Nous avons besoin d'une garage.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Stuk beter dan de meesten in dit programma in ieder geval.
Ik ken die streek, het gaat daar zo, nu komen ze wel drie keer per week rond de tijd voor het apero, en dan geef je ze een glas pastis. Pas de problème/quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Ze hebben de burenhulp al voor 100% verbruikt.
Dit klinkt als een VI-uitzending.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Mystikvm het volgende:
Johan fikst draadjes zoals hij zijn vrouw bevredigt.
Soms heb je geluk.
Ja valt toch best mee? Niet foutloos maar kan er best mee door.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nous avons besoin d'une garage.
C'est dimanche d'aujourdhui, c'ést un probleme ici.
Ik weet niet.
Daar boffen ze dan mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik ken die streek, het gaat daar zo, nu komen ze wel drie keer per week rond de tijd voor het apero, en dan geef je ze een glas pastis. Pas de problème/
Zij kan het beter, hoor ik nu net.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja valt toch best mee? Niet foutloos maar kan er best mee door.
ce une sjow pas okquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voorlopig gaat alles te voorspoedig.
Komen alleen maar zuipen en drugs gebruiken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Mani89 het volgende:
De eerste gasten zullen ongetwijfeld kennissen uit Nederland zijn.
Op een gegeven moment zijn ze door de familie en kennissen heen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:36 schreef Mani89 het volgende:
De eerste gasten zullen ongetwijfeld kennissen uit Nederland zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |