SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
DE LEIDER VAN PSVquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rik probeert zelfs PSV te betrekken in tweets die hoofdzakelijk niet over PSV gaan.
Zoals de tweet dat Tighadouini uit de selectie was gezet bij NAC. Toch moest hij er even achter plaatsen: ''DE MAKER VAN DE LAATSTE VELDGOAL NAMENS DE UITSPELENDE PLOEG IN HET PHILIPSSTADION''.
Cocu heeft geen persoonlijkheid.quote:
De nieuwe Extince.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dus voor mij is er nog hoop om de nieuwe Knipping te worden?
Het had een broer van je kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cocu heeft geen persoonlijkheid.
Nou, ik denk het wel ja!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou die gast met zijn poepseks plaatjes gebanned worden?
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het had een broer van je kunnen zijn.
Dat hangt er vanaf wat hij over Danny heeft gezegdquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou die gast met zijn poepseks plaatjes gebanned worden?
Stijn en ik weten dat dit onwaar isquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat je alleen maar voor de spiegel staat te koekeloeren.
Hij werkt ook hele platen mexicano's weg heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat je alleen maar voor de spiegel staat te koekeloeren.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij over Danny heeft gezegd
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf wat hij over Danny heeft gezegd
Wat is tievus?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
.
Geen probleem hoor. Vervelend tievusventje.
Mani, Cavaliers Gouden Koppelquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij werkt ook hele platen mexicano's weg heb ik gehoord.
Wat knapquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 5-0 JAJAJAJAJAAAAAAAA
Hier houd ik je aan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
Als heracles van dordrecht verliest zeg ik mijn sc op
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
genoteerdquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
Beste speler van Ajax nu.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef GGMM het volgende:
Klaassen
Ben blij dat hij niet naar NAC is gegaan.
haha deze quote bewaar ikquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Beste speler van Ajax nu.
Zelfs ik ben stiekem fan![]()
Quote voor het nageslacht.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
Iets met hoogmoed en een val.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
Even in mijn sig gezet ter herinnering, maar dan wil ik na afloop wel bewijs zien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef hafcfan het volgende:
Fan van Heracles zijn niet wil je zeggen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:03 schreef hafcfan het volgende:
Ik blijf bij elke goal ook zitten. Juichen tegen Dordrecht zou wel sneu zijn
Allemaal thuisoverwinningen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
December 14
12:30 Ajax - FC Utrecht
14:30 FC Groningen - Vitesse
14:30 PSV Eindhoven - FC Twente
16:45 Feyenoord - AZ Alkmaar.
[ afbeelding ]
GRONINGEN - VITESSEquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
December 14
[ afbeelding ]
Dat kun je tot het einde van t seizoen wachten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Even in mijn sig gezet ter herinnering, maar dan wil ik na afloop wel bewijs zien.
2-4 AZquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
December 14
[ afbeelding ]
PSV speelt godverdomme tegelijk met Liverpool-United.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
December 14
[ afbeelding ]
Moet hij nu? Linkje?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Stijn mijn Ted-alarm gaat af, let je op?
Doen ze altijdquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
PSV speelt godverdomme tegelijk met Liverpool-United.
oh ik schakel wel bijtijds.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Stijn mijn Ted-alarm gaat af, let je op?
Jij gaat natuurlijk ook juichen voor Groningenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ken wel Manchester United, maar Liverpool United?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wees blij, het had ook een interessante wedstrijd kunnen zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je hebt nog een prachtige jeugdpot van Roelofs gemist.quote:
Zuinderduin Masters... Is dit een grap? Tevens, darten is geen sport.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/sport/155761/live-zuiderduin-masters-2014
Omdat ik geen abbo heb en geen twee wedstrijden tegelijkertijd kan volgen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk ook juichen voor Groningen![]()
Waarom niet livestream + TV aan en broekje open?
ah bedankt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
http://www.rtvnh.nl/sport/155761/live-zuiderduin-masters-2014
egmond aan zeequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Waar ligt Zuinderduin? is dat een plek
haha skere donder.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Omdat ik geen abbo heb en geen twee wedstrijden tegelijkertijd kan volgen.
Hoe is je chocolade letter?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd, nee idd ja
Ben gewoon heel erg against modern football en weiger daarom mee te betalen aan het steeds dominanter wordende FOX.quote:
En van PSV, nog mooier.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
Bazoer er in.
Leuk dat er weer een jeugdspeler op het punt staat door te breken.
Voor wie viel hij in?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
Bazoer er in.
PSV-jeugd die doorbreekt, altijd leukquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
Bazoer er in.
Die moet vast een goede opleiding hebben gehad idd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef GGMM het volgende:
Bazoer er in.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV-jeugd die doorbreekt, altijd leuk
Haha echt binnen 10 seconden ook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die moet vast een goede opleiding hebben gehad idd.
quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV-jeugd die doorbreekt, altijd leuk
Ik vroeg gewoon voor wie hij inviel?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha echt binnen 10 seconden ook.
Smaaktquote:
Waarom quote je Cava?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha echt binnen 10 seconden ook.
Maar wel binnen 10 seconden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon voor wie hij inviel?
Ik benadruk slechts de feiten, maar dat is tegenwoordig al happen?quote:
Zeker. Ik ben een man van mijn woord zoals TOMPSV18 dat ook isquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie dat je nog even 25 minuutjes van je UI geniet.
mimimimimimimimiquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik benadruk slechts de feiten, maar dat is tegenwoordig al happen?
Daarom zit je zo vaak in het stadion iddquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ben gewoon heel erg against modern football en weiger daarom mee te betalen aan het steeds dominanter wordende FOX.
Het ligt een beetje gevoelig dat ze een PSV jeugdspeler moeten halen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik benadruk slechts de feiten, maar dat is tegenwoordig al happen?
Wat ben jij extreem gefrustreerd vandaag zeg.quote:
Het lijkt me vooral gevoelig te liggen bij het gros van de PSV'ers.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het ligt een beetje gevoelig dat ze een PSV jeugdspeler moeten halen.
tweede rood voor haddad alweer dit jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
hee een rode kaart voor Dordrecht.
Hoeveel hebben ze er al dit jaar?
TOMPSV18 is dat zeker ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben een man van mijn woord zoals TOMPSV18 dat ook is
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat ben jij extreem gefrustreerd vandaag zeg.
Ik blijf weg uit protest maar door al die pussy's die wel blijven komen gaat de club kapot.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom zit je zo vaak in het stadion idd
Nee sorry, daar heb ik geen interesse in.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
ALLEMAAL NEDERLAND 1 JACK VAN GELDER IN EEN CLOWNPAK![]()
![]()
![]()
lulquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
ALLEMAAL NPO 1 JACK VAN GELDER IN EEN CLOWNPAK![]()
![]()
![]()
Mad?quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral gevoelig te liggen bij het gros van de PSV'ers.
Nee dank jequote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
Dat heb je goed gezien, hij heeft jarenlang in de jeugd van PSV gezien.quote:
En dat terwijl Sjek gewoon vies dik is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:11 schreef KingRoland het volgende:
![]()
![]()
En toch wou hij wegquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien, hij heeft jarenlang in de jeugd van PSV gezien.
Geeft Co morgen weer voetballes?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Verdedigende wissel van Dordt dit kan echt niet, schande, hopelijk maakt Adriaanse ze helemaal af morgen.
Wordt weer eens tijd i.i.g.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft Co morgen weer voetballes?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef Cavaliers het volgende:
Locadia heeft een hoog doelpunt/minuut ratio. GGMM kan dit bevestigen.
Na 70 minuten al zelfs.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef IMVHI het volgende:
Zo zeg, dat Cocu dat durft om Depay eraf te halen, wat een lefgozer
Ik mis hem al tijden. Ik ga er van uit dat dit geen verband houdt met het matige spel van FC Utrecht dat op de been wordt gehouden door RATATATATAA RUUD.quote:
Dat durft alleen iemand met een grote persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef IMVHI het volgende:
Zo zeg, dat Cocu dat durft om Depay eraf te halen, wat een lefgozer
Die Pierre van Hooijdonk mogen ze er zo snel mogelijk uitflikkeren, kan Co mooi ook voor hem komen voortaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis hem al tijden. Ik ga er van uit dat dit geen verband houdt met het matige spel van FC Utrecht dat op de been wordt gehouden door RATATATATAA RUUD.
De uitstraling van Cocu doet gewoon pijn aan je ogenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat durft alleen iemand met een grote persoonlijkheid.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Uth, die scoort nooit, zei een groot kenner ooit.
De topscorer over een heel jaar heeft 14 goals?quote:
telegraafquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Telegraaf brengt groot nieuws over Depay. Heb het in het Depay-topic gezet VBL / Memphis Depay #1 Toptalent van PSV
IK MOEST LACHENquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Telegraaf brengt groot nieuws over Depay. Heb het in het Depay-topic gezet VBL / Memphis Depay #1 Toptalent van PSV
Jeroen Kapteijns had weer eens niets te doen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
quote:
Hoezo, ze spelen toch niet tegen Feyenoord?quote:
Raar dat ze hier niet 'BREAKING' voor hebben gezet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)man_Dordrecht__.html
Nou, bedanktquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:18 schreef GGMM het volgende:
Dat doet alleen Mike Verweij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat ze hier niet 'BREAKING' voor hebben gezet.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:20 schreef KingRoland het volgende:
Telegraaf krijg aids en alle lezers ook
Telegraaf.nl berichtte zojuist dat Ajax een corner heeft genomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)man_Dordrecht__.html
Dat is hier net gepost Henk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Krijgen we ook een nieuwsitem over de rode kaart?
Ik vond hem leuk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Ik lees alleen de Frontpage van FOK.
Haha nee grapje.
Pino112 vindt dit erg leukquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Haha nee grapje.
Ik vind dit leukquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:21 schreef GGMM het volgende:
Haha nee grapje.
Hoezo?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
Mexicano maakt reclame voor zichzelf in Dordrecht.
Die twee zijn een eng volk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan vindt die Luna ofzo het vast ook leuk
Die is ook sportredactie ja, Hans.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Pino112 kan geen drie volzinnen typen zonder te vermelden dat hij Luna neukt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar eerst nog ff de 1-4 meepikken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM, Stijn, Roland, Cavaliers, Guus, Mansjester, Mani en ik gaan zo naar de NOS zappen.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pino112 kan geen drie volzinnen typen zonder te vermelden dat hij Luna neukt.
Ik kijk alweer uit naar de voetbalshow van PSV. Ik baalde dat ze vorig weekend niet speelden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
GGMM, Stijn, Roland, Cavaliers, Guus, Mansjester, Mani en ik gaan zo naar de NOS zappen.
Je was lang niet de enige merkte ik wel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk alweer uit naar de voetbalshow van PSV. Ik baalde dat ze vorig weekend niet speelden.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Straks weer t nachtleven induiken.quote:
Geen genot vandaag.quote:
Beetje sneu ja. Zij zien er ook als hoe een stereotype fokker eruit zietquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pino112 kan geen drie volzinnen typen zonder te vermelden dat hij Luna neukt.
Picsquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Beetje sneu ja. Zij zien er ook als hoe een stereotype fokker eruit ziet
Geintje Pino en Luna
Pics.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geintje Pino en Luna
Ik vind Luna niet lelijk hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geintje Pino en Luna
Maandag Joenaitut tegen Saushempton #spannendquote:
Waarom niet? Wat is er mis mee om te zeggen of een man er goed of niet goed uitziet? Ik vind Johannes bijvoorbeeld een ontzettend lekker ding.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Luna niet lelijk hoor.
Over Pino kan ik niet veel zeggen als man.
Pics.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis mee of een man er goed of niet goed uitziet? Ik vind Johannes bijvoorbeeld een ontzettend lekker ding.
Paxcon is ook een lekker ding.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis mee of een man er goed of niet goed uitziet? Ik vind Johannes bijvoorbeeld een ontzettend lekker ding.
Weet ik, maar ik vond het een mooie gelegenheid om te zeggen dat ik het kinderachtig vind.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dan mod gedeelte.
Ik vind Pino te langquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis mee om te zeggen of een man er goed of niet goed uitziet? Ik vind Johannes bijvoorbeeld een ontzettend lekker ding.
picsquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Luna niet lelijk hoor.
Over Pino kan ik niet veel zeggen als man.
Dit moet je dan weer aan Luna vragen.quote:
Maar wat is te lang, metertje of twee?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit moet je dan weer aan Luna vragen.
Nee sorry ik gebruik wss te veel intelligente woordenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
[..]
Moet je ff zoeken, als ik met mn iq van 92 het kan kunnen jullie het ook binnen 5 min
Ongeveer wel ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar wat is te lang, metertje of twee?
Ja zoiets, iets langer volgens mij zelfsquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar wat is te lang, metertje of twee?
Dan val je dus ook niet op mij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino is echt 2 meter ofzo. Past wel bij zn naam dus
tweede helft is vrij saai door willem IIquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn ze bij Ajax al een half uur gestopt ofzo?
Fotoboek van DeLunaquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds geen pics van Luna.
Godverdomme.
Kijk in haar FB of google op "Luna fok"quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:30 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds geen pics van Luna.
Godverdomme.
Lul, dit is erger dan een rickrollquote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een dikke negerin.
Teringlekker dus.
Ik vind ze alleen lekker uit Zuid-Amerika.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als een dikke negerin.
Teringlekker dus.
What else is new?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
de arena loopt alweer vroegtijdig leeg.
Dit kan je elk jaar wel 20 keer posten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
als een manquote:
uit Freisland mogen ze er anders ook best wezen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ze alleen lekker uit Zuid-Amerika.
Behalve op VAK410 want daar hossen ze de volle 90 minuten lang #diehardquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Dank je.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind ze alleen lekker uit Zuid-Amerika.
Ik post dit alleen omdat er geen Feyenoorders in het topic aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dit kan je elk jaar wel 20 keer posten.
Als ze geen Europees spelen en in de eerste ronde van de beker verliezen maar 18xquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je er nu ook?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM snapt misschien niet dat hij haar zelf kan opzoeken, aangezien hij haar op Twitter heeft en daardoor ook weet wie Pino isquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Kijk in haar FB of google op "Luna fok"
Ze spelen maar 17 keer thuis.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ken niet veel Friese negerinnenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
uit Freisland mogen ze er anders ook best wezen.
Nou...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat willen wij hier allemaal.
Dan mis je wat.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken niet veel Friese negerinnen
Hij is in de rust al weggegaan.quote:
3 punten lekker in de pocketquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Ook Fulltime in amsterdam
nog steeds is het laatste verlies van ajax geleden op 31 augustus
Net de goal van Siggy gemistquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
Oh fuck het is al begonnen
Snel naar Nederland 1
Ik hoop dat je maandag zware tegenwind hebt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
Snel naar Nederland 1
Ik vermoed dat Raymann nog bezig is aan deze post te merkenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
Snel naar Nederland 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |