• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beļnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Deze man weetquote:Op zondag 7 december 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil ook wel vaker naar uitwedstrijden maar die verdomde buscombi's altijdLaat mij gewoon lekker met trein of auto naar een stadion reizen
Vermande is stuk. Haha, sloebersquote:Op zondag 7 december 2014 20:59 schreef Etsu het volgende:
Ligt t aan mij of doet een plaatje in de OP het niet?
quote:Op zondag 7 december 2014 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook voor jou heb ik een aantal wissels Ties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ha, de tweede geroyeerde van de SC-clubquote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al een melding gemaakt. Binnenkort zien we een streep door Eriks naam.
Dan moet je met van die VI gifjes aan de slag.quote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef Ties02 het volgende:
Ik weet nog een leuke erik:
wissels tijdens een voetbalwedstrijd
Dat gaat Ansu niet trekkenquote:Op zondag 7 december 2014 21:05 schreef Etsu het volgende:
Ik heb al een melding gemaakt. Binnenkort zien we een streep door Eriks naam.
Uh okquote:
quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Schitterend moment met Floor zojuist. Mijn vrouw maakt haar wakker en zegt: "Kom op meis, bedtijd. Het is al tien uur" Waarop Floor mij aankijkt met zo'n kop van "ze lult en jij en ik weten het"
Waarom maakt je vrouw haar wakker als het bedtijd is?quote:Op zondag 7 december 2014 21:06 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Schitterend moment met Floor zojuist. Mijn vrouw maakt haar wakker en zegt: "Kom op meis, bedtijd. Het is al tien uur" Waarop Floor mij aankijkt met zo'n kop van "ze lult en jij en ik weten het"
Floor heeft een eigen kamertje boven.quote:Op zondag 7 december 2014 21:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom maakt je vrouw haar wakker als het bedtijd is?
Wat een hontenlevenquote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Floor heeft een eigen kamertje boven.
Ik wil ook een hond. Zo'n schaapshond ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Floor heeft een eigen kamertje boven.
Jij lijkt me meer iemand voor een chihuahuaquote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil ook een hond. Zo'n schaapshond ofzo.
Je kan niet eens een plant onderhouden, laat staan een beest.quote:Op zondag 7 december 2014 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik wil ook een hond. Zo'n schaapshond ofzo.
eentenquote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Die borders drijven alles
Die kopquote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Het recht van eendenkooi in werking.quote:Op zondag 7 december 2014 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Actaquote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Het recht van eendenkooi in werking.
Deze man weetquote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heh?quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je kan niet eens een plant onderhouden, laat staan een beest.
Begin daar eens mee.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Gast met welk ontzettend rukvak ben jij in godsnaam bezig?quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
Oh, TT: als een bevrachter de bevoegdheid heeft de kapitein en bemanning op een schip te ontslaan en aan te stellen is hij in elk geval te beschouwen als rompbevrachter.
Ik las rompbevruchter.quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef Tchock het volgende:
Oh, TT: als een bevrachter de bevoegdheid heeft de kapitein en bemanning op een schip te ontslaan en aan te stellen is hij in elk geval te beschouwen als rompbevrachter.
Leuk dat je je onderschrift wel houdtquote:Op zondag 7 december 2014 21:23 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb bij de gratie van Ties weer een Groningen-UI
Ohja, even vergetenquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Leuk dat je je onderschrift wel houdt
Beginnersfout.quote:
Goederenvervoersrecht. Al is dit geen verplichte stof.quote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gast met welk ontzettend rukvak ben jij in godsnaam bezig?
Moet je nog aan de bak?quote:Op zondag 7 december 2014 21:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik moet naar boven. Mijn vrouw zegt dat het half twaalf is.
Hangt ook zo'n bordje boven de slaapkamerdeur: "the pump room". En dan spot verplicht zo'n rollenspel waarbij hij een t-shirt moet dragen met "the pump".quote:
Weten we ook weer meer over jouw perverse fantasieėn dan we ooit hebben gewild.quote:Op zondag 7 december 2014 21:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hangt ook zo'n bordje boven de slaapkamerdeur: "the pump room". En dan spot verplicht zo'n rollenspel waarbij hij een t-shirt moet dragen met "the pump".
Heeft de witte heroine weer toegeslagen?quote:
Ben ik de enige die dit soort figuren veel enger vindt dan welke moslim dan ook?quote:
Nee joh, doen geen vlieg kwaadquote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit soort figuren veel enger vind dan welke moslim dan ook?
loopt, dus vindtquote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit soort figuren veel enger vindt dan welke moslim dan ook?
edit: Godsamme, is vind hier met of zonder t?![]()
Ik denk met.
Ik weet de theorie erachter niet, maar ik gebruik altijd lopen en dat werkt altijd als het goed isquote:Op zondag 7 december 2014 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom dan? Verzwegen onderwerp "hij die dit vindt" of zo?
Ik ben de enige die een auto maaktquote:Op zondag 7 december 2014 21:53 schreef Ties02 het volgende:
Draai de zin eens om (dus niet in vraag vorm)
Ik ben de enige die vind
Die is het onderwerp, dus met -dt.quote:Op zondag 7 december 2014 21:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit soort figuren veel enger vindt dan welke moslim dan ook?
edit: Godsamme, is vind hier met of zonder t?![]()
Ik denk met.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk. Vraag me af wat er door zijn hoofd ging.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 21:57 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk. Vraag me af wat er door zijn hoofd ging.Nieuwe manier van fierljeppen gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mag het weten
Lief dagboek.quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef Mshauri het volgende:
Leuk zo'n flesje Jack meekrijgen. Dan weet ik meteen weer waarom ik altijd de duurdere single malts koop
Vies hč. Jack vind ik echt zo naar. Heb een tijd een flesje hier gehad dat ik zelfs door de cola heen niet te drinken vond, dus dat heb ik op een gegeven moment maar weggespoeld (quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef Mshauri het volgende:
Leuk zo'n flesje Jack meekrijgen. Dan weet ik meteen weer waarom ik altijd de duurdere single malts koop
Breezers zijn zoet en makkelijk. Jack Daniels smaakt naar... Bah. Zelfs vergeleken met hele goedkope whisky is het echt niet te drinken. Vind ik.quote:Op zondag 7 december 2014 22:06 schreef Joosie200 het volgende:
Dus Jack is de breezer van de whiskey/whisky/wisky*?
*streepdoorwatnietvantoepassing is
Ik proef het verschil niet.quote:Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Breezers zijn zoet en makkelijk. Jack Daniels smaakt naar... Bah. Zelfs vergeleken met hele goedkope whisky is het echt niet te drinken. Vind ik.
Dan mankeert er echt iets aan je zintuigen. Proef je wel het verschil tussen modder en chocolademousse?quote:
Niet zo zeer qua smaak als wel.. menig puber grijpt eerst naar breezers voor de rest in beeld komt. Menig whisky newb grijpt naar Jack als populaire variant voor er verder gekeken wordt naar kwalitatief beter spul.quote:Op zondag 7 december 2014 22:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Breezers zijn zoet en makkelijk. Jack Daniels smaakt naar... Bah. Zelfs vergeleken met hele goedkope whisky is het echt niet te drinken. Vind ik.
Maar het punt is juist dat het helemaal niet heel goedkoop is.quote:Op zondag 7 december 2014 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet zo zeer qua smaak als wel.. menig puber grijpt eerst naar breezers voor de rest in beeld komt. Menig whisky newb grijpt naar Jack als populaire variant voor er verder gekeken wordt naar kwalitatief beter spul.
Geen idee.quote:Op zondag 7 december 2014 22:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan mankeert er echt iets aan je zintuigen. Proef je wel het verschil tussen modder en chocolademousse?
Nou ja, beetje drinkbaar spul begint doorgaans wel bij 30 toch? Bij een 75cl fles iigquote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het punt is juist dat het helemaal niet heel goedkoop is.Fles kost ¤25, daar kun je veel lekkerdere dingen voor kopen. Vind ik dan.
Eens, maarja, er is ook zat lekker spul goedkoper dan Breezer, toch verkoopt het nog steeds prima geloof ik. Voor 25 euro haal ik twee kratjes Hertog, heb weinig met sterk spul.quote:Op zondag 7 december 2014 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar het punt is juist dat het helemaal niet heel goedkoop is.Fles kost ¤25, daar kun je veel lekkerdere dingen voor kopen. Vind ik dan.
Hangt er ook vanaf wie je spreekt. De slijter hier vindt Glenfiddich ook al massaproductie. Dat zal ook wel, maar het is toch geen onaardig slokje.quote:Op zondag 7 december 2014 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet zo zeer qua smaak als wel.. menig puber grijpt eerst naar breezers voor de rest in beeld komt. Menig whisky newb grijpt naar Jack als populaire variant voor er verder gekeken wordt naar kwalitatief beter spul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |