SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was één keer. En dat was niet eens de Turken TC, maar die van Monopoly.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Foto is anders dan bewegende beelden, kil.
[..]
Ja echt, wist niet eens dat hij lurkte in TC.
Oh oke dan is het een ander verhaal. Genot.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was één keer. En dat was niet eens de Turken TC, maar die van Monopoly.
Oow die gare TC, oke dan begrijp ik :$quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was één keer. En dat was niet eens de Turken TC, maar die van Monopoly.
Valla zelfde probleem meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wilde ik een keer om 03.30 naar een Macdonalds/BC, waren ze dicht
Burger Cing?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wilde ik een keer om 03.30 naar een Macdonalds/BC, waren ze dicht
ZIE JE WAT HONGER MET ME DOET.quote:
Ja het was hier langs de snelweg, en maar tot 02:00 open. Waar slaat dat nou opquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]
Valla zelfde probleem meegemaakt.![]()
Was in Eindhoven maar alsnog.
Dit klopt niet laquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Qenget axore? En dat moet een Koerd voorstellen.
oke whatever. geef het op.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dit klopt niet la
Of het moet een hele rare dialect zijn. Beetje zoals het Limbogs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
3:30 hoor je gewoon te slapen, tenzij het ramadan is, dan bunker je.Ochtendmens gespot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3:30 hoor je gewoon te slapen, tenzij het ramadan is, dan bunker je.DankjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
3:30 hoor je gewoon te slapen, tenzij het ramadan is, dan bunker je.Je hebt het tegen iemand die nachtdiensten draait/draaide en tegen een papzak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ik beide.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die nachtdiensten draait/draaide en tegen een papzak.
true je hebt gelijk maar je moet het met een hapje tony chocolonely caramel sea salt nemenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Je hebt het tegen iemand die nachtdiensten draait/draaide en tegen een papzak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |