Je verzint er iets bij, waar je helemaal geen info voor hebt. Daarom heb ik dan ook de vraag gesteld aan TS of die verliefdheid en het weg zijn van haar gevoelens voor haar vriend op hetzelfde moment kwamen. Ik denk namelijk dat dat op exact hetzelfde moment gebeurde.quote:Op maandag 8 december 2014 12:45 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Ze zegt dat er iets moet veranderen omdat hij geen tijd voor haar vrijmaakt, lijkt me geen vage reden. Die verliefdheid kwam er later pas bij en is misschien een gevolg van het aandachttekort... Ik vind dat ze het heel eerlijk aanpakt door niets met haar verliefde gevoelens te doen en toch te werken aan de relatie,,,
Je hebt een goed punt. Al denk ik dat de relatie (nodeloos??) onder een hoop extra druk komt te staan als ze het op dit moment wel vertelt. Als het echt bij een paar kriebels blijft, waar ze verder nooit iets mee gaat doen, weet ik niet hoeveel zin het heeft om dat op dit punt te vertellen...quote:Op maandag 8 december 2014 12:49 schreef probeer het volgende:
Ze is inderdaad heel eerlijk naar zichzelf toe. Naar haar vriend vertelt ze echter niet het volledige verhaal.
Wel als je relatie op klappen staat doordat die eerdere problemen die ze had met haar vriend overduidelijk in die gevallen geen reden waren om de relatie te verbreken, maar nu er een extra factor bij komt, nl die verliefdheid, het ineens wél wordt genoemd om extra body te geven aan het 'waarom' van de hele situatie.quote:Op maandag 8 december 2014 12:59 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt. Al denk ik dat de relatie (nodeloos??) onder een hoop extra druk komt te staan als ze het op dit moment wel vertelt. Als het echt bij een paar kriebels blijft, waar ze verder nooit iets mee gaat doen, weet ik niet hoeveel zin het heeft om dat op dit punt te vertellen...
Hiermee wordt het natuurlijk wel een beetje een ethische kwestie. Moet je het altijd aan je partner vertellen als je gevoelens hebt voor een ander, hoe klein dan ook?
Als het bij enkele kriebels blijft .. Nou, ze heeft dus op het punt gestaan om de relatie te verbreken. Iets wat voor die verliefdheid, toen ze beiden ook geen of te weinig aandacht voor elkaar hadden, nog niet ter sprake kwam.quote:Op maandag 8 december 2014 12:59 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt. Al denk ik dat de relatie (nodeloos??) onder een hoop extra druk komt te staan als ze het op dit moment wel vertelt. Als het echt bij een paar kriebels blijft, waar ze verder nooit iets mee gaat doen, weet ik niet hoeveel zin het heeft om dat op dit punt te vertellen...
Hiermee wordt het natuurlijk wel een beetje een ethische kwestie. Moet je het altijd aan je partner vertellen als je gevoelens hebt voor een ander, hoe klein dan ook?
quote:
Exact.quote:Op maandag 8 december 2014 13:02 schreef probeer het volgende:
[..]
Als het bij enkele kriebels blijft .. Nou, ze heeft dus op het punt gestaan om de relatie te verbreken. Iets wat voor die verliefdheid, toen ze beiden ook geen of te weinig aandacht voor elkaar hadden, nog niet ter sprake kwam.
Hahaha... the power...THE POWERRRRRRRRRR!!!quote:Op maandag 8 december 2014 13:04 schreef probeer het volgende:
[..]![]()
Ik moet nu weg, maar ik ben het denk ik, in dit topic, volkomen met CoolGuy eens. Dus bij deze praat hij ook voor mij.
(kom ik over 3 uur terug .. keihard gebanned wegens antisemitisme oidquote:Op maandag 8 december 2014 13:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hahaha... the power...THE POWERRRRRRRRRR!!!
Eh..oke..ehm...nevermind that..
Ok, ik heb de OP misschien iets te positief gelezen. Ik interpreteerde het meer als dat TS geschrokken was van de verliefdheid en daarom vond dat er toch echt iets moest veranderen in plaats van de hele tijd halfslachtige pogingen tot verandering doen.quote:Op maandag 8 december 2014 13:02 schreef probeer het volgende:
Als het bij enkele kriebels blijft .. Nou, ze heeft dus op het punt gestaan om de relatie te verbreken. Iets wat voor die verliefdheid, toen ze beiden ook geen of te weinig aandacht voor elkaar hadden, nog niet ter sprake kwam.
volgens mij lopen je gevoelens en verstand op eenzelfde lijn:quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef deerntie het volgende:
Gevoelens... Verstand.... Ik weet me er op het moment echt even geen raad meer mee en dat heeft ook best wel invloed op hoe ik op dit moment in mijn vel zit. pffff......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |