Nou, better luck next time!quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef Inolvidable het volgende:
Godver Aeque ik was er nu echt klaar voor!
Zeg dat morgen maar.quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef Inolvidable het volgende:
Godver Aeque ik was er nu echt klaar voor!
Iedereen kaapt mijn topics weg.quote:
quote:
Niet voor het een of ander... maar Maasvlakte is niet zoveel verder...quote:Op zondag 7 december 2014 00:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Iedereen kaapt mijn topics weg.
Ach, wist toch geen TT.
[..]
Zitten jullie te sexcammen?quote:
Wie is Complicate?quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
Nou neem ik complicate wel een beetje in de zeik, maar als ze normaal had gedaan had ze een goede aanwinst kunnen zijn voor het topic.
Ik moest mijn lach wel inhouden bij het typen van de woorden 'normaal' en 'aanwinst'. Niemand is perfect.
Trio?quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander... maar Maasvlakte is niet zoveel verder...
quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
Nou neem ik complicate wel een beetje in de zeik, maar als ze normaal had gedaan had ze een goede aanwinst kunnen zijn voor het topic.
Ik moest mijn lach wel inhouden bij het typen van de woorden 'normaal' en 'aanwinst'. Niemand is perfect.
Regel jij je eigen sexdates maar.quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor het een of ander... maar Maasvlakte is niet zoveel verder...
Een user uit België die van haar spotlight beroofd werd toen de oude garde weer terugkeerde van een andere SC. Vond ze niet leuk, en ik snap nog steeds niet waarom niet.quote:
quote:
Haar benen welquote:
WAT!?quote:
Haar pohi is natuurlijk wel classic.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een user uit België die van haar spotlight beroofd werd toen de oude garde weer terugkeerde van een andere SC. Vond ze niet leuk, en ik snap nog steeds niet waarom niet.
Mooi, dan kan ze in 1 keer doorrijden naar de Slufterquote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
WAT!?
Eerst je nummer geven aan ze, dan met 1 afspreken en weer met hangende pootjes terug naar mij. En nu dit!?
Nou laat maar weer hoor.
Wat is er eigenlijk voorgevallen tussen jullie, Thijs? Toen ze hier nog postte deed je nog je best er dikke maatjes mee te zijn.quote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef El_Thijs het volgende:
Precies. Ik ben een aanwinst pur sang.quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Een user uit België die van haar spotlight beroofd werd toen de oude garde weer terugkeerde van een andere SC. Vond ze niet leuk, en ik snap nog steeds niet waarom niet.
Vergeef haar, dat lag volledig aan mijquote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef aeque het volgende:
[..]
WAT!?
Eerst je nummer geven aan ze, dan met 1 afspreken en weer met hangende pootjes terug naar mij. En nu dit!?
Nou laat maar weer hoor.
Waarom was de oude garde weg?quote:Op zondag 7 december 2014 00:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |