SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gekke TTquote:Op zondag 7 december 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had een veel betere TT.
[ afbeelding ]
Het zit diep.quote:Op zondag 7 december 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had een veel betere TT.
[ afbeelding ]
Even quoten.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente wint, neem ik voor eeuwig deze Cocu-ui
Houd ik je aan.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dat degene die ooit koningin moet worden of is dat een andere?quote:
Topshowquote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat hij er geen kut van kan.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme MokhtarWaarom altijd zovaak kappen en draaien?
We hebben het over een ex-PSV speler. Dan is je carrière al grotendeels verziekt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die linkse juist.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die middelste wordt wel neukbaar denk ik.
Voor PSV was die niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoals?quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
Al die spelers die van Zwolle afkomen falen als ze een stapje hogerop gaan.
Vissen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Marsman in zijn vrije tijd doen?
FOK!kenquote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokhtar en Mokotjo spelen heel veel. Net als Achenteh trouwens (al snap ik zelf niet waarom). Alleen Lachman maakt niet al te veel minuten.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
Al die spelers die van Zwolle afkomen falen als ze een stapje hogerop gaan.
Praten met andere Marsmannetjes? (en vrouwtjes)quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Okay, en je punt is?quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokhtar en Mokotjo spelen heel veel. Net als Achenteh trouwens (al snap ik zelf niet waarom). Alleen Lachman maakt niet al te veel minuten.
TR gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Praten met andere Marsmannetjes? (en vrouwtjes)
Trainen zou een goed idee zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vreemde jongen ben je toch.quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pics van jezelf terwijl je aan het eten bent!
Dit soort kut'grappen' zouden banwaardig moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Praten met andere Marsmannetjes? (en vrouwtjes)
Ah, aparte mening.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze meekunnen met het niveau van een club een stapje hogerop, en dat ze dus niet falen.
Je bent zelf een jongen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een vreemde jongen ben je toch.
Als je speelt, kun je mee? Logisch.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze meekunnen met het niveau van een club een stapje hogerop, en dat ze dus niet falen.
Ha jij wist zeker dat Heracles er uit ging. Wat heb je nu nog te zeggen?quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij ook eens probeert je mening te onderbouwen zeg.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat die kans nog steeds groot is maar dat het knap is dat ze zich zo hebben opgericht.quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ha jij wist zeker dat Heracles er uit ging. Wat heb je nu nog te zeggen?
Jij bent wel de laatste die mensen moet gaan wijzen op uitspraken.quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ha jij wist zeker dat Heracles er uit ging. Wat heb je nu nog te zeggen?
HJK Helsinki?quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
Jari Oosterwijk komt erin. Ik denk dat ik de clubvoorkeur van zijn vader wel kan raden.
Never man. Heb je Nac, Dordrecht en ADO zien spelen?quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat die kans nog steeds groot is maar dat het knap is dat ze zich zo hebben opgericht.
Neef van Marsman?quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond voetballes van Co.
Tevens is Willem Vissers er.
Jup. NAC wint bij Cambuur en ADO was echt niet heel slecht tegen Ajax (al kwam dat ook door het spel van Ajax, want dat was echt beschamend). Dat niveau zie ik Heracles nog niet halen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Never man. Heb je Nac, Dordrecht en ADO zien spelen?
Over een ramp en Twente gesproken. Is het dak eigenlijk dicht van het gelredome?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. NAC wint bij Cambuur en ADO was echt niet heel slecht tegen Ajax (al kwam dat ook door het spel van Ajax, want dat was echt beschamend). Dat niveau zie ik Heracles nog niet halen.
ROFL.quote:Op zondag 7 december 2014 18:31 schreef GGMM het volgende:
Tering zeg. Het lijkt wel alsof ik naar twee middenmoters aan het kijken ben.
Oh wacht.
Hahahahah. NAC was schandalig slecht tegen Cambuur.quote:Op zondag 7 december 2014 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. NAC wint bij Cambuur en ADO was echt niet heel slecht tegen Ajax (al kwam dat ook door het spel van Ajax, want dat was echt beschamend). Dat niveau zie ik Heracles nog niet halen.
Dordt is overigens een ander verhaal. Die kunnen echt niet voetballen.
"Als hij het niet doet hoef ik het ook niet te doen"quote:Op zondag 7 december 2014 18:33 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Hij kwam zelf ook niet met een argument
Ik moest echt hard op lachenquote:Op zondag 7 december 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hahahahah. NAC was schandalig slecht tegen Cambuur.
Maar die 3 ontlopen elkaar niet veel, slecht, slecht en slecht, 1 zal dan het geluk hebben geen nacompetitie te hoeven spelenquote:Op zondag 7 december 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens Jan van Halst.quote:Op zondag 7 december 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
Was die Corona volgens iemand hier niet een heel groot talent?
Heracles is onder Stegeman helemaal niet zo slecht.quote:Op zondag 7 december 2014 18:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar die 3 ontlopen elkaar niet veel, slecht, slecht en slecht, 1 zal dan het geluk hebben geen nacompetitie te hoeven spelen
Hieroquote:Op zondag 7 december 2014 18:35 schreef GGMM het volgende:
Was die Corona volgens iemand hier niet een heel groot talent?
Bingooooooooooooquote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
Volgens Twente-supporters zal het wel weer een mentaliteitskwestie zijn.
quote:
Check ze indekken.quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef StarGazer het volgende:
Dat wordt een makkie voor PSV volgende week.
En de waardeloze trainer die niks overbrengt op de ploeg.quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef Caland het volgende:
Volgens Twente-supporters zal het wel weer een mentaliteitskwestie zijn.
Ze hebben mazzel gehad dat Jan de Jonge aan het trollen was anders stonden we er al boven.quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
En weer loopt Heracles in op FC Twente.
Ja, dus? Heracles is ook schandalig slechtquote:Op zondag 7 december 2014 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oja, ook dat ja.quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En de waardeloze trainer die niks overbrengt op de ploeg.
Of de eerste helft je vak niet op komen zoals 410quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef GGMM het volgende:
Ik zou een spandoek maken met 'clean shit' erop.
Dat zal ze wel leren.
Haha kijk deze man geraakt zijn door mijn postquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Of de eerste helft je vak niet op komen zoals 410
Of je hele leven nooit op een vak komen zoals GGMM
volgens mij ben je een beetje jellyquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Of de eerste helft je vak niet op komen zoals 410
Of je hele leven nooit op een vak komen zoals GGMM
Zeker, nerd.quote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oei nerd, pak jij mij even hard aan.
Iemand reageert op mij. Haha kijk hem mad zijn!!11!! - GGMMquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha kijk deze man geraakt zijn door mijn post
Huilie huilie.
Twan heeft er niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Cavaliers het volgende:
Twente neemt risico door een linkspoot de penalty te laten nemen volgens Toine. Tering.
Heel Enschede roept om Mcclaren, hopelijk luistert Munsterman.quote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Deze is wel accuraat iddquote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Iemand reageert op mij. Haha kijk hem mad zijn!!11!! - GGMM
succes!quote:Op zondag 7 december 2014 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hier ga ik even van bijkomen, brb.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
ze kunnen beter Michel Jansen weer van stal halenquote:Op zondag 7 december 2014 18:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie?quote:Op zondag 7 december 2014 18:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
ze kunnen beter Michel Jansen weer van stal halen
Euhm blijkbaar staat jouw quoten en reageren al aan geraakt zijn maar ok.quote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha kijk deze man geraakt zijn door mijn post
Huilie huilie.
Wat moet er gebeuren bij Twente Ties?quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Euhm blijkbaar staat jouw quoten en reageren al aan geraakt zijn maar ok.
Ben vooral geraakt door het bedroevende spel van mijn club.
*jou.quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het roer moet om. Twente moet uit een ander vaatje tappen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren bij Twente Ties?
quote:Op zondag 7 december 2014 18:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is de 1st person view een toevoeging?quote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond zeker geen leuke wedstrijd meer? Dan maar zo GTA opstarten.
Gutierrez missen we erg.quote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat moet er gebeuren bij Twente Ties?
Gebruik het bijna nooit.quote:Op zondag 7 december 2014 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is de 1st person view een toevoeging?
Mooi is dat hequote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
De supporter in Jan van Halst komt naar boven.
Jaquote:Op zondag 7 december 2014 18:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Laatste was wel erg matig. Confrontatie van 30 seconden.
Aha winnen 5 uit 6. Hoe slecht is de rest dan?quote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dus? Heracles is ook schandalig slechtAlle vier de clubs zijn kut, laat dat duidelijk zijn.
jouwquote:Op zondag 7 december 2014 18:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ook kut, maar in de huidige vorm iets kutter.quote:Op zondag 7 december 2014 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aha winnen 5 uit 6. Hoe slecht is de rest dan?
Dordrecht gaat er wel rechtstreeks uitquote:Op zondag 7 december 2014 18:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ook kut, maar in de huidige vorm iets kutter.
trailerquote:Op zondag 7 december 2014 18:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
jouw
En dat je daar geraakt door bent is opvallend, aangezien ze elke week kut spelen.
Dat lijkt mij ook ja. NAC, Heracles en ADO ontlopen elkaar denk ik niet veel.quote:Op zondag 7 december 2014 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dordrecht gaat er wel rechtstreeks uit
Leuk dat je weer fan bent.quote:Op zondag 7 december 2014 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Aha winnen 5 uit 6. Hoe slecht is de rest dan?
Voeg mij eens toe op PSN.quote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond zeker geen leuke wedstrijd meer? Dan maar zo GTA opstarten.
En Go Ahead en Exelsior dan? Die worden vrijdag al ingehaald door Heracles.quote:Op zondag 7 december 2014 18:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook ja. NAC, Heracles en ADO ontlopen elkaar denk ik niet veel.
stuur de leuke reacties naar mijquote:Op zondag 7 december 2014 18:53 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik even op fctwente.net kijken
[ afbeelding ]
Jeetje je bent wel veel bezig met een provincieclubje zegquote:Op zondag 7 december 2014 18:53 schreef Caland het volgende:
Ik ga denk ik even op fctwente.net kijken
[ afbeelding ]
Jij reageert er ook elke keer op. Ik weet niet wat nog treuriger is.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje je bent wel veel bezig met een provincieclubje zeg
Het lijkt wel alsof er iets diep zit
De ondergang van een omhooggevallen provincieclubje vind ik gewoon zeer vermakelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 18:55 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jeetje je bent wel veel bezig met een provincieclubje zeg
Het lijkt wel alsof er iets diep zit
Als je naar het spel van Twente kijkt, aan wat voor soort ziekte denk je dan?quote:Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Alfred Schreuder is wel een bedreiging voor de gezondheid van het Nederlandse voetbal.
Ik snap niet helemaal wat het is met GGMM en jou maar ik mag blijkbaar nergens op reageren?quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij reageert er ook elke keer op. Ik weet niet wat nog treuriger is.
Integendeel. Ik vind je jankreacties zeer vermakelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat het is met GGMM en jou maar ik mag blijkbaar nergens op reageren?
Woensdag weer de bios in Enschede bezoeken en lopen te provoceren. Altijd genot.quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De ondergang van een omhooggevallen provincieclubje vind ik gewoon zeer vermakelijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Go Ahead en Exelsior dan? Die worden vrijdag al ingehaald door Heracles.
Goddomme wat hoop ik dat Dordt wint.quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef hafcfan het volgende:
En we komen ook al gelijk met Heerenveen
Dankjewelquote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Integendeel. Ik vind je jankreacties zeer vermakelijk.
quote:Op zondag 7 december 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Goddomme wat hoop ik dat Dordt wint.
Waarom is het een ondergang?quote:Op zondag 7 december 2014 18:56 schreef Caland het volgende:
[..]
De ondergang van een omhooggevallen provincieclubje vind ik gewoon zeer vermakelijk.
Wow dat is wel erg stoerquote:Op zondag 7 december 2014 18:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Woensdag weer de bios in Enschede bezoeken en lopen te provoceren. Altijd genot.
He is madquote:Op zondag 7 december 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Zullen we er naar toe gaan om hem in elkaar te beuken?quote:
Ik zou het willen omschrijven als de spierziekte ALS. Het is een soort ziekte die zich langzaam actief maakt tot het lichaam niet meer goed kan functioneren.quote:Op zondag 7 december 2014 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je naar het spel van Twente kijkt, aan wat voor soort ziekte denk je dan?
Intelectuel vindt PEC beter dan Feyenoord.quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
In dit topic beargumenteert Ties02 dat Twente groter is dan Feyenoord. Erg leuk topic.
Klopt, maar Twente dacht even dat het bij de top in Nederland hoorde. Daar bliezen ze nogal hoog van de toren over. Dan is dit wel vermakelijk natuurlijk.quote:Op zondag 7 december 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is het een ondergang?Plek 4-7 is toch waar Twente op basis van begroting en selectie wel ongeveer thuishoort?
Never forget.quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef GGMM het volgende:
VBL / Wie is er groter: Twente of Feyenoord?
In dit topic beargumenteert Ties02 dat Twente groter is dan Feyenoord. Erg leuk topic.
Haast een Cruyfiaanse uitspraak Tchockquote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Als je speelt, kun je mee? Logisch.
Alhoewel het nooit echt zo uitgesproken is zoals jij beweert is het wel enigzins logisch als je kampioen bent geworden en de jaren erna mee bleef doen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar Twente dacht even dat het bij de top in Nederland hoorde. Daar bliezen ze nogal hoog van de toren over. Dan is dit wel vermakelijk natuurlijk.
Dat hoorden ze ook natuurlijk. Vier jaar lang 1 of 2 geëindigd. Wil niet zeggen dat het een "topclub" is of dat ze altijd zo hoog eindigen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, maar Twente dacht even dat het bij de top in Nederland hoorde. Daar bliezen ze nogal hoog van de toren over. Dan is dit wel vermakelijk natuurlijk.
Galgenwaard nog steeds niet vol.quote:Op zondag 7 december 2014 19:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Al zegt dit niks want Co Adriaanse was ook voorstopper en die heeft het frisse en aantrekkelijke voetbal geïntroduceerd.
Oh jawel hoor, met Jopie Muntenman voorop. De supporters waren daar ook heilig van overtuigd. Vandaar dat dat stadionnetje nu vol zit met sfeerloze gloryhunters die eigen spelers uitfluiten.quote:Op zondag 7 december 2014 19:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alhoewel het nooit echt zo uitgesproken is zoals jij beweert
Wel mensen > HAHA GLORYHUNTERSquote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, met Jopie Muntenman voorop. De supporters waren daar ook heilig van overtuigd. Vandaar dat dat stadionnetje nu vol zit met sfeerloze gloryhunters die eigen spelers uitfluiten.
Dat gaat zwolle ook nog overkomenquote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, met Jopie Muntenman voorop. De supporters waren daar ook heilig van overtuigd. Vandaar dat dat stadionnetje nu vol zit met sfeerloze gloryhunters die eigen spelers uitfluiten.
Deze man.quote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel mensen > HAHA GLORYHUNTERS
Geen mensen > HAHA SUCCESSUPPORTERS
quote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wel mensen > HAHA GLORYHUNTERS
Geen mensen > HAHA SUCCESSUPPORTERS
Nee je ziet toch wat Caland zegt.quote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat, precies? Dat ze ineens denken dat ze kampioen kunnen worden en een topclub zijn?
Ja, dit:quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
We hoeven geen glory te hunten noch voor succes te supporten want beide hebben we al in de vorm van een mooie beker, schaal en prima positie in de competitiequote:Op zondag 7 december 2014 19:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
ZwolleGloryhuntende successupporters.
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Milan is het lulletje van FOX.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jong PSV - Almere ook, met Milan van Dongen.
Zie mijn sig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:04 schreef Vasion het volgende:
Als Dordt wint zegt Hacfan zn account toch op? Hoe zat het nou?
Of een GGMM'tjequote:Op vrijdag 12 december 2014 20:07 schreef Cavaliers het volgende:
Lijkt me overigens wel het type om een tompsv'tje te pullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |