abonnement Unibet Coolblue
pi_147627145
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Er zijn mensen die rottigheid uithalen met een kloon, zodat hun hoofdaccount niet geband worden. Kreeg ik de indruk.
Die indruk was niet juist.
  dinsdag 16 december 2014 @ 03:57:15 #102
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147627150
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:56 schreef marsan het volgende:

[..]

Volgens mij wordt ook het hoofdaccount geband, als je met een kloon een ban oploopt.
Niet als je niet doorpost met je hoofdaccount. Het idee is dat je je ban uitzit, maar het maakt verder niet zo veel uit op welk account je je ban oploopt.
pi_147627151
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:56 schreef marsan het volgende:

[..]

Volgens mij wordt ook het hoofdaccount geband, als je met een kloon een ban oploopt.
Zo te zien wel. Is aan de ene kant terecht, aan de andere kant worden anderen ook gestraft voor iets wat ze niet hebben gedaan.
pi_147627153
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:55 schreef HugeCool het volgende:

[..]

Hij is mijn oudere broer
Dan moet je hem vastbinden, werkt prima.
pi_147627155
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:56 schreef mootie het volgende:

[..]

Die indruk was niet juist.
Blijkbaar, ik wist niet dat het hoofdaccount ook word aangepakt.
pi_147627157
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Zo te zien wel. Is aan de ene kant terecht, aan de andere kant worden anderen ook gestraft voor iets wat ze niet hebben gedaan.
Maar ze weten waar ze aan beginnen. Dus geen smoesjes mogelijk.
pi_147627158
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:54 schreef HugeCool het volgende:

[..]

Ja hoi, ik ben hugecoolls broertje. Wij zijn absoluut niet dezelfde persoon dus als hij geband wordt, zou ik het belachelijk vinden als ik ook niet door mag posten -O-
Hoi HugeCool broertje :W
Ik ban je niet hoor, ook al ben je soms vervelend.

Maar ik ben nooit vervelend, heb een eigen mening en kan daar geen ban voor krijgen.\
Maar echt mods, zelf lopen klagen hier in de FB over mensen ( Kloons vaak dus) dat ze te ver gaan gaan en er niks tegen kunnen doen. :{w
Jullie hebben mensen voor minder een ban gegeven, hou toch op.
En daar ging het over. :{w
pi_147627160
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:57 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Niet als je niet doorpost met je hoofdaccount. Het idee is dat je je ban uitzit, maar het maakt verder niet zo veel uit op welk account je je ban oploopt.
Precies. Je hebt een ban, maar t is niet technisch geband zeg maar.
Als je gepakt wordt met t posten van een ander account kan dat alsnog een technische ban opleveren.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_147627162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:58 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar ze weten waar ze aan beginnen. Dus geen smoesjes mogelijk.
Het is terecht maar lullig voor degene die niks verkeerd heeft gedaan.
pi_147627170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

Hoi HugeCool broertje :W
Ik ban je niet hoor, ook al ben je soms vervelend.

Maar ik ben nooit vervelend, heb een eigen mening en kan daar geen ban voor krijgen.\
Maar echt mods, zelf lopen klagen hier in de FB over mensen ( Kloons vaak dus) dat ze te ver gaan gaan en er niks tegen kunnen doen. :{w
Jullie hebben mensen voor minder een ban gegeven, hou toch op.
En daar ging het over. :{w
Of jij vervelend bent, daar zijn de meningen over verdeeld.


Klagende klonen in Fb, namen en rugnummers?

En over wie heb je het nou steeds, die mensen die voor minder een ban hebben gekregen? En hoe weet je precies waarom iemand geband is?
pi_147627171
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]

Het is terecht maar lullig voor degene die niks verkeerd heeft gedaan.
Maar dan moet je niet bij Fok! zijn, maar bij degene die de ban heeft opgelopen.
pi_147627177
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar dan moet je niet bij Fok! zijn, maar bij degene die de ban heeft opgelopen.
Ja dat weet ik, ik mag toch zeggen dat ik het lullig vind voor de ander?
Het is geen verwijt.
pi_147627179
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:01 schreef mootie het volgende:

[..]

Of jij vervelend bent, daar zijn de meningen over verdeeld.

Klagende klonen in Fb, namen en rugnummers?

En over wie heb je het nou steeds, die mensen die voor minder een ban hebben gekregen? En hoe weet je precies waarom iemand geband is?
Ja namen en rugnummers.
Moet ik jou die nog gaan vertellen ?
En als ik die noem, wat dan ?
Weer een langere ban ?
Jij weet heus wel de namen en rugnummers, maak mij niet gek.
pi_147627183
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:03 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja namen en rugnummers.
Moet ik jou die nog gaan vertellen ?
En als ik die noem, wat dan ?
Weer een langere ban ?
Jij weet heus wel de namen en rugnummers, maak mij niet gek.
Ik ben serieus heel slecht in klonen koppelen aan mensen. En de enige kloon die ik hier wel eens zie is Sly. In de FB dus.
Volgens mij zijn er een stuk of 3 in de SC, en ik heb geen idee wie het zijn.

En waarom zou jij in godsnaam een ban krijgen.
  dinsdag 16 december 2014 @ 04:05:58 #115
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147627185
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:58 schreef Punkman het volgende:

[..]

Hoi HugeCool broertje :W
Ik ban je niet hoor, ook al ben je soms vervelend.

Maar ik ben nooit vervelend, heb een eigen mening en kan daar geen ban voor krijgen.\
Maar echt mods, zelf lopen klagen hier in de FB over mensen ( Kloons vaak dus) dat ze te ver gaan gaan en er niks tegen kunnen doen. :{w
Jullie hebben mensen voor minder een ban gegeven, hou toch op.
En daar ging het over. :{w
Hmmm ik weet niet helemaal wat de bedoeling is van deze discussie :P Maar het is soms wel zo dat een vervelende kloon (permanent) wordt geband met de bedoeling dat die user ophoudt met zijn gekut en op zijn hoofdaccount normaal verder post.
Dat is ook een manier om vervelend gedrag op kloons tegen te gaan. Die users vertonen zulk gedrag namelijk niet voor niets op een kloon.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:03 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja namen en rugnummers.
Moet ik jou die nog gaan vertellen ?
En als ik die noem, wat dan ?
Weer een langere ban ?
Jij weet heus wel de namen en rugnummers, maak mij niet gek.
En doe eens niet zo panisch over bans :*
pi_147627199
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:05 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Hmmm ik weet niet helemaal wat de bedoeling is van deze discussie :P Maar het is soms wel zo dat een vervelende kloon (permanent) wordt geband met de bedoeling dat die user ophoudt met zijn gekut en op zijn hoofdaccount normaal verder post.
Dat is ook een manier om vervelend gedrag op kloons tegen te gaan. Die users vertonen zulk gedrag namelijk niet voor niets op een kloon.

[..]

En doe eens niet zo panisch over bans :*
Ja goffer, lees even de geschiedenis van fok door :P
Serieus, ik probeer al de hele avond aan te geven dat er in de SC dingen gebeurd waar in de COS bikkelhard word afgerekend.
En ik krijg van Liesje dat het in de SC mag, omdat de regels wat soepeler zijn.
Gert heeft hier gepost dat doodsverwesnelijking, ziektes toe wensen en dergelijke niet gewenst zijn.
En volkomen terecht, maar hij deed ook de oproep om zulke kut dingen te doen onder je hoofdaccount.
Want dan pas schijnen jullie er wat er aan te kunnen doen.
Daar is de hele discussie over, kunnen jullie wat doen als iemand kanker verrot gescholden word ?
EN nu mijn excuus voor het woord kanker.
pi_147627210
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja goffer, lees even de geschiedenis van fok door :P
Serieus, ik probeer al de hele avond aan te geven dat er in de SC dingen gebeurd waar in de COS bikkelhard word afgerekend.
En ik krijg van Liesje dat het in de SC mag, omdat de regels wat soepeler zijn.
Gert heeft hier gepost dat doodsverwesnelijking, ziektes toe wensen en dergelijke niet gewenst zijn.
En volkomen terecht, maar hij deed ook de oproep om zulke kut dingen te doen onder je hoofdaccount.
Want dan pas schijnen jullie er wat er aan te kunnen doen.
Daar is de hele discussie over, kunnen jullie wat doen als iemand kanker verrot gescholden word ?
EN nu mijn excuus voor het woord kanker.
Nee nee nee.
Gert vindt dat mensen onder open vizier moeten strijden. Dat staat absoluut niet gelijk aan het oproepen tot kutdingen op je hoofdaccount.
En tuurlijk kan er wat worden gedaan als mensen worden verrotgescholden en dat gebeurt ook.
pi_147627212
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja goffer, lees even de geschiedenis van fok door :P
Serieus, ik probeer al de hele avond aan te geven dat er in de SC dingen gebeurd waar in de COS bikkelhard word afgerekend.
En ik krijg van Liesje dat het in de SC mag, omdat de regels wat soepeler zijn.
Gert heeft hier gepost dat doodsverwesnelijking, ziektes toe wensen en dergelijke niet gewenst zijn.
En volkomen terecht, maar hij deed ook de oproep om zulke kut dingen te doen onder je hoofdaccount.
Want dan pas schijnen jullie er wat er aan te kunnen doen.

Daar is de hele discussie over, kunnen jullie wat doen als iemand kanker verrot gescholden word ?
EN nu mijn excuus voor het woord kanker.
Nee, dat was de reden niet volgens mij.
Meer dat t wel zo fair is om met open vizier te strijden en niet met kloons je eigen argumenten of verwensingen te komen herhalen.

(en vorige keer gaf ik je geen gelijk, dat was toch echt andersom)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  dinsdag 16 december 2014 @ 04:25:17 #119
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147627231
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:13 schreef Punkman het volgende:

[..]

Ja goffer, lees even de geschiedenis van fok door :P
Serieus, ik probeer al de hele avond aan te geven dat er in de SC dingen gebeurd waar in de COS bikkelhard word afgerekend.
En ik krijg van Liesje dat het in de SC mag, omdat de regels wat soepeler zijn.
Gert heeft hier gepost dat doodsverwesnelijking, ziektes toe wensen en dergelijke niet gewenst zijn.
En volkomen terecht, maar hij deed ook de oproep om zulke kut dingen te doen onder je hoofdaccount.
Want dan pas schijnen jullie er wat er aan te kunnen doen.
Daar is de hele discussie over, kunnen jullie wat doen als iemand kanker verrot gescholden word ?
EN nu mijn excuus voor het woord kanker.
Oooh gaat het daarover :o
Je mag met een kloon posten. Normaal posten dus. Dat houdt dus in dat jij best samen met je account Gizmogirl28 mag doen alsof 'jullie' man en vrouw zijn, terwijl je eigenlijk gezellig in je eentje met een biertje op de bank zit en iedereen voor de gek houdt.

Stel dat Punkman een alleenstaande man is. Punkman heeft in het verleden meerdere accounts geregistreerd: Appelboom, Kersenpit en Boomschors. Punkman krijgt ruzie met hugecooll. Punkman roept 'versterking' in van Appelboom, Kersenpit en Boomschors en houdt zich verder stil met Punkman. Hugecooll heeft geen idee wie A, K en B zijn, maar zij weten blijkbaar best veel over hem. Zo begint de één over hugecoolls overleden kind, terwijl de ander het over zijn gewicht heeft. Hugecooll kan eigenlijk niks terugzeggen, want hij heeft dus geen idee wie zij zijn.

Dat is een beetje wat bedoeld wordt met "Wat we in de SC echter niet meer willen zien, is dat ze ingezet worden bij vetes met andere users." Je mag best, binnen bepaalde grenzen, een verhitte discussie hebben, maar gebruik daarvoor je hoofdaccount.
pi_147627262
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Oooh gaat het daarover :o
Je mag met een kloon posten. Normaal posten dus. Dat houdt dus in dat jij best samen met je account Gizmogirl28 mag doen alsof 'jullie' man en vrouw zijn, terwijl je eigenlijk gezellig in je eentje met een biertje op de bank zit en iedereen voor de gek houdt.

Stel dat Punkman een alleenstaande man is. Punkman heeft in het verleden meerdere accounts geregistreerd: Appelboom, Kersenpit en Boomschors. Punkman krijgt ruzie met hugecooll. Punkman roept 'versterking' in van Appelboom, Kersenpit en Boomschors en houdt zich verder stil met Punkman. Hugecooll heeft geen idee wie A, K en B zijn, maar zij weten blijkbaar best veel over hem. Zo begint de één over hugecoolls overleden kind, terwijl de ander het over zijn gewicht heeft. Hugecooll kan eigenlijk niks terugzeggen, want hij heeft dus geen idee wie zij zijn.

Dat is een beetje wat bedoeld wordt met "Wat we in de SC echter niet meer willen zien, is dat ze ingezet worden bij vetes met andere users." Je mag best, binnen bepaalde grenzen, een verhitte discussie hebben, maar gebruik daarvoor je hoofdaccount.
Punkman krijgt toch nooit ruzie met hugecooll :D
Wat een bullshit.
Maar we gaan het punt nu voorbij, iedereen herkent of ik het ben of gizmo.\
Zie je in de taal, zinsopbouw, whatever.
Maar gaat het niet over
Gaat, en ik schijn naam en rug nummers te moeten noemen, dat ga ik niet doen.
Jullie weten zelf wel wie geband is en wie niet.
Dat er sowieso deze discussie er is vind ik al knap *O*
Jezus, echt, pak eens die echt te ver gaan !
Is dat te veel gevraagd ?
  dinsdag 16 december 2014 @ 04:38:36 #121
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_147627269
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:36 schreef Punkman het volgende:

[..]

Punkman krijgt toch nooit ruzie met hugecooll :D
Wat een bullshit.
Maar we gaan het punt nu voorbij, iedereen herkent of ik het ben of gizmo.\
Zie je in de taal, zinsopbouw, whatever.
Maar gaat het niet over
Gaat, en ik schijn naam en rug nummers te moeten noemen, dat ga ik niet doen.
Jullie weten zelf wel wie geband is en wie niet.
Dat er sowieso deze discussie er is vind ik al knap *O*
Jezus, echt, pak eens die echt te ver gaan !
Is dat te veel gevraagd ?
Ik leg uit wat wordt bedoeld en gebruik ons als voorbeeld. :P
En mensen die echt te ver gaan worden aangepakt
  dinsdag 16 december 2014 @ 06:15:44 #122
241662 Jian
Well, well, well
pi_147627496
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 03:08 schreef mootie het volgende:
Ik snap echt niet wat er niet te snappen valt. Sparren mag, zolang niemand er aan onderdoor gaat. Sparren in de Sc mag iets scherper. Klonen mogen niet gebruikt worden om andere users verrot te schelden.

En daarnaast kennen de vaste mods hun pappenheimers wel, en weten ze wie wat aankan.
Kort samengevat; willekeur, doe maar wat, want "heej dit is FOK en bevalt het je niet dan rot je maar op", that's the policy!
Moet daar nu zo lang over gediscussieerd worden?

Have a nice day you all c_/
pi_147627612
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 06:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Kort samengevat; willekeur, doe maar wat, want "heej dit is FOK en bevalt het je niet dan rot je maar op", that's the policy!
Moet daar nu zo lang over gediscussieerd worden?

Have a nice day you all c_/
Fuck them, fuck them all !
Ben zo ziek hier van.
Ze doen maar lekker.
En jij bent ook een klootzak, stomme zak, jij ziet alles verkeerd, net als ik.
Net als ik.
pi_147652664
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 04:25 schreef hugecooll het volgende:

[..]

Oooh gaat het daarover :o
Je mag met een kloon posten. Normaal posten dus. Dat houdt dus in dat jij best samen met je account Gizmogirl28 mag doen alsof 'jullie' man en vrouw zijn, terwijl je eigenlijk gezellig in je eentje met een biertje op de bank zit en iedereen voor de gek houdt.

Stel dat Punkman een alleenstaande man is. Punkman heeft in het verleden meerdere accounts geregistreerd: Appelboom, Kersenpit en Boomschors. Punkman krijgt ruzie met hugecooll. Punkman roept 'versterking' in van Appelboom, Kersenpit en Boomschors en houdt zich verder stil met Punkman. Hugecooll heeft geen idee wie A, K en B zijn, maar zij weten blijkbaar best veel over hem. Zo begint de één over hugecoolls overleden kind, terwijl de ander het over zijn gewicht heeft. Hugecooll kan eigenlijk niks terugzeggen, want hij heeft dus geen idee wie zij zijn.

Dat is een beetje wat bedoeld wordt met "Wat we in de SC echter niet meer willen zien, is dat ze ingezet worden bij vetes met andere users." Je mag best, binnen bepaalde grenzen, een verhitte discussie hebben, maar gebruik daarvoor je hoofdaccount.
mooie uitleg.
pi_147658356
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 06:50 schreef Punkman het volgende:

[..]

Fuck them, fuck them all !
Ben zo ziek hier van.
Ze doen maar lekker.
En jij bent ook een klootzak, stomme zak, jij ziet alles verkeerd, net als ik.
Net als ik.
Dat 2x,'net als ik,' vind ik godverdomme mooi. Bløfesk!
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')