SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 07-12-2014 23:02:04 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Omdat er in 2014 niet nog meer bij komen (denk ik), heb ik de medaille-oogst van dit jaar op de foto gezet
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gelukkig, ik zie mezelf bij de uitslagen staan. Dat is raar natuurlijk, maar in dit geval ook 'gelukkig'. Startnummer overdragen ging zeg maar niet bepaald heel makkelijk, hoorde ik (startvak van mrQ ging al dicht, terwijl de Y's er nog niet waren). Maar hieruit concludeer ik dat het startnummer bij de juiste persoon is terecht gekomen, want dezelfde tijd als Yuki (mooie tijd) *pfew*
Verder ook mooooooie tijden mensen!![]()
![]()
Bruggenloop ging ik tot 11 km heel goed, daarna kreeg ik hele koude bovenbenen waardoor ik continu het gevoel had dat ik kramp kreeg. Kreeg ik niet, maar snelheid zat er niet meer in. Uiteindelijk anderhalve minuut sneller gelopen dan tijdens de 7^^ drie weken geleden. Kortom, erg tevreden.
Bruggenloop is niet mijn loopje trouwens, ik vond de eerste vijf kilometer leuk en de Brienenoord, verder vond ik het parcours niet zo en verveelde ik me een beetje tijdens het lopen (weinig publiek, niet supermooi ofzo). Kortom; leuk deze een keer gelopen te hebben, maar ik denk dat het voor mij een eenmalig loopje is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wauwquote:Op zondag 7 december 2014 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Omdat er in 2014 niet nog meer bij komen (denk ik), heb ik de medaille-oogst van dit jaar op de foto gezet
[ afbeelding ]
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Waar wat en wanneer?quote:Op zondag 7 december 2014 21:10 schreef D. het volgende:
Niemand hier die de Klokgebouwloop gaat doen?Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Oh das wel een aparte....quote:Op zondag 7 december 2014 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.klokgebouw.nl/(...)loop-zondag18januariMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die rechts boven heb ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Leuk! mijne ook op de foto gezet net. Mijn beste oogstjaarquote:Op zondag 7 december 2014 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
(jammer alleen van mijn zwarte tafel en pogingen tot gefaalde flitsfoto..)
Oh en bekertje vergeten
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nog meer foto'squote:Op zondag 7 december 2014 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Leuk! mijne ook op de foto gezet net. Mijn beste oogstjaar
[ afbeelding ]
(jammer alleen van mijn zwarte tafel en pogingen tot gefaalde flitsfoto..)
Oh en bekertje vergeten
[ afbeelding ]leuk! Wat een mooie ook, en we hebben maar één dubbele!
Die houten vind ik trouwens heel leuk
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Mooie medailles allebei en die beker!Gaaf!
Ik had vandaag hoogtemeters gemaakt in Nijmegen, wat fotootjes in trailtopic![]()
Maar wel leuke grafiekjes krijg je daarvan!![]()
![]()
Ik ook, weer eens wat anders. Ik zag op Facebook her en der dat anderen er niet blij mee warenquote:Op zondag 7 december 2014 21:24 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Nog meer foto'sleuk! Wat een mooie ook, en we hebben maar één dubbele!
Die houten vind ik trouwens heel leuk
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Doe jouw score dan ook ff, meneer de Bekerhoarderquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik had vandaag hoogtemeters gemaakt in Nijmegen, wat fotootjes in trailtopic![]()
Maar wel leuke grafiekjes krijg je daarvan!
[ afbeelding ]
Jaaa!! Meer medaille- en bekerfoto'squote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Doe jouw score dan ook ff, meneer de Bekerhoarder
Ik heb maar 7 medailles dit jaar, maar ja dat krijg je als je ook een boel loopjes doet waar je buffs krijgt, een mok of een appel en een ei (letterlijk).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik zal dan ook straks maar even een foto maken van mijn bescheiden collectiequote:Op zondag 7 december 2014 21:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Jaaa!! Meer medaille- en bekerfoto's'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Langste intervaltraining ooit!quote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Maar wel leuke grafiekjes krijg je daarvan!
[ afbeelding ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Die tellen natuurlijk ookquote:Op zondag 7 december 2014 21:27 schreef Guard het volgende:
Ik heb maar 7 medailles dit jaar, maar ja dat krijg je als je ook een boel loopjes doet waar je buffs krijgt, een mok of een appel en een ei (letterlijk).
dus die mogen ook op de foto!
Zou ie de appel nog hebben?quote:Op zondag 7 december 2014 21:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Die tellen natuurlijk ookdus die mogen ook op de foto!
![]()
![]()
Past niet op één fotoquote:Op zondag 7 december 2014 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Doe jouw score dan ook ff, meneer de Bekerhoarder![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: