Ik zou haast denken dat het een compressor zou zijnquote:Op zondag 7 december 2014 22:14 schreef CrashO het volgende:
[..]
Die oude zijn wel kut. De recente modellen zijn leuker![]()
Kleurtjes![]()
[ afbeelding ]
xdoos of ps3 masterrace?quote:Op zondag 7 december 2014 22:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop dat dit je goed doet.. die heb ik ook en die vind ik tof.
Ik, ehh, hoop dat je een audiocompressor bedoelt en niet een luchtcompressor.quote:Op zondag 7 december 2014 22:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou haast denken dat het een compressor zou zijn
Bedoel ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik, ehh, hoop dat je een audiocompressor bedoelt en niet een luchtcompressor.
Ik maak mij er niet druk om.. maar ik zelf ben wel meer van de PS. Heb wel een xbox gehad, die zwart/groenen maar verder geen meer.quote:
1953 beldequote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
CRT oscilloscopen beste oscilloscopen.
whehehehe
oeh nicequote:Op zondag 7 december 2014 22:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik maak mij er niet druk om.. maar ik zelf ben wel meer van de PS. Heb wel een xbox gehad, die zwart/groenen maar verder geen meer.
PS3 + PC voor mij.
mezelf cadeau gedaan voor sinterklaas en racismequote:
1Ghz maarquote:Op zondag 7 december 2014 22:20 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.conrad.nl/nl/(...)e-1-ghz-1118920.html
quote:Op zondag 7 december 2014 22:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
1Ghz maar![]()
Deze is 32Ghz![]()
[ afbeelding ]
Kost maar $150.000
Goddammitquote:Op zondag 7 december 2014 22:22 schreef CrashO het volgende:
[..]
1Ghz maar![]()
Deze is 32Ghz![]()
[ afbeelding ]
Kost maar $150.000
quote:Op zondag 7 december 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
we hebben deze op school
Lekker nummerquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nee. Hier een geitje
[ afbeelding ]
Is ie defect?quote:
Hahaquote:Op zondag 7 december 2014 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ie defect?
How you doin?
Best wel. Nieuwe huisgenoot kwam om vloei vragen, chille gast. Nieuwe huis is supergezelligquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best wel. Nieuwe huisgenoot kwam om vloei vragen, chille gast. Nieuwe huis is supergezellig
Mooiquote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Best wel. Nieuwe huisgenoot kwam om vloei vragen, chille gast. Nieuwe huis is supergezellig
Is meer een studioquote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hoe is jouw nieuwe kamer?
Doe kasten maken dan. Is leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik moet nog kasten enzo aanschaffen
ik ben een kast #bredeboiiquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Wil jij er 1 maken?quote:
Je zit in een kast xdxdquote:
Depends. Iets kleins wil ik wel doen, maar zit binnenkort zelf ook in een verhuizing.quote:
Eigen badkamer/keuken?quote:Op zondag 7 december 2014 22:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is meer een studioBinnenkort verhuizen hoop ik
Houten kratjes op de kant zetten, zo maakte een kennis ooit een kast. en met verhuizen hoefde hij ze alleen maar rechtop te zettenquote:Op zondag 7 december 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Mijn geleuidsinstallatie heeft een tijdje op kratten gestaan.quote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Houten kratjes op de kant zetten, zo maakte een kennis ooit een kast. en met verhuizen hoefde hij ze alleen maar rechtop te zetten
Ik heb een uitgeholde Grolsch krat als "kast" voor mijn printerquote:Op zondag 7 december 2014 22:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Houten kratjes op de kant zetten, zo maakte een kennis ooit een kast. en met verhuizen hoefde hij ze alleen maar rechtop te zetten
Wat is klein?quote:Op zondag 7 december 2014 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Depends. Iets kleins wil ik wel doen, maar zit binnenkort zelf ook in een verhuizing.
En voordat ik weer grote projecten voor anderen ga doen, is er nog iemand voor wie ik een plafondlamp moet maken en iemand die ook een kast wilt. Maar zijn beiden geen haastklussen.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ik heb een uitgeholde Grolsch krat als "kast" voor mijn printerZodat ik erboven ook nog meuk kwijt kon.
Best wel keihandig
dus vrouwenwerk?quote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*het uithollen is trouwens KUT werk![]()
Bijna jarig jijquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja over 43 minuten, spannend!!!!111!!!!11
2 met n met de pneumatische beutelquote:Op zondag 7 december 2014 22:53 schreef CrashO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*het uithollen is trouwens KUT werk![]()
Nee gwn gevoel hebbenquote:Op zondag 7 december 2014 23:18 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dan hak je de bodem er ook meteen uit
Je moeder batsen?quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
Je weet toch dat autisme geen gevoel hebben
En laat crash nou net...
Wat een onzin.quote:Op zondag 7 december 2014 23:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je weet toch dat autisme geen gevoel hebben
zit op mobielquote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef CrashO het volgende:
[..]
Je moeder batsen?
Werkwoorden vervoegen is trouwens moeilijk eh?
Waar denk je dat die butthurt van komtquote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef wietparkiet het volgende:
En niet zo butthurt doen
Ik loop maar te fucken
vet grappigquote:Op zondag 7 december 2014 23:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waar denk je dat die butthurt van komt
Hommo![]()
feliquote:
Nicequote:Op maandag 8 december 2014 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
8.5 gehaald voor een toets waarvan ik dacht dat ie erop of eronder zou zijn![]()
Nicequote:Op maandag 8 december 2014 00:21 schreef FL_Freak het volgende:
8.5 gehaald voor een toets waarvan ik dacht dat ie erop of eronder zou zijn![]()
Ja leuk is dat idd. Konden wij ook zien bij het project van afgelopen blok, mijn projectgroepje was de enige met een voldoendequote:Op maandag 8 december 2014 00:28 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[..]
Thnx
Ik kan ook de resultaten van andere mensen zien. Drie mensen onvoldoende
Als ik ook zie wie diegene zijn die zakken heb ik daar totaal geen medelijden mee. Altijd kutten in de klas enzquote:Op maandag 8 december 2014 00:36 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja leuk is dat idd. Konden wij ook zien bij het project van afgelopen blok, mijn projectgroepje was de enige met een voldoende![]()
Dat wist je nog niet?quote:Op maandag 8 december 2014 14:54 schreef d4v1d het volgende:
http://www.nieuws.nl/alge(...)van-Facebook-inhoudt
wtf
Waarom zou ik het anders nu postenquote:
Oh ja, nee, sorry, zo'n linkje met "wtf" als toevoeging in je post is direct duidelijk natuurlijk.quote:
Kom danquote:Op maandag 8 december 2014 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh ja, nee, sorry, zo'n linkje met "wtf" als toevoeging in je post is direct duidelijk natuurlijk.
Kan ook echt niet zo zijn dat je dat artikel bijvoorbeeld kansloos vindt, of dat je bedoelt te zeggen "wtf, dat ze hier nu pas mee komen", nope. Nee, onmogelijk.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |