SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gekke TTquote:Op zondag 7 december 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had een veel betere TT.
[ afbeelding ]
Het zit diep.quote:Op zondag 7 december 2014 18:20 schreef GGMM het volgende:
Jammer, ik had een veel betere TT.
[ afbeelding ]
Even quoten.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Twente wint, neem ik voor eeuwig deze Cocu-ui
Houd ik je aan.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Oké.quote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dat degene die ooit koningin moet worden of is dat een andere?quote:
Topshowquote:Op zondag 7 december 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat hij er geen kut van kan.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godverdomme MokhtarWaarom altijd zovaak kappen en draaien?
We hebben het over een ex-PSV speler. Dan is je carričre al grotendeels verziekt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Die linkse juist.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Die middelste wordt wel neukbaar denk ik.
Voor PSV was die niet goed genoeg.quote:Op zondag 7 december 2014 18:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoals?quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
Al die spelers die van Zwolle afkomen falen als ze een stapje hogerop gaan.
Vissen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Marsman in zijn vrije tijd doen?
FOK!kenquote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Mokhtar en Mokotjo spelen heel veel. Net als Achenteh trouwens (al snap ik zelf niet waarom). Alleen Lachman maakt niet al te veel minuten.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Caland het volgende:
Al die spelers die van Zwolle afkomen falen als ze een stapje hogerop gaan.
Praten met andere Marsmannetjes? (en vrouwtjes)quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Okay, en je punt is?quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokhtar en Mokotjo spelen heel veel. Net als Achenteh trouwens (al snap ik zelf niet waarom). Alleen Lachman maakt niet al te veel minuten.
TR gemaakt.quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Praten met andere Marsmannetjes? (en vrouwtjes)
Trainen zou een goed idee zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een vreemde jongen ben je toch.quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pics van jezelf terwijl je aan het eten bent!
Dit soort kut'grappen' zouden banwaardig moeten zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 18:25 schreef Sjarkiee het volgende:
[..]
Praten met andere Marsmannetjes? (en vrouwtjes)
Ah, aparte mening.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze meekunnen met het niveau van een club een stapje hogerop, en dat ze dus niet falen.
Je bent zelf een jongen.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat een vreemde jongen ben je toch.
Als je speelt, kun je mee? Logisch.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat ze meekunnen met het niveau van een club een stapje hogerop, en dat ze dus niet falen.
Ha jij wist zeker dat Heracles er uit ging. Wat heb je nu nog te zeggen?quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij ook eens probeert je mening te onderbouwen zeg.quote:Op zondag 7 december 2014 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat die kans nog steeds groot is maar dat het knap is dat ze zich zo hebben opgericht.quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ha jij wist zeker dat Heracles er uit ging. Wat heb je nu nog te zeggen?
Jij bent wel de laatste die mensen moet gaan wijzen op uitspraken.quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ha jij wist zeker dat Heracles er uit ging. Wat heb je nu nog te zeggen?
HJK Helsinki?quote:Op zondag 7 december 2014 18:28 schreef Caland het volgende:
Jari Oosterwijk komt erin. Ik denk dat ik de clubvoorkeur van zijn vader wel kan raden.
Never man. Heb je Nac, Dordrecht en ADO zien spelen?quote:Op zondag 7 december 2014 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat die kans nog steeds groot is maar dat het knap is dat ze zich zo hebben opgericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |