Mag ik daar een kopie vanquote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is het trouwens een date of niet? Ik moet het weten, want ik ga een hele mooi update maken van het schema. Ook met potentie-lijntjes.
Niet 'Mee naar Diemen zuid' ?quote:Op zondag 7 december 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het enige waar ik naar luister.
En als ik in een romantische bui ben Moppie van lange Frans en Baas B.
Wat, tellen FOK!kers niet als vrienden?quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die had ik toen dus niet
Ik ben heel veel gaan FOK!ken
Ja dat welquote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan weet je wat je kan verwachten denk ik?
ja niet moeilijk doen danquote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
True, true
Maar ik had dat met mijn eerste ex welEn als mensen je daarna nog een paar keer laten vallen ben je bijna 2 jaar bezig er bovenop te komen
Maar komt wel goed met u
quote:Op zondag 7 december 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het slaat stiekem alle info uit je computer/telefoon op.
quote:Op zondag 7 december 2014 19:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is het enige waar ik naar luister.
En als ik in een romantische bui ben Moppie van lange Frans en Baas B.
quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En als je voor die tijd ook al alleen was?
22 baco is pas diep.quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet 'Mee naar Diemen zuid' ?Die is echt diep joh.
Heb hier uiteindelijk hele goede vrienden gemaakt. Ben op een gegeven moment bij een housewarming uitgenodigd waar ik hele goede vrienden heb gemaaktquote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, tellen FOK!kers niet als vrienden?
De eerste keer las ik de tekst niet en voerde ik dus mijn account + wachtwoord in. Daarna snapte ik het nog niet en stuurde ik mijn account + wachtwoord naar de eigenaar van de dienst. Toen kreeg ik een berichtje met uitleg wat ik wel moest doen, en zag ik het naderhand ook gewoon in de tekst op de website staan. Maarja, wie leest die shit.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee ik had de tekst nog niet eerder helemaal gelezen en dacht dat je dus echt je account + wachtwoord in moest voeren van Fok. Daardoor leek het een hack-iets.
Ze hebben die stomme dingen altijd op pers events. En elke keer denk ik weer van "Laat ik het nog eens proberen" en elke keer vind ik het weer tegenvallen en blijft het door mijn hoofd spoken dat hij gewoon nog leefde.quote:
You underestimate my powerquote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Na 22 baco weet je niet meer wat diep is
Excuus, mijn gedachtengang ging een beetje raar doenquote:
Ja godverdomme, ben jij er met al mijn potentiele vrienden vandoor gegaan, ik ben er namelijk niks mee opgeschoten die avondquote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hier uiteindelijk hele goede vrienden gemaakt. Ben op een gegeven moment bij een housewarming uitgenodigd waar ik hele goede vrienden heb gemaakt
Alleen toen jij binnen kwam wandelen waren mijn social skills even zoek.
Ik had trouwens echt geen idee waarom die twee me er bij wilden hebben
Omdat ze awesome zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb hier uiteindelijk hele goede vrienden gemaakt. Ben op een gegeven moment bij een housewarming uitgenodigd waar ik hele goede vrienden heb gemaakt
Alleen toen jij binnen kwam wandelen waren mijn social skills even zoek.
Ik had trouwens echt geen idee waarom die twee me er bij wilden hebben
Quote alerts heb ik meteen uitgezet. Een abo vind ik wel handig.quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef perro. het volgende:
[..]
of quotealerts of een abbo.
muts opgezet.
Brrrrrrrr...quote:Op zondag 7 december 2014 19:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze hebben die stomme dingen altijd op pers events. En elke keer denk ik weer van "Laat ik het nog eens proberen" en elke keer vind ik het weer tegenvallen en blijft het door mijn hoofd spoken dat hij gewoon nog leefde.
Je was ook verreweg de oudste die avond dacht ikquote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, ben jij er met al mijn potentiele vrienden vandoor gegaan, ik ben er namelijk niks mee opgeschoten die avond
They are, they arequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |