Zomer 2013 belde.quote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef Crip het volgende:
Ging net los op dit liedje. Die blik van mn moeder.![]()
Ja, die zaten hier jaren zonder vrouw. Ergens ook wel begrijpbaar.quote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn opa ook, heb ik gehoord, maar hij is er nog op tijd voor behoed door een paar oudere ooms die ook naar Europa zijn gekomen toen. Toen heeft hij mijn oma en gezin ook hierheen gehaald.
Die eerste generatie...
quote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet met te hoge temperaturen wassen hč, want dan gaat het krimpen.
/sylvesterrr
Ik ga niet meer discussiėren over mijn eigen lichaam.quote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je echt zo dik was als dat jij mensen laat denken dat je bent door middel van jouw posts had ik dat wel gezien hoor. Met een jas aan zou het dan nog erger lijken.
Overgewicht geloof ik wel, maar dat zegt vrij weinig. Ken genoeg vrouwen met een mooi figuur die 'overgewicht' zouden hebben.
Ja voor mij ook. Ik blijf dan misschien in een hotel slapenquote:Op zondag 7 december 2014 20:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is ook meteen mijn volste dag.
Inderdaad, foto's zeggen meer dan 1000 woorden.quote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga niet meer discussiėren over mijn eigen lichaam.![]()
Gaziantep/Maras/Dersim/Sivas waren idd 'niets' vergelijken met wat die homoseksuelen deden.quote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef Landysh het volgende:
[..]
Niet mee eens. Dersim opstand had niks te maken met Koerd/Alevi zijn. Iedere opstand werd neergeslagen ongeacht afkomst of religie. Feit is gewoon dat Alevieten het beter hebben in de Cumhuriyet dan in tijden van de Ottomanen.
Damn it. En was jouw oma de laatste dan?
Mijn overgrootoma was een playgirl overigens. Drie mannen gehad en van twee heeft ze kinderen. Mijn oma heeft daarom ook alleen halfbroers en zussen jammer genoeg (vanwege dna test enzoo)
Smooth dit dat alles.quote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Inderdaad, foto's zeggen meer dan 1000 woorden.![]()
Haaaaaquote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke zie je om 19:30 in Holendrecht.quote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja voor mij ook. Ik blijf dan misschien in een hotel slapen
dm je kamernummers naar haarquote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja voor mij ook. Ik blijf dan misschien in een hotel slapen
Ja, beter.quote:Op zondag 7 december 2014 20:33 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik ga niet meer discussiėren over mijn eigen lichaam.![]()
Joke's on you, want dan ben ik nog niet klaarquote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke zie je om 19:30 in Holendrecht.
In t Westen wel ja. Maar dat vermindert ook.quote:Op zondag 7 december 2014 20:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De meeste alevi's stemmen op de CHP
Oh dat is wel kut. Ze zien elkaar niet meer? Uzuldum nenen icin.quote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaziantep/Maras/Dersim/Sivas waren idd 'niets' vergelijken met wat die homoseksuelen deden.
En nee. Opa ging vreemd. Scheidde op n sneaky manier van oma. Zij wilde dat niet. Heeft haar trouwring nog altijd om. zij is heel ouderwets. Een man is voor altijd.
S'morgens zie ik er goed uitquote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, beter.
Mijn gewicht is mijn hele leven al een punt geweest in mijn omgeving. Vroeger altijd te dun, pubertijd dik, nu zijn ze wel tevreden volgens mij. Alleen mama wilt mij nog weleens dik noemen om vervolgens weer boos te worden wanneer ik afval.
Maar in mijn dunne en dikke jaren was ik redelijk tevreden ondanks alle gezeik van anderen, nu ben ik gewoon normaal/chubby en ben ik zelf niet tevreden.
Serieuze vraag, lief als je het zou willen antwoorden. Heb jij hier bronnen van? Wil het allemaal wel lezen.quote:Op zondag 7 december 2014 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In t Westen wel ja. Maar dat vermindert ook.
In t Oosten niet zo.
Ik kan mezelf dun en dik laten lijken op foto's. Net zoals ik mijn neus dun en dik kan laten lijken op foto's. Dus neeee.quote:Op zondag 7 december 2014 20:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha preciess! Platte buik alles.quote:Op zondag 7 december 2014 20:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
S'morgens zie ik er goed uit
Ik ook, moest extra gaatjes prikken in mijn riem.quote:Op zondag 7 december 2014 20:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hahaha preciess! Platte buik alles.
Ook met ramadan. Ik was zowaar een skinny bitch tijdens ramadan.
quote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef Peunage het volgende:
Ik begin wel honger te krijgen van dit alles.
Ik zit vol. Heb echt lekker gegetenquote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef Peunage het volgende:
Je wordt hongerig van vrouwen die strugglen met hun gewicht ? :$quote:Op zondag 7 december 2014 20:40 schreef Peunage het volgende:
quote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer iemand een foto van je wil gaan nemen.
Wat is dat? Ben ik dat?quote:Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je wordt hongerig van vrouwen die strugglen met hun gewicht ? :$
feeeder-alert
185 gram.quote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef Peunage het volgende:
Even tussendoor, waarom moet er zoveel Philadelphia in de cheesecake? 3 pakken a +- 200 gram toch?
Kanye Westquote:Op zondag 7 december 2014 20:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Wanneer iemand een foto van je wil gaan nemen...
[ afbeelding ]
30.... nee wacht, 24cm.quote:Op zondag 7 december 2014 20:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
185 gram.
Hoe groot is jouw springvorm?
Dit recept is voor een springvorm van 24cm. Hoe hoog wil jij je cheesecake hebben? Want me dit recept wordt hij alsnog redelijk dun.quote:
Gewoon er nog serieus op ik gaanquote:Op zondag 7 december 2014 20:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit recept is voor een springvorm van 24cm. Hoe hoog wil jij je cheesecake hebben? Want me dit recept wordt hij alsnog redelijk dun.
Oh mij maakt het niet uit, wilde alleen zeker weten dat we het over hetzelfde product hadden. Philadelphia van 185 gram dus.quote:Op zondag 7 december 2014 20:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit recept is voor een springvorm van 24cm. Hoe hoog wil jij je cheesecake hebben? Want me dit recept wordt hij alsnog redelijk dun.
Jaa.quote:Op zondag 7 december 2014 20:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh mij maakt het niet uit, wilde alleen zeker weten dat we het over hetzelfde product hadden. Philadelphia van 185 gram dus.
Zelfs met geklopte slagroom was die van mij hemels. Zegt genoeg over mijn kwaliteitenquote:Op zondag 7 december 2014 20:47 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik was ook serieus met je hoofd. Sowieso gaat die van mij beter worden.
Mes niet genoeg warm gemaakt. Jammer hoorquote:Op zondag 7 december 2014 20:48 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaa.
Ik heb recept zelfs gehalveerd. Normaal gesproken is die zo hoog:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef Deuce92 het volgende:
Check die boys vechten om Borte met zelfgebakken cheesecakes.
Omg stylo, goed dat je een keer een cheesecake hebt gemaakt hoor. Meteen expert.quote:Op zondag 7 december 2014 20:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mes niet genoeg warm gemaakt. Jammer hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |