Ik ben plank.quote:Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je ook een plank?
Borte
Blijft niet veel meer over hier op deze manier
Misschien moet ik ook maar tinder downloaden
oelalaquote:Op zondag 7 december 2014 22:24 schreef Crip het volgende:
Ik ben een skippybal en jij dan de plank Borte. We kunnen dan wippen.
ik snap niet wat die achterlijke, slecht gephotoshopte bril op het plaatje doet.quote:
alleen vandaag?quote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef Deuce92 het volgende:
Wat is er vandaag aan de hand met Crip?
Hipster bril.quote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik snap niet wat die achterlijke, slecht gephotoshopte bril op het plaatje doet.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:24 schreef Crip het volgende:
Ik ben een skippybal en jij dan de plank Borte. We kunnen dan wippen.
Ga snel squatten anders wordt dit niks hoorquote:
wowwquote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhh. Skkltje heeft een Voltorb in z'n hand in plaats van een Pokéball.
HWHY!?quote:Op zondag 7 december 2014 22:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Crip, ik kies jou!
[..]
Ga snel squatten anders wordt dit niks hoor
quote:Op zondag 7 december 2014 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je ook een plank?
Borte
Blijft niet veel meer over hier op deze manier
Misschien moet ik ook maar tinder downloaden
Nee, ik blijf liever op 95 kgquote:Op zondag 7 december 2014 22:26 schreef Landysh het volgende:
Che, jij bent Koerd. Jij valt SOWIESO af.
Maar ik ben te zwaar zeker?quote:Op zondag 7 december 2014 22:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik had je gebanned voor deze als ik het kon.
Trauma.quote:Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Crip, wat is er op dat kamp gebeurd?
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stuk. Ik doe gwn gek hier men.quote:Op zondag 7 december 2014 22:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Crip voor kamp: Assalaam aleikum...
Crip na kamp: Ik voel me sexy vandaag...
Iyi geceler!quote:Op zondag 7 december 2014 22:29 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga slapen. Voel me inene te oud bij jullie.
Ajuu
M3a salamaquote:Op zondag 7 december 2014 22:32 schreef Crip het volgende:
[..]
hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh stuk. Ik doe gwn gek hier men.
Ben gewoon Assalamu alaykom.
Waar komt hij uberhaupt vandaan? Moet toch wel als een gek hebben gereden om dat te bereiken.quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus niet vergeten jullie autogordels om te doen.
quote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
Op het MBO moesten wij trouwens ook naar zo'n introductiekamp. Het was een klas vol allochtonen dus niemand had kampeerspullen mee.Ik natuurlijk wel want bent echt een tatta in die dingen. ANYWAYS. Er zat nog een vriendin bij mij in de klas en we kregen contact met twee andere Turkse chicks. Toen gingen we met z'n vieren in een tent voor twee personen.
Het regende en het was vet koud dus wij allemaal tegen elkaar en 's nachts voel ik opeens iemands armen helemaal om mij heen, helemaal omhelzen enzo. Ik dacht eerst dat het die vriendin van mij was dus ik dacht 'oke', toen keek ik voor mij ligt zij daar, was het die klasgenoot die ik een paar uur geleden had ontmoet. IK DACHT WTF IK KEN DEZE CHICK NET EEN DAG GROOOOOOSE..
Later werden we matties,maar toen vond ik dat echttt raar.
Haaaay ağzına........quote:Op zondag 7 december 2014 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
Dus niet vergeten jullie autogordels om te doen.
Zo random ditquote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
Op het MBO moesten wij trouwens ook naar zo'n introductiekamp. Het was een klas vol allochtonen dus niemand had kampeerspullen mee.Ik natuurlijk wel want bent echt een tatta in die dingen. ANYWAYS. Er zat nog een vriendin bij mij in de klas en we kregen contact met twee andere Turkse chicks. Toen gingen we met z'n vieren in een tent voor twee personen.
Het regende en het was vet koud dus wij allemaal tegen elkaar en 's nachts voel ik opeens iemands armen helemaal om mij heen, helemaal omhelzen enzo. Ik dacht eerst dat het die vriendin van mij was dus ik dacht 'oke', toen keek ik voor mij ligt zij daar, was het die klasgenoot die ik een paar uur geleden had ontmoet. IK DACHT WTF IK KEN DEZE CHICK NET EEN DAG GROOOOOOSE..
Dit soort verhalen halen Spangas nog niet eensquote:Op zondag 7 december 2014 22:40 schreef Landysh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |