Daar wordt al meer dan genoeg belasting voor geheven.quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
Maar wanneer gaan ze eens iets doen voor de armen in Nederland ?
Welk onduidelijk doel hebben ze nu gekozen?quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
Leuk man die commerciele kutbende.
Ebola denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 21:21 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Welk onduidelijk doel hebben ze nu gekozen?
De "armen" in Nederland hebben het wel wat beter dan de personen waar de inzamelacties voor bedoelt zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
Leuk man die commerciele kutbende.
Ze hebben weer wat gevonden hoorquote:Op zondag 7 december 2014 21:34 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
"Meisjes en vrouwen die slachtoffer zijn van seksueel geweld in conflictgebieden"
Doe je toch wat verkeerdquote:Op zondag 7 december 2014 21:02 schreef john-hert het volgende:
[..]
Nou ik leef van een wajong uitkering en ik heb het echt niet breed hoor.
Die uitkeringtrekkende tokkies en immigranten die niet uitkomen met hun geld omdat ze een groot deel ervan uitgeven aan sigaretten, drank en marihuana? Hopelijk gaan ze daar eindelijk 's een keer niks aan doen, zodat ze zoals het hoort gaan werken. Dan blijft er genoeg geld over voor de mensen in Nederland die het echt nodig hebben en kan SR gewoon doorgaan. Er als je wilt, kijk je gewoon niet op TV en gaat het ongemerkt aan je voorbij.quote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef TheStranger1158 het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Zaktabak het volgende:
Dezelfde mensen die elke keer blijven herhalen dat de NPO/3FM dit doet vanwege de "kijk-ons-een-goed-bezig-zijn"-mentaliteit en het scoren, zijn dezelfde mensen die elke keer weer dezelfde topics aanmaken over ditzelfde onderwerp om, nouja, te scoren.
Ook de gehandicapten en 100% arbeidsongeschikten ?quote:Op zondag 7 december 2014 22:50 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Die uitkeringtrekkende tokkies en immigranten die niet uitkomen met hun geld omdat ze een groot deel ervan uitgeven aan sigaretten, drank en marihuana? Hopelijk gaan ze daar eindelijk 's een keer niks aan doen, zodat ze zoals het hoort gaan werken.
Dat zou kunnen ja, maar ja, dat ga je natuurlijk niet opgevenquote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef john-hert het volgende:
[..]
ik ga te vaak naar de hoeren denk ik
Dat heb ik bij ieder goed doelquote:Op zondag 7 december 2014 23:00 schreef Remqo het volgende:
Wat mij nogal stoort aan SR en landelijke inzamelingsacties is dat ze erg op je zieltje spelen.
Zielige verhalen ophangen over de ernst van de situatie en je daarna een rotgevoel geven als je nog niet gedoneerd hebt.
Oftewel koop je zieltje vrij door even te doneren aan SR of 555, want misschien wordt er wel een arm negertje gered met jouw geld.
Nee dat ben ik inderdaad niet van plan...quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja, maar ja, dat ga je natuurlijk niet opgeven
Lees 's wat beter.quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ook de gehandicapten en 100% arbeidsongeschikten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |