SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit! De spullen die ik heb, zoals 10 paar allstars zijn een levenslange verzameling. Tis niet dat ik ze in een keer kocht!quote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
#TeamKB
Niet meer uitgeven dan je nodig hebt, maar af en toe wel extra voor vakanties/uitstapjes of whatever je echt leuk vindt.
Ik zou allebei niet willen veranderenquote:Op zondag 7 december 2014 21:44 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik zou wel een buttjob willen maar ik vind het veel te leuk om op de bank neer te ploffen enzo, dat zou dan niet kunnen. Of ik zou het niet durven.
Wat als ze dan ontploffen?quote:Op zondag 7 december 2014 21:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is dan toch nog leuker. Lekker stuiteren.
Je hebt altijd voorkeur.quote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt buttmen, boobmen en bothmen.
Ik hou van both
Ja, ik ook.quote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik zou allebei niet willen veranderenZou wel strakkere benen willen.
Oedeem tock D:quote:Op zondag 7 december 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan heb je dikke bovenbenen denk ik
Of je traint deze die je nu hebt en je bent God dankbaar. Just sayinquote:Op zondag 7 december 2014 21:47 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ik ook.
Kan ik niet gewoon een nieuw lichaam kopen ergens?
quote:Op zondag 7 december 2014 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of je traint deze die je nu hebt en je bent God dankbaar. Just sayin
#hamdulilah
bitchquote:Op zondag 7 december 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan heb je dikke bovenbenen denk ik
quote:Op zondag 7 december 2014 21:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Of je traint deze die je nu hebt en je bent God dankbaar. Just sayin
#hamdulilah
Kom samen.quote:Op zondag 7 december 2014 21:51 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga morgen weer op dieet.
Pogong 2292929.
Moet lukken nu ivm maagklachten. Niet heet eten is gewoon niet leuk meer. Hoe doen Nederlanders dat... die vinden een pepertje al pittig he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |