1x hotel gewoon, 1x huis en 1x echt tent (quote:
#autistquote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
O, vier keer! Brugklas vergeten. Maar toen heb ik op de tweede dag m'n ouders gebeld om me te komen ophalen.
Al blijft jouw paarden verhaal het leukstequote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Crip het volgende:
Hhhhhhhhhhhh! Die verhalen die ik hier lees.
Diva!quote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
O, vier keer! Brugklas vergeten. Maar toen heb ik op de tweede dag m'n ouders gebeld om me te komen ophalen.
M'n broer en ik hadden de oude telefoons van onze ouders.quote:Op zondag 7 december 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Mijn ouders kochten gewoon mobiel voor mij toen ik naar groep8 kamp ging. Ik moest bereikbaar blijven
Jij ging om met Kevin en Joey enzo he?quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Achteraf spijt van. Leukste klas die ik ooit heb gehad.
pffquote:Op zondag 7 december 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Mijn ouders kochten gewoon mobiel voor mij toen ik naar groep8 kamp ging. Ik moest bereikbaar blijven
Wat?quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij ging om met Kevin en Joey enzo he?
Ik heb ook een mooie klas(h)quote:Op zondag 7 december 2014 23:09 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Achteraf spijt van. Leukste klas die ik ooit heb gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koerden zouden kapot lachen nu
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op zondag 7 december 2014 23:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb ook een mooie klas(h)Leuken pantoffels friend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koerden zouden kapot lachen nu
Middelbare.. ging jij niet op met Kevin die blondie en Joey die indo achtige? krijg vaag memmoriesquote:
Nee. Mijn basisschool was 3 minuten lopen hier vandaan.quote:Op zondag 7 december 2014 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pffhad je daarvoor geen mobiel dan
Tatta's be like.. mama we moeten vanavond maccaroni eten, kom je me ophalenquote:Op zondag 7 december 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
Ben nooit omgegaan met een Kevin of Joey.quote:Op zondag 7 december 2014 23:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Middelbare.. ging jij niet op met Kevin die blondie en Joey die indo achtige? krijg vaag memmories
ja dusquote:Op zondag 7 december 2014 23:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Mijn basisschool was 3 minuten lopen hier vandaan.
quote:
Ik wel (meen het). Crip doe niet zo stalkerigquote:Op zondag 7 december 2014 23:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben nooit omgegaan met een Kevin of Joey.
Oh wie dan op middelbare?quote:Op zondag 7 december 2014 23:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ben nooit omgegaan met een Kevin of Joey.
Mijn eerste mobiel:quote:Op zondag 7 december 2014 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dus
iedereen had nokia met snake
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen was jaloers op mij toen. Had 2mp camera alles"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |