden door de politie ff 20 euro te gevenquote:
Prima oplossing ja, alle probleemlanden gewoon nuken. Dan kan de rest van de wereld vrolijk verder leven.quote:
quote:
Nee dat is wel zo iddquote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou in Nederland kan je echt geen boete van 500 euro vermijden door de politie ff 20 euro te geven
hou je van ongeschoren of geschoren?quote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Je zei de vorige keer dat je op een haarloze aap leek...
I'll pass sry.
en friesland want dat is ook echt pure aidsquote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Prima oplossing ja, alle probleemlanden gewoon nuken. Dan kan de rest van de wereld vrolijk verder leven.
De rest.. oh wacht.
1 Bal geschoren en 1 bal ongeschoren.quote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hou je van ongeschoren of geschoren?
Ik heb dat niet gezegd. Klinkt meer iets van Geo.quote:Op maandag 8 december 2014 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Je zei de vorige keer dat je op een haarloze aap leek...
I'll pass sry.
Ja precies.quote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
en friesland want dat is ook echt pure aids
quote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
1 Bal geschoren en 1 bal ongeschoren.
Dan ben je ook gewoon dom als je je laat afkopen voor 20euroquote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nou in Nederland kan je echt geen boete van 500 euro vermijden door de politie ff 20 euro te geven
oh ging het over geslachtsdelenquote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef Crip het volgende:
[..]
1 Bal geschoren en 1 bal ongeschoren.
Het is iets, denken ze daar.quote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon dom als je je laat afkopen voor 20euro
quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
In Friesland worden elke 21 minuten koeien verkracht door de boer zelf
Alsof je extra verdiend als je een boete uitdeelt?quote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je ook gewoon dom als je je laat afkopen voor 20euro
quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
Nee, maar gewoon 50 vragen.. of 100quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsof je extra verdiend als je een boete uitdeelt?
En sws baard.quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ging het over geslachtsdelen
21? dat was toch minder?quote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Ro-ald het volgende:
In Mexico doe je 10 dollar in je paspoort of rijbewijs. Als ze je aanhouden en je die papieren laat zien, is na een paar minuten 'overleg' in de politieauto alles in orde en mag je doorlopen . Echt niet corrupt ofzo...quote:Op maandag 8 december 2014 19:08 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee jij.quote:Op maandag 8 december 2014 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dat niet gezegd. Klinkt meer iets van Geo.
Het is een beetje onderhalen eigenlijkquote:Op maandag 8 december 2014 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, maar gewoon 50 vragen.. of 100
Stoppelbaardquote:
quote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is een beetje onderhandelen eigenlijkgaat echt heel apart daar.
De Kroatische politie wilde mij niet eens een highfive geven toen ik dronken was.quote:Op maandag 8 december 2014 19:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is een beetje onderhalen eigenlijkgaat echt heel apart daar.
ja of ik laat mijn vuurwapen zien en dan is ook alles goedquote:Op maandag 8 december 2014 19:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In Mexico doe je 10 dollar in je paspoort of rijbewijs. Als ze je aanhouden en je die papieren laat zien, is na een paar minuten 'overleg' in de politieauto alles in orde en mag je doorlopen . Echt niet corrupt ofzo...
Waarvoor zijn er nog wetten denk je danquote:Op maandag 8 december 2014 19:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
In Mexico doe je 10 dollar in je paspoort of rijbewijs. Als ze je aanhouden en je die papieren laat zien, is na een paar minuten 'overleg' in de politieauto alles in orde en mag je doorlopen . Echt niet corrupt ofzo...
Jij noemt 'm zo ja? Je vuurwapen?quote:Op maandag 8 december 2014 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja of ik laat mijn vuurwapen zien en dan is ook alles goed![]()
![]()
Niet het vuurwapen wat in mijn broek zitquote:Op maandag 8 december 2014 19:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij noemt 'm zo ja? Je vuurwapen?
En s' avonds nog even left overs uit kan plukkenquote:Op maandag 8 december 2014 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Stoppelbaard is het minimale. Het liefst lekkere volle baard waar je zo in kan friemelen.
spuitpistool goed wapen gewoon het kwakje in iemands ogen spuitenquote:Op maandag 8 december 2014 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet het vuurwapen wat in mijn broek zit
quote:Op maandag 8 december 2014 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]is raar inderdaad..
Heb wel eens bij wegmisbruikers gezien dat iemand zijn rijbewijs gaf met een biljet van 50 ertussendie agent "Meneer, probeert u mij nou om te kopen?"
- Oh.. zat die daar.. nee nee was geen poging tot hoor nee..
Die zijn ook nog zachterquote:Op maandag 8 december 2014 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Stoppelbaard is het minimale. Het liefst lekkere volle baard waar je zo in kan friemelen.
ik fap wel in je starbucksbeker.quote:Op maandag 8 december 2014 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Denken dat alleen hipsters baarden tof vinden... pls.
Wetten zijn er daar voor zware overtredingen, niet voor 10 kilometer te hard rijden op een lege snelweg ,op een stuk zonder op en af ritten...quote:Op maandag 8 december 2014 19:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Waarvoor zijn er nog wetten denk je dan
Dudequote:
88quote:Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
Crip hoe jong ben jij eigenlijk ;$$
Heb laatst mijn sweet 16 gehad. Had eindelijk een auto gekregen van myn moeder alleen heeft die bitch me een mercedes gegeven in plaats van een bentley bahquote:Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef wietparkiet het volgende:
Crip hoe jong ben jij eigenlijk ;$$
wat een trut seg :Squote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb laatst mijn sweet 16 gehad. Had eindelijk een auto gekregen van myn moeder alleen heeft die bitch me een mercedes gegeven in plaats van een bentley bah
Ik snap de huidige baarden trend niet. En dan bedoel ik al die houthakkers met geruite hemdjes en baarden tot hun navel maar met het postuur van een grasspriet en ze hunnen nog geen bijl tillen.quote:
quote:Op maandag 8 december 2014 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de huidige baarden trend niet. En dan bedoel ik al die houthakkers met geruite hemdjes en baarden tot hun navel maar met het postuur van een grasspriet en ze hunnen nog geen bijl tillen.
Als ik het over baarden heb heb ik het over echte mannen niet over iFags.quote:Op maandag 8 december 2014 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik snap de huidige baarden trend niet. En dan bedoel ik al die houthakkers met geruite hemdjes en baarden tot hun navel maar met het postuur van een grasspriet en ze hunnen nog geen bijl tillen.
quote:Op maandag 8 december 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Heb laatst mijn sweet 16 gehad. Had eindelijk een auto gekregen van myn moeder alleen heeft die bitch me een mercedes gegeven in plaats van een bentley bah
God Bless America? Lachen man.quote:Op maandag 8 december 2014 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
film viel helaas wat tegen
Tja, een Citizen Kane hoef je niet te verwachten. Hij was gewoon leuk.quote:Op maandag 8 december 2014 19:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Concept sprak mij enorm aan, uitwerking kon beter
Je probleem is dat je logica toepast op infomercials.quote:Op maandag 8 december 2014 19:29 schreef GekkePoes het volgende:
[..]pak dan 3 schoenen ofo:D
maar wie bewaart ze onder het bed dan
quote:Op maandag 8 december 2014 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je probleem is dat je logica toepast op infomercials.
[ afbeelding ]
lekker voor jequote:Op maandag 8 december 2014 19:28 schreef Geo4kant het volgende:
Zometeen 11 km heen en terug fietsen.. met kans op regen
Neuh, er zullen ook best katten zijn die dat doen.quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
Ben ik de enige die naar boven rent als die de bel hoort? Hashtag autist.
Mensenschuwmeesterrasquote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 8 december 2014 19:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neuh, er zullen ook best katten zijn die dat doen.
Rennen niet nee.quote:Op maandag 8 december 2014 19:48 schreef Crip het volgende:
Ik ken het, Of dan pak ik de post( op- een vrije dag) en begint de buurvrouw meteen te vragen of ik een vrije dag heb en even wil meehelpen de houtblokken die voor in de tuin liggen naar de tuin achter te sjouwenquote:Op maandag 8 december 2014 19:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Was alleen beneden omdat ik was aan het eten. Pff mijn peace moment verstoord.
Mag je haar daarna neuken dan?quote:Op maandag 8 december 2014 19:52 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ken het, Of dan pak ik de post( op- een vrije dag) en begint de buurvrouw meteen te vragen of ik een vrije dag heb en even wil meehelpen de houtblokken die voor in de tuin liggen naar de tuin achter te sjouwen
Het geintje is dan, dat het houthok nog dakpannen op moeten, en die dakpannen liggen onder 10 zakken grit die naar de zolder van de garage moeten, en daar ligt dan een stapel kranten die eerst naar buiten moeten. Dus ik heb daar nooit tijd voor..quote:
hiphoorquote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd. Ik hoor dat alle hippe mensen zeggen.
ken jij hippe mensen?quote:Op maandag 8 december 2014 20:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Weet ik niet eerlijk gezegd. Ik hoor dat alle hippe mensen zeggen.
als je er stiekem achter staatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |