Uiteraard, maar er staan zoveel molens die ook andere producten makenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zaanse mosterd is wereldberoemd.
Wel knap, daar niet van.
George Bush Sr.?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
VRAAG:
Hoe heette de vice-president van President Reagan (1980-1988)?
Liebermann?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
VRAAG:
Hoe heette de vice-president van President Reagan (1980-1988)?
1: Fok-it: 127quote:
Je wacht maar even, ik zit er op te broeden.quote:
Een kievitsei!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je wacht maar even, ik zit er op te broeden.
EI!quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je wacht maar even, ik zit er op te broeden.
Cook Islandquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef Remqo het volgende:
Na de muiterij op de HMS Bounty, kwamen er een handjevol overlevenden aan op een eilandje in de stille oceaan.
Hoe heet dat eilandje?
Neequote:
Ook nietquote:
Nee, maar het ligt er niet erg ver vandaan. Tahitianen hebben wel een grote rol gespeeld in de geschiedenis van het eiland.quote:
Pitcairnquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nee, maar het ligt er niet erg ver vandaan. Tahitianen hebben wel een grote rol gespeeld in de geschiedenis van het eiland.
Het lijkt er niet eens op.quote:
Neequote:
Yes!quote:
Die liggen bij Afrika schat.quote:
Het incesteiland.quote:
Dat was zo'n 10 jaar geleden nog in het nieuws vanwege verkrachtingszaken waarbij het halve eiland bij betrokken wasquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het incesteiland.
Heb nog even gekeken naar Tahiti voor vakantie, maar dat is best prijzig met de kerst.
Even een nieuwe vraag bedenken.
Hij leeft 7 uur achterquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
HOE KOMT IE DAN AAN AH BITTERBALLEN?!
6 uur in de winter.quote:
bitterballen zijn altijd duur geweestquote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef raptorix het volgende:
450 gram, weet iemand trouwens waarom bitterballen zo duur zijn?
Wat denk je, ik maak een originele opmerking?quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef deadprez het volgende:
het is vast het aantal gram dat matador vandaag aan sos naar binnen gewerkt heeft
sorryquote:Op zondag 7 december 2014 00:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat denk je, ik maak een originele opmerking?
Er zit saffraan in.quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef raptorix het volgende:
450 gram, weet iemand trouwens waarom bitterballen zo duur zijn?
Wist je dat el Mattador 1 gram saffraan kan ruilen voor 450 gram coke daar!quote:
Dat is fantastisch.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wist je dat el Mattador 1 gram saffraan kan ruilen voor 450 gram coke daar!
Goeie handel. Krokussen uit Nederland tegen witte sneeuw hier.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wist je dat El Matador 1 gram saffraan kan ruilen voor 450 gram coke daar!
goedquote:
Rappe torix.quote:
echt?quote:Op zondag 7 december 2014 00:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Rappe torix.
Is ook al niet op de Maan geweest trouwens.
Nederlandquote:Op zondag 7 december 2014 00:20 schreef raptorix het volgende:
Saffraan is duur, maar goud is nog net iets duurder, wie heeft net zoveel goud als Amerika, Zwitserland, Duitsland en het IMF bij elkaar?
Nee Nederland heeft per Capita best veel maar valt in het niets bij deze groepquote:
Nee, die hebben alleen geld, als ze het zouden verdelen zou iedereen kunnen stoppen met werken.quote:
Nee, ik doel ook niet op een centrale plek ofzo, sterker nog het is vrij verspreidquote:
Ehm, het gaat om een groep uit een bepaald land, en nu geef ik volgens mij vrij veel wegquote:Op zondag 7 december 2014 00:29 schreef Remqo het volgende:
Zuid oost azie?
Daar staan veel gouden boedha's, en Schwedagon pagoda is met goud bedekt enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |