Ik zal je zo mijn nudies sturenquote:Op zondag 7 december 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik krijg nog regelmatig een PM'etje. Nou ja, wat is regelmatig... Afgelopen week drie.
Vergeet Huppel nietquote:Op zondag 7 december 2014 19:34 schreef twi het volgende:
Ik zie alleen Vinnieee en Sedan. Daar wordt toch niemand vrolijk van, behalve Tamashii en BobbyB?
En, is ie groot genoeg denk je?quote:
Er zijn er maar twee, nou ja, eigenlijk één, waarvan ik zeker weet dat die dat zou doenquote:
ik bijna nooit meer, is altijd dm als iemand wat stuurt.quote:Op zondag 7 december 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik krijg nog regelmatig een PM'etje. Nou ja, wat is regelmatig... Afgelopen week drie.
Niet van mij.quote:Op zondag 7 december 2014 19:29 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg alleen DMs als ik foto's in KPD post.
DM is wel makkelijker, vind ik.quote:Op zondag 7 december 2014 19:36 schreef perro. het volgende:
[..]
ik bijna nooit meer, is altijd dm als iemand wat stuurt.
Oh, snap nu wie de T. is.quote:Op zondag 7 december 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee, nou ja, eigenlijk één, waarvan ik zeker weet dat die dat zou doen. Dus het is niet moeilijk te raden, eigenlijk. De T. staat er eigenlijk voor jan lul bij
.
Gewoon omdat ze zich anders gepasseerd voelt denk ik. En dat kan je niet maken ten opzichte van zo'n centraal knooppunt.quote:Op zondag 7 december 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
De T. staat er eigenlijk voor jan lul bij.
Ik heb je KPD-pics nog nooit gezien.quote:
Exact.quote:Op zondag 7 december 2014 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon omdat ze zich anders gepasseerd voelt denk ik. En dat kan je niet maken ten opzichte van zo'n centraal knooppunt.
He bah. Ik sta echt wel open voor bepaalde dingen, maar pepernoten in een kut is niet echt aantrekkelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 19:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn er maar twee, nou ja, eigenlijk één, waarvan ik zeker weet dat die dat zou doen. Dus het is niet moeilijk te raden, eigenlijk. De T. staat er eigenlijk voor jan lul bij
.
Onder het beffen even een pauze inlassen om een snackje te eten.quote:
Wasn't mequote:Op zondag 7 december 2014 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach ja, er hebben viezere dingen in gezeten heb ik gehoord.
quote:Op zondag 7 december 2014 19:40 schreef twi het volgende:
[..]
Ach ja, er hebben viezere dingen in gezeten heb ik gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |