Volgens een Haagse vriendin is Op Fietse van Skik een cover van een Nederlands nummer van een lokaal Haagse/Wassenaars bandje. Bullshit lijkt me?quote:
Een deel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:31 schreef MarijeH het volgende:
Op Fietse![]()
Heeft iemand de aflevering van RTL Late Night gisteravond nog gezien?
Nog moeilijker een baan vindenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Een ding zal ik mijn ouders nooit vergeven. Dat ze mij niet hebben opgevoed in het dialect.
Lijkt me ook, ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens een Haagse vriendin is Op Fietse van Skik een cover van een Nederlands nummer van een lokaal Haagse/Wassenaars bandje. Bullshit lijkt me?
Ja, dialect is echt fantastisch.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Een ding zal ik mijn ouders nooit vergeven. Dat ze mij niet hebben opgevoed in het dialect.
Op school werd alles wel in ABN gedaan. Dus op zich was alles dan wel goed gekomen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nog moeilijker een baan vinden[ afbeelding ]
Geen idee, ik ken het iig nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Volgens een Haagse vriendin is Op Fietse van Skik een cover van een Nederlands nummer van een lokaal Haagse/Wassenaars bandje. Bullshit lijkt me?
Ongetwijfeld. Ookal is het niet sterk aanwezig, ik heb heel af en toe wel eens een licht rotterdamse uitspraak.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op school werd alles wel in ABN gedaan. Dus op zich was alles dan wel goed gekomen.
Ik vind het jammer dat ik nu zo weinig dialect weet. Toch kan ik gelukkig wel verstaan. Al beweren mijn vriendinnen die uit het Westen komen dat ik met Oosters accent praat.
Niks mis meequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ookal is het niet sterk aanwezig, ik heb heel af en toe wel eens een licht rotterdamse uitspraak.
Vind ik ronduit kut, dus ik let er zoveel als ik kan op.
seeeaaauuuquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks mis mee
Ik hou wel van accenten... (zelfs Rotterdams)
Saskia, mijn tip voor jou: LET IT GO! LET IT GOOOOOOO!!!!11quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Bij een sing-a-long vertoning van Frozen aanwezig zijn is mijn versie van de hel.
www.man-man-man.nlquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Om Roel maar even te quoten: "Man Man Man"
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Om Roel maar even te quoten: "Man Man Man"
Je kunt nog een plaat van jouw favoriete band, Crowded House, aanvragen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:43 schreef Sersjee het volgende:
Eigenlijk had ik ook een gezongen appje moeten sturen. M'n stem is dusdanig verrot na gisteravond dat dat ongetwijfeld fabelachtig had geklonken op de radio.
Heeeey Marije! Was Kensington leuk?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Je kunt nog een plaat van jouw favoriete band, Crowded House, aanvragen.
Hallo jongensquote:
Ja, het was erg leuk.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heeeey Marije! Was Kensington leuk?
Net gegeten toevalligquote:
Je hebt wat gemist vanochtend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:47 schreef Sersjee het volgende:
Ik stuur niks in. Met 90's request doe ik Distant Sun en verder niets. Ik vertrouw op Michiel in dezen.
Goeie tweede regel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net gegeten toevallig
Banaan welteverstaan...
Ik zie een Toad the Wet Sprocket! Goeie zaak.quote:
Mariah Carey was net ook genieten he?quote:
Ik liet me even gaanquote:
nou...wellicht dat Vrij dan wat leuker wordt. als ik de kans krijg weer eens een uitzending meepikken. Ik hoor vd Lende zelden, maar ik vind hem qua DJ prima. zijn uiterlijk is natuurlijk wat apart, maar volgens mij heeft ie verstand van en hart voor muziek en zijn babbeltjes zijn meestal ook wel prima. Voor mijn gevoel is hij beter dan veel van de nachtmeuk op 3fm.......quote:Op maandag 8 december 2014 10:21 schreef Pino112 het volgende:
1. Corton stopt met Thats Live, wordt vervangen door Frank Hoitjes
2. Sander Hoogie stopt op vrijdag met 1-4, wordt vervangen door Frank Hoitjes
3. VRIJ doet Timur met.... Frank Hoitjes.
[..]
http://bnn.dmd.omroep.nl/(...)bIwMT8f46tuYGRMQAA66
GRAPJE!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer zeg, dat ik niet bij het slotconcert kan zijn.
Jongen, geef nou maar gewoon toe dat je gedurende SR een kamer in Hotel Amadeus hebt...quote:
Inderdaad. Frank is een goede. Ook wel een prima vent volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou...wellicht dat Vrij dan wat leuker wordt. als ik de kans krijg weer eens een uitzending meepikken. Ik hoor vd Lende zelden, maar ik vind hem qua DJ prima. zijn uiterlijk is natuurlijk wat apart, maar volgens mij heeft ie verstand van en hart voor muziek en zijn babbeltjes zijn meestal ook wel prima. Voor mijn gevoel is hij beter dan veel van de nachtmeuk op 3fm.......
quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jongen, geef nou maar gewoon toe dat je gedurende SR een kamer in Hotel Amadeus hebt...
Ik kom zeker een dagje op visite bij je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik kan niet wachten om daar idd lekker een weekje te vertoeven tijdens SR! Met hun Comic Sans.
Leuk dat die artiesten er allemaal zijn, maar het is allemaal een groot voorprogramma voor De Grote Jett Rebel. Dat zul je begrijpen.quote:
Terecht, is wel de beste van de hele lijst eigenlijk...quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk dat die artiesten er allemaal zijn, maar het is allemaal een groot voorprogramma voor De Grote Jett Rebel. Dat zul je begrijpen.
Ja, dit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef borisz het volgende:
Nu het in Haarlem is ga ik ook wel weer eens buurten..
Toevallig ga ik die ivm een kerstconcert missenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk dat die artiesten er allemaal zijn, maar het is allemaal een groot voorprogramma voor De Grote Jett Rebel. Dat zul je begrijpen.
Gelukkig was jij louter positief deze ochtend, ons zonnestraaltje.quote:
Met een koevoet?quote:
Daarom zelf thee maken van gember, citroen en honing.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom is hoestdrank altijd zo verschrikkelijk goor?
tijmsiroop is baasquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:54 schreef ChatGirl het volgende:
Waarom is hoestdrank altijd zo verschrikkelijk goor?
Nee bedanktquote:
Ik drink al sloten thee per dag. Maar het helpt nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom zelf thee maken van gember, citroen en honing.
Die hadden ze niet meerquote:
ook met gember? Het schijnt bacteriën in de keel te doden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:13 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik drink al sloten thee per dag. Maar het helpt niet
[..]
Die hadden ze niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |