Ja! De beneden vloer balken zitten niet verankerd wat we dus wel dachten in eerste instantie. Dus dat scheelt een hele hoop tijd en werk. En we waren ook nog eens beide onder de pannen van een flinke griepquote:Op zondag 21 december 2014 08:48 schreef Gieliovd het volgende:
Hoe is het op dit mooie project!
Erg benieuwd hoe het gaat. Al een oplossing voor de balken?
Haha dat klopt wel zo'n beetje. Was ook echt wel nodig. Gelukkig heeft dat weer als voordeel dat je straks wel weet waar al je bedradingen/leidingen liggen. En je het huis zo in kan richten als je wilt.quote:Op zondag 21 december 2014 11:28 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, volgens mij blijven hier zowat alleen de buitenmuren nog staan !
Wat een klus !
Dat is dan ook nog de oude indeling zoals het ooit wasquote:Op maandag 22 december 2014 15:12 schreef fathank het volgende:
Ik vind de overloop wel erg groot in verhouding met de rest. Zonde van de ruimte imho.
quote:Op maandag 22 december 2014 17:18 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat is dan ook nog de oude indeling zoals het ooit was
We doen ons best haha!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:54 schreef Gieliovd het volgende:
Eerder vandaag al even bekeken, lekker bezig! Succes met de balken, kijken jullie uit dat je er niet afstuitert tijdens het verhogen?
Dat staat wel in de planning. Zal binnenkort ook de plattegrond van de boven verdieping posten!quote:Op woensdag 7 januari 2015 20:57 schreef Geerd het volgende:
Hier ook gedaan hele bovenverdieping plat, tip neem een 2e wc boven.
En offer eventueel een stuk overloop op voor een grotere badkamer, veel plezier van hier.
Nee beton (geloof ik) mijn schoonvader heeft het gehaald. Iig geen hout!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:28 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
heb je daarvoor weer gewoon hout gepakt? Nee toch?
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:32 schreef Marthinezruit het volgende:
Nee beton (geloof ik) mijn schoonvader heeft het gehaald. Iig geen hout!
10 cm boven de bestaande houten balk zie je op de foto's een beton latei zittenquote:
Ik zie hem niet hoor, maar ik heb de laatste tijd wel vaker dat dingen niet goed zie, dus dat ligt echt aan mij.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
10 cm boven de bestaande houten balk zie je op de foto's een beton latei zitten
Mooie vorderingen worden hier gemaakt !
Klopt! totaal is het over de gehele lengte 17 cm om hoog gegaanquote:Op maandag 12 januari 2015 22:01 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
10 cm boven de bestaande houten balk zie je op de foto's een beton latei zitten
Mooie vorderingen worden hier gemaakt !
We hopen het eind mei, begin juni bewoonbaar te hebben. Dus dat word nog een hele klus.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:08 schreef Zonnekoning het volgende:
Zeker! Mooie vorderingen, is een tof project!
Ik volg, ben benieuwd naar de volgende update
Enig idee qua planning? Wanneer moet het af zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |