SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eigenlijk alles met een negatieve lading op Groningen was een goede TT geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen speelt anti-voetbal vind ik ook een goede tt.
Hahahahahaquote:Op zondag 7 december 2014 16:15 schreef Vasion het volgende:
Tja, ze denken allemaal dat ze Toornstra zijn. Haha
Een belangrijke eigenschap voor het winnen van de toto is het invullen van de toto.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Cavaliers het volgende:
Ik won ook altijd de FOK! toto, tot ik hem niet meer invulde. Daarvoor ging ik fier aan kop. Stijn kan dit bevestigen.
Bewijs het maar.quote:Op zondag 7 december 2014 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Cavaliers mee zou doen, was je kansloos voor de eindtitel.
16.quote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een leuk feitje tussendoor. Als Twente verliest blijven ze 10 punten achter PSV staan. Die nog een wedstrijd moeten inhalen. En volgende week is PSV-Twente. Het is dus mogelijk dat 17 december PSV 10 punten boven Feyenoord en 17 punten boven Twente staat. Zou dat niet tof zijn?
En als alle uitslagen andersom zijn, dan staat het er weer heel anders voor.quote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Even een leuk feitje tussendoor. Als Twente verliest blijven ze 10 punten achter PSV staan. Die nog een wedstrijd moeten inhalen. En volgende week is PSV-Twente. Het is dus mogelijk dat 17 december PSV 10 punten boven Feyenoord en 17 punten boven Twente staat. Zou dat niet tof zijn?
Ja oke leuk, maar die inhaalwedstrijd gaat PSV echt geen punten opleveren hoorquote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV heeft al sinds september niet meer verloren hoorquote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ja oke leuk, maar die inhaalwedstrijd gaat PSV echt geen punten opleveren hoor
Feyenoord ook niet Hansquote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV heeft al sinds september niet meer verloren hoor
Eind september.quote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij weet niet dat PSV gewoon thuis speelt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En wat voor een bewijs is er dat ik hem niet ingehaald zou hebben?quote:Op zondag 7 december 2014 16:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers - 135
Johannes_vermeer - 130
De stand na de laatste inzending van d'n Cava.
Een gelijkspel is ook een punt.quote:
Dat is meestal zo met derby's.quote:Op zondag 7 december 2014 16:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Een derby die spannender was dan goed, om er maar een cliché tegenaan te gooien.
Ah, lang niet gezien. Hoe is Marsman dit seizoen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Roland is ondertussen ook stil zie ik.
Ja, veel werken.quote:Op zondag 7 december 2014 16:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah, lang niet gezien. Hoe is Marsman dit seizoen?
Knotsgekquote:Op zondag 7 december 2014 16:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Goal Utrecht 2-3
Goal Heracles 2-4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bianconeri is fan van Groningen. Allemaal even lachen jongensquote:Op zondag 7 december 2014 16:21 schreef bianconeri het volgende:
Hmm thuis hoor je als Fc Grunn, trots van het Noorden, gewoon van Heerenveen te winnen.
Slecht resultaat dus, en niet het beste spel....
Juventus is een grafclub.quote:Op zondag 7 december 2014 16:21 schreef bianconeri het volgende:
Hmm thuis hoor je als Fc Grunn, trots van het Noorden, gewoon van Heerenveen te winnen.
Slecht resultaat dus, en niet het beste spel....
Ik snap nog steeds niet hoe jij voor Heerenveen kunt zijnquote:
Alsof Feyenoord en Twente titelkandidaten zijnquote:Op zondag 7 december 2014 16:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe jij voor Heerenveen kunt zijn
quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Die waren volgens hafcfan is een slechte vorm, en het zou slechts een kwestie van tijd zijn voor Roda eroverheen zou gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tuurlijk ben ik fan van Grunnquote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef tompsv18 het volgende:
Bianconeri is fan van Groningen. Allemaal even lachen jongens
Laten we deze informatie doorspelen aan de M-side.quote:Op zondag 7 december 2014 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe jij voor Heerenveen kunt zijn
Het omgekeerde van wat hafcfan zegt is meestal een best goede voorspelling.quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die waren volgens hafcfan is een slechte vorm, en het zou slechts een kwestie van tijd zijn voor Roda eroverheen zou gaan.
De wat?quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we deze informatie doorspelen aan de M-side.
Roda speelt juist zakelijker dan NEC. Volgende week de topper in Kerkrade.quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die waren volgens hafcfan is een slechte vorm, en het zou slechts een kwestie van tijd zijn voor Roda eroverheen zou gaan.
Iemand in het Utrecht-topic zei anders wel laatst dat ze gewoon in de top 5 moeten kunnen eindigen met dit materiaal.quote:
Paul zeker? Die snapt er niets van.quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het Utrecht-topic zei anders wel laatst dat ze gewoon in de top 5 moeten kunnen eindigen met dit materiaal.
Hahahahaha
hafcfan vond Uth niet zo guth.quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het omgekeerde van wat hafcfan zegt is meestal een best goede voorspelling.
Almere bijna periodekampioenquote:
Als ze maar van Ajax winnen, verder geen toegevoegde waarde die clubquote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand in het Utrecht-topic zei anders wel laatst dat ze gewoon in de top 5 moeten kunnen eindigen met dit materiaal.
Hahahahaha
Vincent Janssen is een wereldspits.quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Almere bijna periodekampioen
Almere volgend jaar in de Eredivisie.quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Almere bijna periodekampioen
Zag er anders uit dan ik me voorstelde.quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Paul zat laatst in De TV Draait Door.
quote:
Lekker on topic.quote:Op zondag 7 december 2014 16:23 schreef Cavaliers het volgende:
Onze harde kern heet Nieuw Noord.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee hoe de harde kern daar heet.
Ik ben geen Cambuur + Heerenveen supporter.
Rens weet dit.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen idee hoe de harde kern daar heet.
Ik ben geen Cambuur + Heerenveen supporter.
ontopic graag.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Lekker on topic.
Maar nee niet in een slechte vorm, gewoon niet bepaald geinteresseerd aan het voetballen geweest. Zoals wel vaker gebeurt bij Juve.
En als ze daarom al een graf club zijn of vreselijk omdat ze 1x niet goed spelen.... Serieus wat moet Ajax dan wel niet zijn? Een massagraf ofzo? Die gasten spelen zeer zelden goed. Niet dat eredivisie clubs sws wel goed kunnen spelen maar ja.
Grunn is prachtigquote:
Best een leuke seizoensdoelstelling vind ik zelf.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als ze maar van Ajax winnen, verder geen toegevoegde waarde die club
Henk de Jong vindt dit niet leuk.quote:Op zondag 7 december 2014 16:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Onze harde kern heet Nieuw Noord.
Had Van Persie iets gemeens gezegd?quote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
Pierre van Hooijdonk moest ook een keer huilen op het veld.
Lol kerel... Ik reageer zelfs met lekker on topic, oftewel ik was niet degene die off topic begon te kletsen.quote:
Dat waren de topjaren van Feyenoordquote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
Die wordt 's nachts nog wakker door Afonso Alves.quote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
Ontopic graag....quote:Op zondag 7 december 2014 16:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lol kerel... Ik reageer zelfs met lekker on topic, oftewel ik was niet degene die off topic begon te kletsen.
Oh ja, als hij het mag mag jij het ook.quote:Op zondag 7 december 2014 16:27 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Lol kerel... Ik reageer zelfs met lekker on topic, oftewel ik was niet degene die off topic begon te kletsen.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahaha
Jep, in deze wedstrijd:quote:Op zondag 7 december 2014 16:26 schreef GGMM het volgende:
Dit had zo uit de mond kunnen komen van Van de Looi. Het zou een broer van je kunnen zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Groningen had meer verdiend, maar soms rolt het balletje net de verkeerde kant op.
Die zou jou beter begrijpen.quote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit had zo uit de mond kunnen komen van Van de Looi. Het zou een broer van je kunnen zijn.
Overbodige vraag.quote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
Stelling: Vitesse gaat vandaag scoren door middel van een blunder van Marsman.
Eens/Oneens.
Eensquote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef tompsv18 het volgende:
Stelling: Vitesse gaat vandaag scoren door middel van een blunder van Marsman.
Eens/Oneens.
Jij staat zeker ook altijd voor de spiegel te koekeloeren in de kleedkamer?quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die zou jou beter begrijpen.
Ja, en dan ken ook ik mijn twijfels, maar dan spreek ik mezelf moed in en zeg ik: jij bent helemaal the man.quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij staat zeker ook altijd voor de spiegel te koekeloeren in de kleedkamer?
Genieten dit.quote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jep, in deze wedstrijd:
Ditquote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Nog een kwartiertje. Zin in 90 minuten zelfkastijding.![]()
5:15quote:Op zondag 7 december 2014 16:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jep, in deze wedstrijd:
Nou nou...quote:
Ja dit heb je al eens verteld.quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou...
Hij brengt anders wel heel veel humor in een groep.
Zo heeft hij wel eens voor de grap de pet van een medespeler kapotgeknipt.
Pierre van Hooijdonk is een hypocriete klootzak zonder enige ruggengraat.quote:Op zondag 7 december 2014 16:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou nou...
Hij brengt anders wel heel veel humor in een groep.
Zo heeft hij wel eens voor de grap de pet van een medespeler kapotgeknipt.
quote:
In je matras?quote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN
quote:Op zondag 7 december 2014 16:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die wordt 's nachts nog wakker door Afonso Alves.
Ik op het optreden van Higlerquote:Op zondag 7 december 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is uw Parkmobile Moment van de Week?
Ik stem op de gemiste penalty van Memphis.
Volgens mij is dat een gesponsord item/quote:Op zondag 7 december 2014 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is uw Parkmobile Moment van de Week?
Ik stem op de gemiste penalty van Memphis.
Henk Veerman GODquote:Op zondag 7 december 2014 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN HIJ ZIT ERIN
Waarom nou weer Rens bashen?quote:Op zondag 7 december 2014 16:34 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen, je zou maar supporter zijn van dat clubje met problemen in het bestuur en nog eens grote iconen wegjagen.![]()
vies bah
Frank is zijn grote voorbeeld hèquote:Op zondag 7 december 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Börven maakt een prima indruk?
De torren van Frank zijn nu ook overgeslagen op Alfred Schreuder.
Dit ziet er, buiten het vet, best oke uit hoorquote:Op zondag 7 december 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook pringles.
[ afbeelding ]
Ja, jij ook toch?quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je dan feest vieren op de Dijk?
Het was dan ook louter positief bedoeldquote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit ziet er, buiten het vet, best oke uit hoor
Alleen vandaag?quote:Op zondag 7 december 2014 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan van Halst braakt onzin vandaag.
BAHHHHH
Nu het stokbrood van Mansjester nog.quote:Op zondag 7 december 2014 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook pringles.
[ afbeelding ]
mad of zo?quote:Op zondag 7 december 2014 16:34 schreef KingRoland het volgende:
Heerenveen, je zou maar supporter zijn van dat clubje met problemen in het bestuur en nog eens grote iconen wegjagen.![]()
vies bah
Omdat hij daar werkt.quote:Op zondag 7 december 2014 16:37 schreef Vasion het volgende:
Waarom zien we die kop van Theo elke Vitesse wedstrijd...
ik denk de hele tijd dat je mr.smokey bentquote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef Cavaliers het volgende:
Theo is, nu hij met pensioen is, toch wel wat kilo's aangekomen. Dan kan hij beter een voorbeeld nemen aan Nick Hofs.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Goals tegen psv zijn altijd mooi.
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat je mr.smokey bent
Trapt ook alleen maar open deuren in.quote:Op zondag 7 december 2014 16:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Bruggink is een goede analist maar zijn jankstemmetje is schijtvervelend.
Terecht.quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://www.twentefans.nl/(...)urd-uit-arnhem-.html
Echt een baas is datquote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik denk de hele tijd dat je mr.smokey bent
+1quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
objectieve sitequote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
pics van je zus.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn zus komt zo eten, dus ik kan de wedstrijd niet afkijken
pics van je etenquote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij stuurde mij altijd DM's met onverstaanbaar gebrabbel.quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Echt een baas is dat
Koning van de freestyle raps
Zonde, geen vuurwerk dus in het uitvak.quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee niet alchoholgebruik wat een smiechten zeg.quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
picsquote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
kwam omdat je altijd biggie deed op het forumquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij stuurde mij altijd DM's met onverstaanbaar gebrabbel.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een MOD in het livetopic?
Wat is dit![]()
nee hij wou tekeningen van rare rappers volgens mijquote:Op zondag 7 december 2014 16:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kwam omdat je altijd biggie deed op het forum
Hoezo? In eigen huis wint Ajax dat met een nulletje of 3.quote:Op zondag 7 december 2014 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Pietje niet keept tegen Ajax in de beker.
Ik ga erheen en ik had altijd al eens Pietje willen zien keepenquote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hoezo? In eigen huis wint Ajax dat met een nulletje of 3.
Als Labyad meedoet roep je dan even Labyrat? Dankje.quote:Op zondag 7 december 2014 16:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga erheen en ik had altijd al eens Pietje willen zien keepen.
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 16:51 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Als Labyad meedoet roep je dan even Labyrat? Dankje.
quote:
Wij houden allemaal van Joop Muntenmanquote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog hoe Joop Muntenman en Schreuder stellig beweerden hoe ze Bengtsson niet zouden opstellen, mocht hij zijn contract niet verlengen. Inmiddels is het bijna winterstop en staat hij er nog steeds in.
Nu hoor ik het ook.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg oortyfus van die kuttrommel in die galmende concerthal gvd
Bengtsson schijnt vaak de wijken in te gaan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet nog hoe Joop Muntenman en Schreuder stellig beweerden hoe ze Bengtsson niet zouden opstellen, mocht hij zijn contract niet verlengen. Inmiddels is het bijna winterstop en staat hij er nog steeds in.
En de grens naar DEUTSCHLANDquote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Het enige leuke aan het oosten is Ilse.
quote:Op zondag 7 december 2014 16:55 schreef KingRoland het volgende:
Het enige leuke aan het oosten is Ilse.
ajax speelde gister xdquote:Op zondag 7 december 2014 16:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik krijg oortyfus van die kuttrommel in die galmende concerthal gvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |