abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153493344
Hallo Meissie :)
hoe gaat het hier ?? al een poosje niks gehoord, terwijl het een leuk project is.....
  Moderator zondag 14 juni 2015 @ 11:04:18 #152
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_153515607
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2015 13:45 schreef Marthinezruit het volgende:

[..]

Wild verband betegelt maar het ziet er inderdaad een beetje raar uit op de foto! vertekening in de foto dus.

Thanks! ben er ook erg blij mee! had verwacht dat de grote en donkere tegels mischien zouden tegenvallen in zon wc hokje maar het is me alles meegevallen het lijkt juist breder en donker valt ook wel mee.
Hoe is het eigenlijk met jullie verbouwing gesteld ? Is inmiddels de bestelde douchebak al binnen en kunnen jullie nu eindelijk met de badkamer verder ?
pi_154388075
Hey gaat goed! Sorry dat ik nog geen updates heb ge post maar in de drukte er een beetje tussengeschoten.
In de tussentijd mijn baan kwijtgeraakt dus ook nog eens actief wezen solliciteren.
Maar gelukkig wel alle tijd om te verbouwen. Ik hoop vanavond wat foto's te plaatsen!
pi_154398281
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 11:04 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk met jullie verbouwing gesteld ? Is inmiddels de bestelde douchebak al binnen en kunnen jullie nu eindelijk met de badkamer verder ?
Uiteindelijk hebben we besloten toch de douchebak zelf te storten en vervolgens te betegelen.
Nu is het wachten op de wandtegels en hopelijk komen die maandag binnen. Dan kan volgende week de badkamer betegeld worden dat zal fijn zijn.

Waar waren we gebleven... Als laatste weten jullie denk ik stucken en dat we met de dakkapel zijn begonnen. inmiddels is die helemaal af met regenpijp en al en ook hebben we het dak gerepareerd en vervangen de plek waar de schoorsteen vroeger zat is netjes dicht en er liggen weer pannen op. Het hele buiten en dak gebeuren is nu eindelijk afgerond *O*

Bijna tegelijk hebben we binnen alle wanden gipsplaten opgezet in de woonkamer plus het plafond (incl. plamuren, verven en nogmaals met structuurverf.)

Daarna de achterwand gestuct maar ook de waterleidingen en cv gedaan.
En de keuken neergezet op de plek waar het moet komen.

Ik zal morgen boven fotos maken.. boven zitten nu zo goed als alle plafonds er in op de logeer kamer en overloop na.
In de slaapkamer is de dakkapel volledig dicht, gegrondverft en geplamuurd, we hebben een sierbalk gemaakt en een kast.

De douche, een kast gemaakt, de wc neergezet(ombouw), de douchebak gestort, en alle leidingen in orde gemaakt. Gisteravond de spotjes in het plafon gebouwd van de douche. :7

Morgen meer!! Hoe is het hier?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')