SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Ajacied422 op 07-12-2014 13:59:48 ]
Ik ga het uit mijn hoofd proberen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:53 schreef tompsv18 het volgende:
Stijn, vul het speelschema in de OP eens verder in. Vanaf speelronde 4 is het leeg. Leuk klusje
Als je dat lukt zonder vijf fouten te maken, dan ben je een genie.quote:Op zondag 7 december 2014 13:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het uit mijn hoofd proberen.
Toch wel jaquote:Op zondag 7 december 2014 13:57 schreef Cavaliers het volgende:
Die 4-1 komt angstaanjagend dichtbij, niet waar Tom?
Niet zwart, maar toch zal hij wel geaccepteerd worden in het team der Grooten en Stercken van Gijp.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze juist nu verkopen, altijd wel een club die er een veel te groot bedrag voor betaald.quote:Op zondag 7 december 2014 13:59 schreef Tchock het volgende:
Als Kramer verkocht wordt in de winterstop kunnen ze ADO net zo goed opdoeken.
Financieel gezien heb je gelijk maar Gehrt en Alberg kunnen ADO volgens mij niet samen redden.quote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Moeten ze juist nu verkopen, altijd wel een club die er een veel te groot bedrag voor betaald.
Over een jaar is ie niet eens de helft meer waard.
Hoeveel passen zijn er links schuin naar voren gespeeld ?quote:Op zondag 7 december 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
@Tussendelinies
Aantal passes achterwaarts bij PEC (na 75 min voetballen):
- Van Hintum:43
- Van Polen: 26
- Sainsbury: 23
- Saymak: 21
- Lukoki: 20
quote:Op zondag 7 december 2014 14:02 schreef hafcfan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jij hebt niks te kiezenquote:Op zondag 7 december 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt net terug van een blessure. Tevens zou ik altijd voor Rienstra - Drost - Saymak kiezen.
Niet fit. Tegen Twente speelde hij maar tien minuten mee en vorige week zat hij volgens mij helemaal niet bij de selectie.quote:
Heeft wel veel dreiging, jammer dat ie er dan verder weinig mee doet.quote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki komt in mijn team slechtste spelers van de Eredivisie.
"Speler die het meeste werk verzet zonder dat het ooit iets oplevert"quote:Op zondag 7 december 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Lukoki komt in mijn team slechtste spelers van de Eredivisie.
Kan er gewoon niet veel van. Ik vind hem ook niet passen in de Zwolse voetbalcultuur.quote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft wel veel dreiging, jammer dat ie er dan verder weinig mee doet.
Precies. In Zwolle heb je helemaal geen negers.quote:Op zondag 7 december 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet veel van. Ik vind hem ook niet passen in de Zwolse voetbalcultuur.
Speelt het hele seizoen al matig toch ?quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fraiser, laat die van Duinen lekker buiten de selectie voortaan... heeft weer geen enkele bal geraakt vandaag
Wel Tsjechen ?quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Precies. In Zwolle heb je helemaal geen negers.
Jep, wint geen enkel duel. Je hebt geen klote aan die gast...quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Speelt het hele seizoen al matig toch ?
Zo gaat het ook met Kramer over een paar seizoenen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Fraiser, laat die van Duinen lekker buiten de selectie voortaan... heeft weer geen enkele bal geraakt vandaag
Werkt wel hard.quote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jep, wint geen enkel duel. Je hebt geen klote aan die gast...
Ja, scoort nu veel idd maar dat is ook een keer over...quote:Op zondag 7 december 2014 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zo gaat het ook met Kramer over een paar seizoenen.
Schijnt dat ze inderdaad nog clubs voor de 2e klasse zoeken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jaar daarna de kraker Scheveningen - ADO. Leuke pot.
RKC komt eraanquote:Op zondag 7 december 2014 14:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Schijnt dat ze inderdaad nog clubs voor de 2e klasse zoeken.
Ik denk gezien de slechte vorm bij Heerenveen dat Groningen meer kans heeft om te winnen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoals de kenners voorspelden wint PEC zonder moeite van ADO.
Wat voorspellen de kenners bij FC Groningen - sc Heerenveen?
Een betere vraag is; tegen wie zijn we? Groningen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
Zo. Drie punten in de tas, nu naar de Derby van het Noorden. Voor wie zijn we?
Gelijkspelquote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Nipte overwinning voor Groningenquote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Arme Paxcon.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een betere vraag is; tegen wie zijn we? Groningen.
Micheal De Leeuwshow. 3-1.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb in ieder geval geen managerbelangen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
Lachwekkend.quote:Op zondag 7 december 2014 14:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een betere vraag is; tegen wie zijn we? Groningen.
Gemaakte derby.quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Tchock het volgende:
Vriest het al daar ?quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan jullie melden dat het net is gaan regenen in Groningen.
Er komt best een groot regengebied over NLquote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch al zo'n 10 minuten.quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is niet een derby nee. Ik maak mij schuldig aan devaluering van de term terwijl ik dat zelf irritant vind.quote:
Door je opmerking keek ik even naar buiten en kan concluderen dat het ook in Borne regent.quote:Op zondag 7 december 2014 14:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mimoun Mahi gewoon opstellen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef tompsv18 het volgende:
Die Jafar Arias viel wel goed in tegen PSV, ben benieuwd.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Door je opmerking keek ik even naar buiten en kan concluderen dat het ook in Borne regent.
Bedankt, Hans.
Dat is toch geen spits Hansquote:Op zondag 7 december 2014 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mimoun Mahi gewoon opstellen.
Dit kan je een voetballiefhebber niet aandoen. WALGELIJK.
Ok.quote:Op zondag 7 december 2014 14:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen had ik het niet gemeld.
Wel heel triest ja....straks komt er nog iemand vertellen dat ze ook nog nooit van René Eijkelkamp gehoord hebben.quote:
Of Erik Willaartsquote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wel heel triest ja....straks komt er nog iemand vertellen dat ze ook nog nooit van René Eijkelkamp gehoord hebben.
Geeft voorzetjes op Ronnie Brunswijkquote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Caland het volgende:
Waar speelt Zeefuik eigenlijk tegenwoordig.
Is Sumo worstelaar geworden.quote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Caland het volgende:
Bij FC Groningen, ik denk dat hij alleen scoort in de Mac.quote:Op zondag 7 december 2014 14:26 schreef Caland het volgende:
wordt verkracht als LBquote:
Laatste overwinning was tegen PSV geloof ikquote:Op zondag 7 december 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
sc Heerenveen heeft de afgelopen 7 wedstrijden steeds doelpunten tegen gekregen.
sc Heerenveen heeft de afgelopen 7 wedstrijden niet gewonnen.
14-30quote:
De laatste keer dat Groningen meer dan één keer scoorde in een thuiswedstrijd was tegen Ajax.quote:Op zondag 7 december 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
sc Heerenveen heeft de afgelopen 7 wedstrijden steeds doelpunten tegen gekregen.
sc Heerenveen heeft de afgelopen 7 wedstrijden niet gewonnen.
Sierd de Vosquote:Op zondag 7 december 2014 14:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Er zijn geen aanstormende nieuwe commmentators. Zorgwekkond.
Toen Kieft scoorde zat hij al achter het doel.quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sierd heeft zijn strepen al verdiend.
Wat boeit jou dat? Je bent toch niet voor Cambuur?quote:Op zondag 7 december 2014 14:31 schreef Cavaliers het volgende:
Goede opmerking van Reitsma, Groningen jat namelijk altijd de talenten van Cambuur. Walgelijk.
Je bent wel erg mad.quote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Je bent toch niet voor Cambuur?
"Jullie spelen te slecht! Minder trainen!"quote:Op zondag 7 december 2014 14:34 schreef Caland het volgende:
Bij Vitesse is gisteren de training verstoord door supporters omdat ze boos zijn over de resultaten.
Wat een zieltjes
Ik walg er toch ook van als PSV een talent van Zeeburgia jat. Leuke poging om leuk te zijn, maar het is wel treurig dat het nooit slaagt.quote:Op zondag 7 december 2014 14:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat? Je bent toch niet voor Cambuur?
Dat is wel een harde baas ja.quote:
Vind ik ook walgelijk van PSVquote:Op zondag 7 december 2014 14:35 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik walg er toch ook van als PSV een talent van Zeeburgia jat. Leuke poging om leuk te zijn, maar het is wel treurig dat het nooit slaagt.
Wie niet? Brenet overnemen, wat een schande.quote:Op zondag 7 december 2014 14:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vind ik ook walgelijk van PSV
Met Brenet was Zeeburgia nu al kampioen geweest.quote:Op zondag 7 december 2014 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wie niet? Brenet overnemen, wat een schande.
Wij halen geen middelmaat.quote:Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een talent die de Leeuw
Zal wel gejat worden door PSV
Tenue van Heerenveen lijkt op die linkerquote:Op zondag 7 december 2014 14:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rood/zwart... het zou verboden moeten worden...
Ajax kocht altijd jullie goede spelers op hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een talent die de Leeuw
Zal wel gejat worden door PSV
Bruno Silva was wel goed.quote:Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax kocht altijd jullie goede spelers op hoor.
Die is pas op 5 april in Utrecht.quote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
volgende week wedstrijd van het jaar
Meer dan Feyenoord.quote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
En toch geen prijs meer behaald de afgelopen jaren.
Dat Heracles zou degraderen bedoel je? Ze zijn wel een stuk beter gaan spelen de laatste tijd. Maar ik heb er nog niet heel veel vertrouwen in.quote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De statistieken van Tchock gaan het ongelijk krijgen.
Kampioenswedstrijd voor Ajaxquote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is pas op 5 april in Utrecht.
En op alle andere dagen dat Ajax speelt, voor elk tegenstander is het dan de wedstrijd van het jaarquote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die is pas op 5 april in Utrecht.
Altijd al geweest mein freund. Niet haten. 3-1.quote:Op zondag 7 december 2014 14:40 schreef Cavaliers het volgende:
Meer dan Feyenoord.
Oh wacht, je bent nu voor Zwolle, even vergeten. My bad.
Haha, ja.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Altijd al geweest mein freund. Niet haten. 3-1.
Robben, Hoogstrate, Berg, Matavzquote:Op zondag 7 december 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajax kocht altijd jullie goede spelers op hoor.
Haha, ja inderdaadquote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Altijd al geweest mein freund. Niet haten. 3-1.
Op FOK!quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Waar waren jullie op 22 december 2013?
Berg niet. Onjuiste bewering.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Robben, Hoogstrate, Berg, Matavz
Op die eerste na zijn dat geen goede spelers.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik keek naar het WK Darts.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Waar waren jullie op 22 december 2013?
Silva, Lindgren, Suarez...quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoogstrate was de nieuwe Lucas Andersen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op die eerste na zijn dat geen goede spelers.
Berg kwam van HSV, wel bij de feiten blijven.quote:Op zondag 7 december 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lucas Andersenquote:Op zondag 7 december 2014 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoogstrate was de nieuwe Lucas Andersen.
Hoogstrate was een groter talent dan Robben.quote:Op zondag 7 december 2014 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op die eerste na zijn dat geen goede spelers.
Stef Nijland was ook ooit een wereldtalent.quote:Op zondag 7 december 2014 14:43 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoogstrate was een groter talent dan Robben.
Volgens wie, behalve Jan Reker?quote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stef Nijland was ook ooit een wereldtalent.
Ik dacht er net aan.quote:Op zondag 7 december 2014 14:44 schreef Cavaliers het volgende:
Bizar dat Johannes Roorda vergeet overigens. Wat een neppert.
Daley zit in een dal.quote:Op zondag 7 december 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinkgraven valt steeds meer weg naarmate het seizoen vordert.
Hopelijk koopt Ajax hem voor een miljoentje of 6/7.quote:Op zondag 7 december 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor zoveel geld doet Marc Netto dat niet.quote:Op zondag 7 december 2014 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hopelijk koopt Ajax hem voor een miljoentje of 6/7.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
16quote:Op zondag 7 december 2014 14:46 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi kan Heerenveen niet belachelijk veel vragen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Laffing out loudquote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen staat met de spitsen op de middenlijn, in eigen huis. Laf.
Die doen doelman Neuer naquote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Zo speelt Groningen al het hele seizoen.quote:Op zondag 7 december 2014 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
Looij is een notoire lafaard.quote:Op zondag 7 december 2014 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo speelt Groningen al het hele seizoen.
Erwin van de Looi zie ik thuis woedeaanvallen krijgen. Smijtend met alles wat smijtbaar is. Vuistslagen, kapotte ruiten.quote:Op zondag 7 december 2014 14:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Looij is een notoire lafaard.
Dit zijn typische Ajax Netwerk posts.quote:Op zondag 7 december 2014 14:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marc Netto gaat in begin nog geen 2,5 miljoen bieden voor Sinkgraven...
Je post zelf op Ajax Netwerkquote:Op zondag 7 december 2014 14:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zijn typische Ajax Netwerk posts.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erwin van de Looi zie ik thuis woedeaanvallen krijgen. Smijtend met alles wat smijtbaar is. Vuistslagen, kapotte ruiten.
Hee, dit ben ik.quote:
Komt Piet Velthuizen daar ook in voor of mag dat niet van zijn concurrent?quote:Op zondag 7 december 2014 14:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
The Room.
Beste film zonder Jessica Alba.
9x, evenveel als Castaignos en Boymans, niet zo heel slecht toch?quote:
Je snapt het niet.quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
9x, evenveel als Castaignos en Boymans, niet zo heel slecht toch?
Nee, maar vind dat een leukere ploeg dan Heerenveen.quote:
Meer als Milik die topscoorder wordquote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
9x, evenveel als Castaignos en Boymans, niet zo heel slecht toch?
Ooh Groningen en Heerenveen is mij echt om het even.quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar vind dat een leukere ploeg dan Heerenveen.
Spelen anti-voetbal onder Urwin.quote:Op zondag 7 december 2014 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, maar vind dat een leukere ploeg dan Heerenveen.
Ik vind dat provincielied bij Heerenveen zo overdrevenquote:Op zondag 7 december 2014 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh Groningen en Heerenveen is mij echt om het even.
zap maar ik kan jouw plek ook vervangenquote:Op zondag 7 december 2014 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Koert is commentator bij Utrecht. Ik ben geneigd te zappen.
Staan onder Cambuur en Groningenquote:
Ik ben niet jarig neequote:Op zondag 7 december 2014 14:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat provincielied bij Heerenveen zo overdreven
Zag ik nou ergens dat je jarig bent?
Zo ja gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |