Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciėle omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Sinds hij dat vertelde ben ik er op gaan letten en nu krijg ik het niet meer uit mijn kop. Het is echt tering vervelend.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn Anti-Cambuur lobby die hij samen voert met AFCNiels
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Ernie, degradeer nou maar.
Ik word je wekelijkse gejank enorm beu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had Ted nog gewonnen trouwens? Ik durfde niet meer te kijken toen Big Robbo 4-3 maakte.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geen fan van het AZ onder Brommermans.
Iedereen hier in de buurt die niet voor Ajax is is voor AZ dus ik ken veel mensen die voor AZ zijn en ook de harde kern. Dat zijn trouwens geen lieve mensen zal ik je zeggen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben geen fan van het AZ onder Brommermans.
Ik heb net gekeken en tot mijn treurnis heeft Big Robbo gewonnen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Had Ted nog gewonnen trouwens? Ik durfde niet meer te kijken toen Big Robbo 4-3 maakte.
Je bent zelf Hitler.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij hebt wat tegen Hitler, ik niet.
AZ-fans zijn enorm vermakelijk met hun eenzijdige rivaliteit jegens Ajax.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Iedereen hier in de buurt die niet voor Ajax is is voor AZ dus ik ken veel mensen die voor AZ zijn en ook de harde kern. Dat zijn trouwens geen lieve mensen zal ik je zeggen.
Koos en Ted eruit, gelukkig is The Coat nog in de race.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb net gekeken en tot mijn treurnis heeft Big Robbo gewonnen.
Mijn hart bloedt.
Excuses, ik heb het gelijk in het juiste topic gepostquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zijn genoeg andere topics voor.
Jamie Hughes is door.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koos en Ted eruit, gelukkig is The Coat nog in de race.
Past wel mooi in dit amateurtopic, hoe was Les Wallace?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jamie Hughes is door.
Geen Jasjesgod meer.
Jezus dit heb ik gewoon gemist, wat een apenaids.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jamie Hughes is door.
Geen Jasjesgod meer.
verloren van Manleyquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Past wel mooi in dit amateurtopic, hoe was Les Wallace?
vorige week was hij echt in top vorm. ongekendquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Die is een stuk beter dan die Mr Coat en Ted Hankey.
Nee, Foeke Booy.quote:
Snap niet waarom mensen hun kinderen geen normale namen geven zoals Arjen of Memphis.quote:
Komt van Barcelona.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nooit gehoord van die Dos Santos
Eredivisie , je zegt het alquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan AZ op plek 4 staan in onze Eredivisie?
AZ is met 2 eredivisiekampioenschappen na de klassieke top 3 de nummer 4 sinds het begin van de eredivisie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kan AZ op plek 4 staan in onze Eredivisie?
Dit soort feitjes interesseren me dus totaal niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ is met 2 eredivisiekampioenschappen na de klassieke top 3 de nummer 4 sinds het begin van de eredivisie.
Heracles is vaker kampioen dan Twentequote:Op zaterdag 6 december 2014 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AZ is met 2 eredivisiekampioenschappen na de klassieke top 3 de nummer 4 sinds het begin van de eredivisie.
Jupiter League telt niet mee.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heracles is vaker kampioen dan Twente
Ik vind het niet eerlijk dat je de Jupiler League meetelt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu moet je niet de JL meetellenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:
De tweede keeper is nog slechterquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou Ten Rouwelaar niet proberen uit te schakelen als ik de Cambuur fans was.
Babos kan er mee door.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tweede keeper is nog slechter
Zit die daar nog?quote:
Cambuur speelt echt heel slecht ja. Zo gaan ze nog in gevaar komenquote:
Mogen we weer naar Telstar, Oss en Den Bosch. Legendarische avonden beleefd daar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cambuur speelt echt heel slecht ja. Zo gaan ze nog in gevaar komen
vorig jaar de pot van Mateusz Klichquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen PEC-ADO. Het hipsterteam tegen FC Opperrabbit
wat.quote:
Twee seizoenen geleden werd deze wedstrijd op de laatste speeldag gespeeld. Net als vorig jaar een kansloze expeditie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
vorig jaar de pot van Mateusz Klich
Onterechte rood voor Dordrecht en penalty onthouden. Hadden PSV opgerold. Overigens: het grote boze Ajax moet met 10-0 winnen wil het een keer niet lucky zijn op fokquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat.
die hebben 200 kansen gehad en er maar 3 gemaakt, hoe kun je dan lucky zijn?
maar ja, met die UI is enige objectiviteit uitstralen vanzelfsprekend teveel gevraagd.
Ah, helder, je bent dus gewoon een debielquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:51 schreef PantaRhei het volgende:
[..]
Onterechte rood voor Dordrecht en penalty onthouden. Hadden PSV opgerold. Overigens: het grote boze Ajax moet met 10-0 winnen wil het een keer niet lucky zijn op fok
Ga lekker slapen jochie, het is je avond niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, helder, je bent dus gewoon een debiel
hahaquote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Room vandaag geklopt worden?
Ik had wel slagroom vandaag. Viesdik.quote:Op zondag 7 december 2014 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou Room vandaag geklopt worden?
Marsman in Oranje.quote:Op zondag 7 december 2014 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
Goede redding van Marsman, die zie ik een sterke wedstrijd keepen.
Deze post quote ik even voor de zekerheid.quote:Op zondag 7 december 2014 19:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zodra Marsman voor Oranje opgeroepen wordt, emigreren Johannes en ik naar Colombia.
Familie van Huub?quote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef alors het volgende:
Sonny Stevens, alleen om de naam zou ik hem al opstellen.
Komt van Volendam, dus incest.quote:Op zondag 7 december 2014 19:04 schreef alors het volgende:
Sonny Stevens, alleen om de naam zou ik hem al opstellen.
Stadionverbod voor jou.quote:Op zondag 7 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Liesveld, Liesveld, je moeder is een hoer.
Manmanmanquote:
Hoezo?quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij een verschrikkelijk irritante Sinterklaas-usericon. GGMM en ik kotsen hierop.
Ik heb er meer met Wijnaldum en Toornsta.quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Vejinovic is wel een puntenpakker. Toch weer 10 punten voor die gozer
Toornstra heb ik ookquote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er meer met Wijnaldum en Toornsta.
Toorngodquote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb er meer met Wijnaldum en Toornsta.
Oneens, ik heb op hem gestemd in de Sint-icoontjes wedstrijd.quote:Op zondag 7 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij een verschrikkelijk irritante Sinterklaas-usericon. GGMM en ik kotsen hierop.
Nou nouquote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef Wazaaaaa het volgende:
Typisch voetbal
Split second
Arno gooi jezelf voor een trein.
Is er serieus een fucking Sint-icoontjes wedstrijd?quote:Op zondag 7 december 2014 19:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oneens, ik heb op hem gestemd in de Sint-icoontjes wedstrijd.
don'tquote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef GGMM het volgende:
If you dont shoot you dont score you know?
Koffie? Steek je daar ook een pijp bij op?quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is er serieus een fucking Sint-icoontjes wedstrijd?
Ik ga even verse koffie pakken
Slofjes aan.quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koffie? Steek je daar ook een pijp bij op?
En een advocaatje na, zo rolt Stijn.quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Koffie? Steek je daar ook een pijp bij op?
Wat een apart vierkant hoofd heeft die man.quote:
Wat is er mis met een glaasje cola?quote:
bahquote:
Ze zullen je steun nodig hebben. Ze hebben al lang niet gewonnen in december.quote:Op zondag 7 december 2014 19:12 schreef Cavaliers het volgende:
Om opperkleurder te treiteren ben ik voor PEC.
Wilfried Kanonquote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO, FC Groningen en FC Twente strijden om de Ebola Cup voor het meest weerzinwekkende stukje bijdrage aan de Eredivisie.
Heerenveen met stip op 1 hoor, dan AZ, en daarna pas deze 3 clubs.quote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO, FC Groningen en FC Twente strijden om de Ebola Cup voor het meest weerzinwekkende stukje bijdrage aan de Eredivisie.
Dan moet het niet van de thuis wedstrijden komen dit jaar.quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef opperkleurder het volgende:
Wedstrijd is op kunstgras dus we verliezen
Wat.quote:Op zondag 7 december 2014 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen met stip op 1 hoor, dan AZ, en daarna pas deze 3 clubs.
Die vallen ook bitter tegen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan moet het niet van de thuis wedstrijden komen dit jaar.
Wtfquote:Op zondag 7 december 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen speelt alleen maar kik en rus voetbal met soms een actie van De Sink en AZ speelt verneukt countervoetbal.quote:
Een Aad de Mos'je.quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef opperkleurder het volgende:
Is ook voor het eerst dat Fraser snel gaat wisselen. Dan moet het goed komen.
Heerenveen zorgde wel voor de leukste wedstrijd dit seizoenquote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen speelt alleen maar kik en rus voetbal met soms een actie van De Sink en AZ speelt verneukt countervoetbal.
Slaapverwekkend.
Tegen Heracles?quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heerenveen zorgde wel voor de leukste wedstrijd dit seizoen
Heerenveen dat kik-en-rus-voetbal speelt? Ik heb blijkbaar naar andere wedstrijden gekeken. Ik heb van ze genoten de eerste helft tegen Ajax. Ze speelden sterk tegen PSV. Een knappe zege in Alkmaar.quote:Op zondag 7 december 2014 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heerenveen speelt alleen maar kik en rus voetbal met soms een actie van De Sink en AZ speelt verneukt countervoetbal.
Slaapverwekkend.
Ohja hahahahahahahaquote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 7 december 2014 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heerenveen dat kik-en-rus-voetbal speelt? Ik heb blijkbaar naar andere wedstrijden gekeken. Ik heb van ze genoten de eerste helft tegen Ajax. Ze speelden sterk tegen PSV. Een knappe zege in Alkmaar.
Alleen zitten ze nu in een dip. Spelen naar mijn inziens verzorgd en netjes met voetballers die allemaal vanuit eigen taak spelen. Met wat meer geluk in de afwerking hadden ze gewoon veel hoger gestaan
Kan elk moment komen.quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO
Oppermans, hoe staat het met het Chinese geld?
17 finales ja.quote:Op zondag 7 december 2014 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder aankopen wordt het nog een lange tweede seizoenshelft.
Net als Cocu dus.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
Boymans komt op mij altijd over als een man zonder emotie.
Die is nog niet geweest, maar dank voor jouw mening.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Caland het volgende:
Boymans komt op mij altijd over als een man zonder emotie.
Ajax 2-0 thuis was wel genot hoorquote:Op zondag 7 december 2014 19:24 schreef hafcfan het volgende:
Groningen verwend het publiek ook nooit.
xdquote:Op zondag 7 december 2014 19:25 schreef alors het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat De Leeuw een Feyenoorder is.
Ik dacht een Vlamingquote:Op zondag 7 december 2014 19:25 schreef alors het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat De Leeuw een Feyenoorder is.
Nee dat valt nogal tegenquote:Op zondag 7 december 2014 19:26 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Maar weinig goals of niet? Zelden eens een 4-1 of 5-0 tussendoor
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |