Gewoon zelf een liposuctieapparaat bouwen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo veel honger de laatste dagen.![]()
Rip slank figuur
Met roomboterquote:
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.quote:Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt Inolvi gemeet. En ze kan nog lopen hoop ik?
Oehhh!!!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met roomboter. De echte, die je niet in de koelkast moet bewaren omdat je er dan hersens mee in kunt slaan
.
Op de bank gewoon? Nicequote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.
Wat een heer!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
Toen ik haar net naar de auto bracht nog wel. Ze heeft niet eens de slaapkamer gezien.
You dirty dogquote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
sex onder de douche is ook leuk!quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef aeque het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon zelf een liposuctieapparaat bouwen.
Dat wel jaquote:
Die smiley moet echt een ban krijgen hier.quote:
Eigenlijk wel. Maar misschien dat we hem dan juist gaan missen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die smiley moet echt een ban krijgen hier.
Hoe kom je daar nou bijquote:Op zondag 7 december 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
O wat denken jullie hier allemaal slecht.
Ik heb er heerlijke ervaringen mee gehadquote:
Ja ok ik lokte het zelf uit.quote:
Neeequote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef aeque het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heeft straw nu een ban?
Eigen schuldquote:
Ik heb niets gezegdquote:Op zondag 7 december 2014 21:56 schreef aeque het volgende:
[..]
O wat denken jullie hier allemaal slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |