Ik liet me even gaanquote:
nou...wellicht dat Vrij dan wat leuker wordt. als ik de kans krijg weer eens een uitzending meepikken. Ik hoor vd Lende zelden, maar ik vind hem qua DJ prima. zijn uiterlijk is natuurlijk wat apart, maar volgens mij heeft ie verstand van en hart voor muziek en zijn babbeltjes zijn meestal ook wel prima. Voor mijn gevoel is hij beter dan veel van de nachtmeuk op 3fm.......quote:Op maandag 8 december 2014 10:21 schreef Pino112 het volgende:
1. Corton stopt met Thats Live, wordt vervangen door Frank Hoitjes
2. Sander Hoogie stopt op vrijdag met 1-4, wordt vervangen door Frank Hoitjes
3. VRIJ doet Timur met.... Frank Hoitjes.
[..]
http://bnn.dmd.omroep.nl/(...)bIwMT8f46tuYGRMQAA66
GRAPJE!quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Jammer zeg, dat ik niet bij het slotconcert kan zijn.
Jongen, geef nou maar gewoon toe dat je gedurende SR een kamer in Hotel Amadeus hebt...quote:
Inderdaad. Frank is een goede. Ook wel een prima vent volgens mijquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou...wellicht dat Vrij dan wat leuker wordt. als ik de kans krijg weer eens een uitzending meepikken. Ik hoor vd Lende zelden, maar ik vind hem qua DJ prima. zijn uiterlijk is natuurlijk wat apart, maar volgens mij heeft ie verstand van en hart voor muziek en zijn babbeltjes zijn meestal ook wel prima. Voor mijn gevoel is hij beter dan veel van de nachtmeuk op 3fm.......
quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:26 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jongen, geef nou maar gewoon toe dat je gedurende SR een kamer in Hotel Amadeus hebt...
Ik kom zeker een dagje op visite bij je.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik kan niet wachten om daar idd lekker een weekje te vertoeven tijdens SR! Met hun Comic Sans.
Leuk dat die artiesten er allemaal zijn, maar het is allemaal een groot voorprogramma voor De Grote Jett Rebel. Dat zul je begrijpen.quote:
Terecht, is wel de beste van de hele lijst eigenlijk...quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk dat die artiesten er allemaal zijn, maar het is allemaal een groot voorprogramma voor De Grote Jett Rebel. Dat zul je begrijpen.
Ja, dit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef borisz het volgende:
Nu het in Haarlem is ga ik ook wel weer eens buurten..
Toevallig ga ik die ivm een kerstconcert missenquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Leuk dat die artiesten er allemaal zijn, maar het is allemaal een groot voorprogramma voor De Grote Jett Rebel. Dat zul je begrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |