exactquote:Op dinsdag 9 december 2014 01:42 schreef Drolflap het volgende:
Nee schat, je bent geen kakker, hoogsten een wannabe.
Ik denk dat dit vooral in je hoofd zit. Wat heb je sowieso met andere treinreizigers te maken.quote:Op maandag 8 december 2014 10:40 schreef Kandijfijn het volgende:
De hokjes zijn hilarisch vooral als je ziet hoe snel mensen zichzelf snel aanpassen. Tijdje terug voor een congres naar Amsterdam geweest en besloten met de trein te gaan.
Mooi pak aan, schoentjes gepoetst eerste klas vanaf Zwolle omdat trein me anders veel te druk is. Op een of andere manier ben je dan U en bekijken mensen je met een soort van respect. Nog geen twee dagen later vriendin van het station gehaald na een dag klussen. Werkschoenen, petje op, bodywarmer en mensen zien je op een totale andere manier
Tuurlijk zit dat ook je hoofd, maar heb het in meerdere gevallen zo ervaren. Je bent ineens ook overal u en meneerquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vooral in je hoofd zit. Wat heb je sowieso met andere treinreizigers te maken.
Dit is wel degelijk waar. Ga maar eens in eerst genoemde outfit een willekeurig winkel in. Je zal merken dat je gelijk een stuk beter zal worden geholpen dan als je in je klus-outfit daar binnenstapt. Mensen beoordelen nou eenmaal altijd op uiterlijk, hoe lullig het (soms) ook is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:16 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vooral in je hoofd zit. Wat heb je sowieso met andere treinreizigers te maken.
Behalve dan in de bouwmarkt wellichtquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:18 schreef Accursius het volgende:
[..]
Dit is wel degelijk waar. Ga maar eens in eerst genoemde outfit een willekeurig winkel in. Je zal merken dat je gelijk een stuk beter zal worden geholpen dan als je in je klus-outfit daar binnenstapt. Mensen beoordelen nou eenmaal altijd op uiterlijk, hoe lullig het (soms) ook is.
Touchéquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Behalve dan in de bouwmarkt wellicht
+/- ¤10000,- per jaar excl. huisvesting niet duur?quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:42 schreef Drolflap het volgende:
Denken dat IVA duur is
Nee schat, je bent geen kakker, hoogsten een wannabe.
Nee. Helaas niet. Dat is de prijs van een opleiding zonder studiesubsidie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Saleu het volgende:
[..]
+/- ¤10000,- per jaar excl. huisvesting niet duur?
Nee kerel, voor een fatsoenlijke middelbare school ben je al minstens twee keer zoveel kwijt...quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:50 schreef Saleu het volgende:
[..]
+/- ¤10000,- per jaar excl. huisvesting niet duur?
Je taalgebruik is in ieder geval behoorlijk pretentieus. Kakker.quote:Op maandag 8 december 2014 21:49 schreef Robuustheid het volgende:
Zou een kakker typeren als iemand die opzichtig laat merken hoezeer-ie z'n schaapjes op droge heeft, gespeend van enige bescheidenheid. Vertoeft in 'hogere' kringen, kleedt en gedraagt zich ook ernaar. Distantieert zich van anderen, die minder voorzien zijn van een abstract begrip als cijfers.
Ken er genoeg van in m'n directe omgeving. Alhoewel we ook niks tekort komen, zie ik mezelf niet als een kakker.
Die gozer zit kennelijk in een identiteitscrisis. Of ie nu wel of niet een kakker is. Verheven lijkt ie zich in ieder geval wel te voelen met z'n rode broek, polo en 'dure' auto die ie ongetwijfeld tweedehands gekocht heeftquote:Op zondag 21 december 2014 15:18 schreef Chai het volgende:
Heb je ook op het vivaforum een topic geopend?
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/249237
Dat van zijn oudere vriendin en kind is ook gelogen?quote:Op zondag 21 december 2014 21:50 schreef BloedendeVagina het volgende:
Gozertje liegt overigens alles bij elkaar. Denk dat ie dus geen kakker is, maar het wel graag zou zijn. En zich online dus voordoet als..
Het hebben van een zaak sluit toch een vriendin niet uit?quote:Op zondag 21 december 2014 22:33 schreef BloedendeVagina het volgende:
Op Viva heeft ie geen vriendin, heeft ie aak met 4 vestigingen en 62 medewerkers.
Dus zn vriendin hier.. ik denk dat ie fantaseert over seks met een ouder dame waar ie m zonder rubbertje in mag hangen
Klopt. Zelf met een kutkarakter of uberlelijke kakker kun je een vriendin hebbenquote:Op zondag 21 december 2014 22:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het hebben van een zaak sluit toch een vriendin niet uit?
Leugenachtig mannetje jaquote:Op zondag 21 december 2014 22:44 schreef Lienekien het volgende:
Dus dat hij liegt, is maar een slag in de lucht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |