SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mario Been zal wel vinden dat Willem 2 veel beter was en het niet verdiend is.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Veltman begint ook steeds beter te worden in zijn rushes naar voren![]()
![]()
Volgens mij zou verdedigende middenvelder de ideale plek zijn voor Veltman. Denk dat ie daar uiteindelijk ook wel terecht komt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zat ik net ook aan te denken inderdaad.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef Pedroso het volgende:
Volgens mij zou verdedigende middenvelder de ideale plek zijn voor Veltman. Denk dat ie daar uiteindelijk ook wel terecht komt.Oh.![]()
Straalt veel meer uit dan in voorgaande wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moisander maakte zelfs een mooie verdedigende actie.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
En op airmax spelenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En sterker worden in het krachthonk.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Die van Veltman?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:20 schreef PicoMMP het volgende:
3000ste thuisgoal van Ajax in de Eredivisie.
Mooie jubileumgoal danOh.![]()
Zou wel eens leuk zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaan ze nu door naar pakweg 6-0![]()
Ajax kennende wordt het gewoon na rust nog in de 68e minuut, wie zal het zeggen, 4-0 en dan lekker niks doenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb gezegd dat Milik vier keer zou scoren als hij speelde, dus daar mag je wel op rekenen jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef Pedroso het volgende:
yepquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die van Veltman?
Mooie jubileumgoal dan![]()
![]()
Het zou mooi zijn als we weer een keertje de nul weten te houdenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:21 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk gaan ze nu door naar pakweg 6-0Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Dit soort statistieken boeien alleen jij.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn als we weer een keertje de nul weten te houden![]()
Goeie nederlandsquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit soort statistieken boeien alleen jij.![]()
Willem 2 gaat nog rood krijgenDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Vorige week speelde hij gewoon goed hoorquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Milik heeft er meer zin in dan vorige week.![]()
![]()
Nee hoor. was hij heel vaak ongelukkigquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week speelde hij gewoon goed hoorOh.![]()
Nou nee, wel geweldige assist maar verder weinig goeds gedaan. Kan gebeuren hoor, is ook pas 20 jaar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vorige week speelde hij gewoon goed hoorAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Menig er ook nog bijquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Perfecte avond voor een debuut van Bazoer.Oh.![]()
Mwah, in de aanvallen van Ajax speelde hij telkens een belangrijke rol.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nou nee, wel geweldige assist maar verder weinig goeds gedaan. Kan gebeuren hoor, is ook pas 20 jaar.![]()
Je ziet de klasse er bij Andersen wel afdruipen. Hij moet nog wel iets sterker worden maar hij komt er wel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
2012/2013 Ajax - Willem II 5-0
2010/2011 Ajax - Willem II 2-0
2009/2010 Ajax - Willem II 4-0
2008/2009 Ajax - Willem II 7-0
2007/2008 Ajax - Willem II 4-1
2006/2007 Ajax - Willem II 6-0
Lekkere tegenstander altijd![]()
Voorlopig geen siggy/milik discussie dus. Nice.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Been heeft er kijk op, Willem 2 gaat nog wel winnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Gun het Siggy niet (ernstige blessure). Bovendien als 2e spits kan ie prima van waarde zijn. Als het ernstig is dan krijg je Zivkovic als 2e spits, die is er nog niet aan toe.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:29 schreef Catch22- het volgende:
Voorlopig geen siggy/milik discussie dus. Nice.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toen gingen de kansen er niet inquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom werd dit niet vorige week gedaanOh.![]()
Meh had vorige week ook al aantal assists moeten hebben, maar toen verneukte o.a. van Rhijn het.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Jivis het volgende:
Andersen begint ook echt van grote waarde te worden, lekker.
Oh.![]()
omdat het veel te ingewikkeld werd gedaan. vandaag is het gewoon lekker simpel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen gingen de kansen er niet in![]()
Dat kan je vindenquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gun het Siggy niet (ernstige blessure). Bovendien als 2e spits kan ie prima van waarde zijn. Als het ernstig is dan krijg je Zivkovic als 2e spits, die is er nog niet aan toe.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
boeiend.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kishna is erop uit om Willem 2 te vernederen op een nare manier![]()
Precies. Gewoon effectief die kansen erin jagen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
omdat het veel te ingewikkeld werd gedaan. vandaag is het gewoon lekker simpel.Oh.![]()
Je mag wel een beetje respect houden, anders krijg je dit later altijd weer terug op je bordjequote:Oh.![]()
Jammer idd dat ze daar punten verloren hebben, was niet nodig geweest.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom werd dit niet vorige week gedaanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Staat op 8 goals nu en nog wat assists?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef PicoMMP het volgende:
Milik stoomt op op de topscorerslijstOh.![]()
Assists ook nog wat ja, maar geen idee waar ik die statistieken vindquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Staat op 8 goals nu en nog wat assists?![]()
Dat weten Stijn en j0rdiii welquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Assists ook nog wat ja, maar geen idee waar ik die statistieken vindOh.![]()
één assist maar, vi.nlquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Assists ook nog wat ja, maar geen idee waar ik die statistieken vind![]()
Dat is toch logisch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na de rust word het gallery play en komt er misschien nog 1 goal bij in de 80e minuut.Fuck today, it's tomorrow.![]()
twitter:OptaJohan twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 21:35:35100/3 - Lucas Andersen completed 100% of his passes in the first half vs Willem II, assisting 3 of the 4 goals. Roll. http://t.co/eQl6gjOE5L reageer retweet
![]()
Waarom man?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel, liever geven ze veel gas om veel doelpunten te maken.
Is nergens voor nodig, sowieso met het oog op de volgende wedstrijden.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Uhm doelsaldo lopen we nog achter op PSV, dus laten we dat maar in ons voordeel krijgen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:45 schreef Olep het volgende:
[..]
Waarom man?
Is nergens voor nodig, sowieso met het oog op de volgende wedstrijden.Oh.![]()
Menig voor Kishna lijkt me wel wat. Alleen zal de pizzaboer dan direct wel weer naar Italie gaan bellen dat ie nog een leuk talentje in de aanbieding heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Armanteros heeft hetzelfde atletische lichaam als Zeefuik.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is Overmars he, waar je het over heb die is niet zo van geld uit geven aan goede aankopen...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:03 schreef Wave103 het volgende:
Lijkt me vrij onmogelijk dat dat niet gebeurt![]()
Voor Zimling toch?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:02 schreef Nymphetic13 het volgende:
Ik mag hopen dat Overmars even wat geld overmaakt naar Duitsland in de winter...http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Overmars heeft in juli al een principe-akkoord tot 2018 met Milik geregeld.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het is Overmars he, waar je het over heb die is niet zo van geld uit geven aan goede aankopen...![]()
Geeft voornamelijk een godsvermogen uit aan miskopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:04 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Het is Overmars he, waar je het over heb die is niet zo van geld uit geven aan goede aankopen...![]()
![]()
Ik verwachtte een rollertje, dat van die afstand net niet bij de penaltystip zou belanden. Maar dit was warempel een knal.quote:
Nog nog 10 meter naar rechts en je komt in de buurt.![]()
Bazoer is toch ook verdedigend ingesteld ? Beetje vreemd om nu met Bazoer en Serero te gaan spelen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Serero schuift opquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Bazoer is toch ook verdedigend ingesteld ? Beetje vreemd om nu met Bazoer en Serero te gaan spelen.![]()
Serero is een ACM eigenlijk, dus dat kan prima.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Bazoer is toch ook verdedigend ingesteld ? Beetje vreemd om nu met Bazoer en Serero te gaan spelen.![]()
ACM?quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Serero is een ACM eigenlijk, dus dat kan prima.![]()
Speelt de laatste weken ook als aanvallende middenvelder.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:09 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie het nog wel 5-1 worden. Loop je nauwelijks in qua doelsaldo op PSV.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geen idee, ben niet heel bekend met al die afkortingen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:13 schreef Syntix het volgende:
[..]
Aanvallende centrale middenvelderof haal ik nu wat letters door elkaar?
Maar Ajax speelt met twee (diepe) halven, dus geen centrale aanvallende middenvelders. En Serero begint zich echt goed te ontwikkelen als VM, vandaar dat hij nu ook blijft staan en Bazoer en Klaassen AM staan![]()
![]()
Denk nog wel 6-0.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:15 schreef Pedroso het volgende:
Ik zie het nog wel 5-1 worden. Loop je nauwelijks in qua doelsaldo op PSV.![]()
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 22:13:03Update @KSigthorsson: letsel aan de enkel. Nader onderzoek moet de ernst van de blessure uitwijzen. #ajawil reageer retweet
![]()
Dat is mooi kut. Dan moet Zivkovic maar eerder zijn debuut krijgen...quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:17 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 06-12-2014 om 22:13:03Update @KSigthorsson: letsel aan de enkel. Nader onderzoek moet de ernst van de blessure uitwijzen. #ajawil reageer retweet
![]()
we hebben milik tochquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:17 schreef Nymphetic13 het volgende:
[..]
Dat is mooi kut. Dan moet Zivkovic maar eerder zijn debuut krijgen...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Gewoon Thierry Henry voor een halfjaartje halen. Die kan dan even met Zivkovic aan het werk en daarna neemt Zivko het stokje over en gaat Henry bij Ajax als jeugdtrainer aan de slag![]()
![]()
Maar Milik kan nog geen 2 wedstrijden in een week spelen volgens mij. Die zal toch ook wel wat rust moeten krijgen.quote:![]()
Vraag mij af of Zivkovic er nu al als tweede spits bijkomt. Zou wel leuk zijn voor hem,
Goeie invaller sowieso met zijn snelheid.![]()
Ajax heeft er trouwens een hoop Poolse fans bij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Toch wel een leuke voetballer die Armenteros, zou wel wat voor Feijenoord zijn.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:39 schreef Jivis het volgende:
Waarom spreekt Andersen geen accentloos Nederlands, hij is toch Deen?
Hier wel Nederlands.![]()
had vorige week ook twee assists gehad als kishna en van rhijn gewoon die bal erin geknald hadden ipv gelobd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Tyron het volgende:
"Andersen heeft geen rendement" werd hier vorige week nog geroepen![]()
![]()
verkapte kijk-ik-ben-jarig-postquote:Op zaterdag 6 december 2014 22:58 schreef Vriezzer het volgende:
Leuk verjaardagscadeautje dit! Thanks Ajax!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
verkapte kijk-ik-ben-jarig-postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekkerquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Milik ook tevreden bij Ajax.Oh.![]()
daar zal JR-Style-93 graag zijn piemel insteken en haar dan helemaal kapot neuken en zijn sperma in haar spuitenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Mevrouw Milik ook tevreden bij Ajax.![]()
Dat soort teksten heb je niks aan. Dat zijn alleen teksten voor mensen met een fascinatie #scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Tyron het volgende:
Het is maar waar je druk mee bezig bent, hé. Ook jullie grootse en almachtige Kuip, die tienduizenden springende mensen kan verdragen, is niet altijd vol.quote:![]()
zeker op een avond waar veel families nog pakjesavond vieren omdat er gisteren nog gewerkt moest worden.quote:Op zondag 7 december 2014 00:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is maar waar je druk mee bezig bent, hé. Ook jullie grootse en almachtige Kuip, die tienduizenden springende mensen kan verdragen, is niet altijd vol.[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
De Kuip blijkt toch niet zo hondstrouw als gedacht.quote:Op zondag 7 december 2014 00:28 schreef Brammess het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat is het probleem eigenlijk![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 00:07 schreef Tyron het volgende:
[..]
daar zal JR-Style-93 graag zijn piemel insteken en haar dan helemaal kapot neuken en zijn sperma in haar spuiten![]()
Oh.![]()
Als er iets een mythe is is het wel die hele Kuip.quote:Op zondag 7 december 2014 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Kuip blijkt toch niet zo hondstrouw als gedacht.
Het enige is dat daar de fanatieke aanhang eerste ring zit, maar die tweede ring is daar ook gewoon leeg.Oh.![]()
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 07-12-2014 om 00:45:133 - @DavyKlaassen scored with his last three shots on target in the Eredivisie. Economical. reageer retweet
![]()
Wel fijn dat hij nu ook weer meer begint te scorenquote:Op zondag 7 december 2014 00:48 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 07-12-2014 om 00:45:133 - @DavyKlaassen scored with his last three shots on target in the Eredivisie. Economical. reageer retweet
Heerlijk rendement ook alweer.
Oh.![]()
Dat is inderdaad wel zo, maar ik mis de constante dreiging en het diep blijven gaan van die jongen. Bij zo'n grote voorsprong is dat wel wat lekkerderquote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik vond de voorhoede wel prima vanavond, met liesblessures moet je niet haasten![]()
Liever Kishna-Milik-El Ghazi.quote:Op zondag 7 december 2014 00:53 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik vond de voorhoede wel prima vanavond, met liesblessures moet je niet haasten
Schone inbrengen als er een vrije trap ingeschoten moet worden.Oh.![]()
Schone is niet in al te beste vorm, maar dan nog altijd beter dan El Ghazi of Kishna. Rechtsbuiten is een prima positie voor Schone omdat op "zijn" positie Klaassen (prima) speelt.quote:Op zondag 7 december 2014 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Kishna-Milik-El Ghazi.
Schone inbrengen als er een vrije trap ingeschoten moet worden.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik heb liever El Ghazi en Kishna omdat je dan meer diepte in je spel hebt.quote:Op zondag 7 december 2014 01:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schone is niet in al te beste vorm, maar dan nog altijd beter dan El Ghazi of Kishna. Rechtsbuiten is een prima positie voor Schone omdat op "zijn" positie Klaassen (prima) speelt.Oh.![]()
Ook een verhoogd risico op bal verlies. 1 pingeldoos is meer dan genoeg.quote:Op zondag 7 december 2014 01:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever El Ghazi en Kishna omdat je dan meer diepte in je spel hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Schöne verliest ook vaak zat de bal bij een actie, dus dat argument gaat niet op.quote:Op zondag 7 december 2014 01:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ook een verhoogd risico op bal verlies. 1 pingeldoos is meer dan genoeg.Oh.![]()
Schone is 10x balvaster dan die 2. zelfs in matige vorm kan hij belangrijk zijn. Schone is linie naar achteren zetten is ook geen optie omdat Serero dat prima invult op dit moment.quote:Op zondag 7 december 2014 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne verliest ook vaak zat de bal bij een actie, dus dat argument gaat niet op.
Maar he, dat is mijn mening pik.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja dat kan, ik heb alleen een andere meningquote:Op zondag 7 december 2014 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schone is 10x balvaster dan die 2. zelfs in matige vorm kan hij belangrijk zijn. Schone is linie naar achteren zetten is ook geen optie omdat Serero dat prima invult op dit moment.
Maar he, dat is mijn mening pik.
Oh.![]()
Dat magquote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik heb alleen een andere mening
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Is wel een betere mening, #Schone underratedquote:Op zondag 7 december 2014 01:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Schone is 10x balvaster dan die 2. zelfs in matige vorm kan hij belangrijk zijn. Schone is linie naar achteren zetten is ook geen optie omdat Serero dat prima invult op dit moment.
Maar he, dat is mijn mening pik.![]()
Goed argument.quote:Op zondag 7 december 2014 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat kan, ik heb alleen een andere mening![]()
Hij is helemaal niet underratedquote:Op zondag 7 december 2014 02:06 schreef Class het volgende:
[..]
Is wel een betere mening, #Schone underrated
Oh.![]()
Surequote:Op zondag 7 december 2014 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet underrated![]()
![]()
De meeste mensen waarderen en respecteren hem wel hoor. Ik ook.quote:
Maar hij heeft niet de potentie om een wereldtopper te worden, maar dan ben je niet underrated.Oh.![]()
Lekkere overwinning! Andersen speelde de eerste helft fenomenaal, jammer dat er in de tweede helft gas terug genomen werd, maar ook wel begrijpelijk met het oog op woensdag.
Niemand kan ons stoppen, Apoel gaat eraan!![]()
Zag er goed uit 1e helft, smaakt naar meer.quote:Op zondag 7 december 2014 07:36 schreef S15 het volgende:
Lekkere overwinning! Andersen speelde de eerste helft fenomenaal, jammer dat er in de tweede helft gas terug genomen werd, maar ook wel begrijpelijk met het oog op woensdag.
Niemand kan ons stoppen, Apoel gaat eraan!![]()
ach siggy begint tegen fucking willem 2quote:Op zondag 7 december 2014 03:20 schreef kurk_droog het volgende:
Is Frank gek? Milik, zoveel soepeler is die jongen daar.
het is wat![]()
quote:Uitblinker en Ajax gaan ‘snel om de tafel’ over contractverlenging
Lucas Andersen verdiende zaterdag een applauswissel bij de competitiewedstrijd van Ajax tegen Willem II (5-0). De aanvallende middenvelder was loepzuiver in de passing en had met drie beslissende voorzetten bovendien een groot aandeel in de overwinning.
“Het doel is nu om vaker bij doelpunten betrokken te zijn. Twee assists waren ook een beetje lelijk. Eigenlijk tellen die niet helemaal. Ik moet ook fysiek wat sterker worden”, lachte de twintigjarige Deen in gesprek met FOX Sports. Hij voegde er ook aan toe dat hij ‘snel’ met de directie van Ajax om de tafel gaat zitten om een eventueel nieuw contract te bespreken.
Andersen, die twee jaar geleden overkwam van Aalborg BK, ligt nu nog tot de zomer van 2016 vast bij Ajax.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
verkapte kijk-ik-ben-jarig-postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wordt wel een leipe bende, 2600 man in het uitvak en veel Cyprioten hebben kaarten voor de thuisvakken. Een ouderwetse alles-of-niets-Europacupwedstrijd!quote:Op zondag 7 december 2014 07:36 schreef S15 het volgende:
Niemand kan ons stoppen, Apoel gaat eraan!Gourmetten of steengrillen?![]()
De goal vond ik trouwens nog niet zo slecht. Niet een goal die je van sig verwacht.quote:Op zondag 7 december 2014 11:58 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach siggy begint tegen fucking willem 2
het is watWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Siggy maakte een goede goal. Normaal doet ie t echt niet zo vlot.
Ik kan op de site van Fox de samenvatting niet vinden. De andere potten van gister staan er wel op, maar Ajax niet. Is al eens eerder gebeurd... Hoe kan dit?-nee-![]()
Zie hem ook niet, irritantquote:Op zondag 7 december 2014 13:58 schreef Marsenal het volgende:
Siggy maakte een goede goal. Normaal doet ie t echt niet zo vlot.
Ik kan op de site van Fox de samenvatting niet vinden. De andere potten van gister staan er wel op, maar Ajax niet. Is al eens eerder gebeurd... Hoe kan dit?
http://nos.nl/uitzending/1326-uitzending.html
dit kan nog wel![]()
![]()
Kuipers staat ook gewoon op twee meter afstand te kijken hoe Siggy de wedstrijd uit wordt getrapt, geeft alsnog geel![]()
![]()
Zo worden de verdedigers hier nou eenmaal opgeleid. Opbouwen en goed meevoetballen is belangrijker dan je man blijven dekken.quote:Op zondag 7 december 2014 14:49 schreef Scorpie het volgende:
Ik snap Veltman niet zo goed. Aanvallend beter dan verdedigend en dat voor een verdediger.Oh.![]()
Valt wel mee hoor maar het is gewoon moeilijk verdedigen met ruimte in je rugquote:Op zondag 7 december 2014 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo worden de verdedigers hier nou eenmaal opgeleid. Opbouwen en goed meevoetballen is belangrijker dan je man blijven dekken.![]()
Weet ik, maar als je bij een echte topclub wilt komen moet je dat ook kunnen natuurlijkquote:Op zondag 7 december 2014 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor maar het is gewoon moeilijk verdedigen met ruimte in je rug
Oh.![]()
Er zijn maar weinig clubs die zo voetballenquote:Op zondag 7 december 2014 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weet ik, maar als je bij een echte topclub wilt komen moet je dat ook kunnen natuurlijk![]()
Muah de echte topclubs spelen ook wel op de aanval en met ruimte in rug.quote:Op zondag 7 december 2014 15:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig clubs die zo voetballen
Al zag ik gisteren bij Bayern ook genoeg fout gaan in de opbouw.Oh.![]()
Bayern en Barcelona voornamelijk, de meeste anderen staan toch wat verder naar achteren en eigenlijk wijkt Barcelona er dit seizoen ook vanafquote:Op zondag 7 december 2014 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah de echte topclubs spelen ook wel op de aanval en met ruimte in rug.
Al zag ik gisteren bij Bayern ook genoeg fout gaan in de opbouw.![]()
Manchester United vind ik vaak ook wel redelijk naar voren spelen hoor. En Dortmund valt ook wel aan (al is dat nu niet echte top natuurlijk). Real is ook aanvallender dit seizoen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bayern en Barcelona voornamelijk, de meeste anderen staan toch wat verder naar achteren en eigenlijk wijkt Barcelona er dit seizoen ook vanafOh.![]()
moeiteloos topscorer als ie alles mag spelen.quote:Op zondag 7 december 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Geef hem nog een paar wedstrijden![]()
Kramer krijgt sowieso nog wel een dipje.quote:Op zondag 7 december 2014 15:17 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Geef hem nog een paar wedstrijden
Nee Milik speelt de komende weken sowieso dus die gaat er wel op en erover.Oh.![]()
En Milik heeft hoeveel wedstrijden gespeeld? 9? Waarvan ook een aantal als invaller. Kramer speelt alles, oftewel eindelijk weer eens een topscorer![]()
![]()
1299 minuten voor Kramer tegenover 596 voor Milik.quote:Op zondag 7 december 2014 16:02 schreef Vermecelli het volgende:
En Milik heeft hoeveel wedstrijden gespeeld? 9? Waarvan ook een aantal als invaller. Kramer speelt alles, oftewel eindelijk weer eens een topscorerVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
10 kilo aankomenquote:Op zondag 7 december 2014 12:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag een deskundige reactie van Smoofie.. Beef up nigga.
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
En dan even snel een paar miljoen overmaken naar Duitsland en Milik een contract gevenquote:Op zondag 7 december 2014 16:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
1299 minuten voor Kramer tegenover 596 voor Milik.Ajax
![]()
![]()
Ik zou hem ook gewoon kopen. Prima spits voor Ajax en Zivkovic komt er ook aan.quote:Op zondag 7 december 2014 16:29 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En dan even snel een paar miljoen overmaken naar Duitsland en Milik een contract gevenAjax
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Idd, die pauper speelt altijd op 150% tegen Ajax. Waarom werd Boymans gewisseld trouwens? Blessure? Scheelt evt voor volgende weekquote:![]()
Zivcovic komt er helemaal nog niet aan. Totaal niet klaar voor Ajax1. Maar goed, neem hem maar mee om hem mentaal in ieder geval te stimuleren.quote:Op zondag 7 december 2014 16:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou hem ook gewoon kopen. Prima spits voor Ajax en Zivkovic komt er ook aan.![]()
In welk opzicht niet? Hij lijkt wat gedragsproblemen te hebben, maar voetballend doet hij het inmiddels prima bij jong Ajax, begrijp ik.quote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zivcovic komt er helemaal nog niet aan. Totaal niet klaar voor Ajax1. Maar goed, neem hem maar mee om hem mentaal in ieder geval te stimuleren.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eerst maar eens die 2-0 makenquote:Op zondag 7 december 2014 17:40 schreef Brammess het volgende:
Zal wel leuk zijn voor Zivkovic om hem er bij 2-0 in te wisselen tegen Appel![]()
Mensen die denken dat Apoel goed isquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die denken dat Apoel easy gaat worden
Niveautje Heerenveen![]()
In ieder geval weer een wedstrijd waarin het er echt om gaat, lekkere spanning erbij, sfeertje, mooi manquote:Op zondag 7 december 2014 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen die denken dat Apoel easy gaat worden![]()
Uit gewoon 1-1 gespeeld, gewoon een tegenstander om serieus te nemen dusquote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Apoel goed is
Voordeel is wel dat zij moeten winnen maar het is toch een soort van finale en dat zijn altijd vreemde wedstrijden.quote:Op zondag 7 december 2014 18:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Uit gewoon 1-1 gespeeld, gewoon een tegenstander om serieus te nemen dus![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Niveautje Heerenveen.....
RED ONS HENNIEGOD![]()
Klopt. Helaas is elke tegenstander die er flink de beuk ingooit een gevaar voor Ajax.quote:Op zondag 7 december 2014 18:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat zij moeten winnen maar het is toch een soort van finale en dat zijn altijd vreemde wedstrijden.
Ik gok wel op een krappe 2-1.![]()
Je kunt nu wel zogenaamd je gram halen, maar ik mag toch hopen dat je zelf ook realiseert dat hij dit echt niet wekelijks heeft laten zien. Gisteren heeft hij echt geweldig gespeeld en dan kan ik er ook van genieten. Daar ben ik eerlijk genoeg voor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:50 schreef Tyron het volgende:
Ik vind vooral dat Andersen enorm veel progressie laat zien. In zijn eerste paar wedstrijden leek het echt helemaal nergens op, maar bij laat steeds meer goede dingen zien.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nee hoor, sinds hij het vertrouwen krijgt als basisspeler en middenvelder speelt hij wekelijks zo.quote:Op zondag 7 december 2014 19:08 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je kunt nu wel zogenaamd je gram halen, maar ik mag toch hopen dat je zelf ook realiseert dat hij dit echt niet wekelijks heeft laten zien. Gisteren heeft hij echt geweldig gespeeld en dan kan ik er ook van genieten. Daar ben ik eerlijk genoeg voor.
Gisteren werden er alleen toevallig 3 kansen na een pass van hem afgemaakt.![]()
Inderdaad. Eriksen begon ook pas in zijn laatste periode bij Ajax rendement te laten zien. De lat van Andersen ligt nog wel hoger dan Eriksen denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 19:12 schreef Monolith het volgende:
Ik vind vooral dat Andersen enorm veel progressie laat zien. In zijn eerste paar wedstrijden leek het echt helemaal nergens op, maar bij laat steeds meer goede dingen zien.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Is dit al langs gekomen?quote:Norwegian starlet Martin Odegaard set to snub Liverpool in favour of Ajax switch on 16th birthday
Dec 06, 2014 22:30 By Neil Moxley
The teenager can sign his first professional contract in nine days and is unlikely to opt for England despite training with the Reds
Martin Odegaard may have been training with Liverpool this week but the Merseysiders are far from certain to sign the Norwegian wonderkid, writes Neil Moxley in the Sunday People.
The teenager, who turns 16 in nine days, can sign his first pro contract on his birthday and a host of Europe’s top clubs have been beating a path to his door.
He has spent time with Manchester City and although he is a firm Liverpool fan it is unlikely he will end up in the Premier League.
Odegaard has also been approached by Ajax and the Dutch club are likely to be in pole position to sign the starlet from Stromgodset with the offer of first-team football.
Neither Manchester City nor Liverpool are able to make the same commitment but with Ajax prepared to blood him in the Eredivisie, they hold the whip hand.
Zou geiler zijn dan het tekenen van Eto'o.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Ik heb het nog niet voorbij zien komen, maar het klinkt als goed nieuws in ieder geval.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
van The Sun, die wisten ook als eerste dat Eto'o met Ajax had gesproken.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dit al langs gekomen?
Zou geiler zijn dan het tekenen van Eto'o.![]()
![]()
Sunday Mirror, maar goed.quote:Op zondag 7 december 2014 19:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
van The Sun, die wisten ook als eerste dat Eto'o met Ajax had gesproken.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
woensdagquote:Op zondag 7 december 2014 19:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Moeten we nou as dinsdag of woensdag?![]()
Had jij de komst van Eto'o niet gejinxt door wekenlang een Eto'o usericon aan te nemen?quote:Op zondag 7 december 2014 19:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oh, verkeerd onthouden.
Jammer, is een verzonnen bericht dus.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Klopt maar ik was dan ook vrij zeker over de klasse van Milik.quote:Op zondag 7 december 2014 19:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Had jij de komst van Eto'o niet gejinxt door wekenlang een Eto'o usericon aan te nemen?![]()
na woensdag alleen nog maar s weekendsquote:Op zondag 7 december 2014 19:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Moeten we nou as dinsdag of woensdag?![]()
Oja, nog gefeliciteerd met de overwinning van PSG.quote:Op zondag 7 december 2014 18:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
In ieder geval weer een wedstrijd waarin het er echt om gaat, lekkere spanning erbij, sfeertje, mooi man
Al heb ik er overigens ook zin in![]()
Wat ik van dat ventje heb gelezen is dat als hij naar een nieuwe club gaat hij wel bij de A selectie wil spelen. Ik denk dat naar welke club hij nu ook gaat hij weer in de jeugd elftallen beland. Zou ook niet weten waar Ajax hem in de huidige selectie zou moeten hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 19:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Is dit al langs gekomen?
Zou geiler zijn dan het tekenen van Eto'o.![]()
Daar werd je met 11 tegen 11 ook door weggespeeld hoor.quote:Op zondag 7 december 2014 18:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Eriksen heeft al zijn seizoenen veel assists en wat goals gehad, misschien zijn eerste niet. Maar dit is niet Andersen zijn laatste periode, zolang staat hij nog niet eens als middenvelder opgesteld, gewoon knap dus.quote:Op zondag 7 december 2014 19:20 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad. Eriksen begon ook pas in zijn laatste periode bij Ajax rendement te laten zien. De lat van Andersen ligt nog wel hoger dan Eriksen denk ik.![]()
Niet meer op hem reagerenquote:Op zondag 7 december 2014 20:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar werd je met 11 tegen 11 ook door weggespeeld hoor.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dale dale dale!! Laat ze maar komen. Juichen hoeven ze niet!quote:Op zondag 7 december 2014 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wordt wel een leipe bende, 2600 man in het uitvak en veel Cyprioten hebben kaarten voor de thuisvakken. Een ouderwetse alles-of-niets-Europacupwedstrijd!![]()
Voordeel is wel dat APOEL moet komen, dus we hebben de ruimte.
En dan kan Andersen mooie dingen doen. En Klaassen. En Milik. En onze buitenspelers.Oh.![]()
Die gaan echt geen ruimte weggeven. Alleen pas een kwartier voor tijd als het nog 0-0 is, denk ik.quote:Op zondag 7 december 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Voordeel is wel dat APOEL moet komen, dus we hebben de ruimte.
En dan kan Andersen mooie dingen doen. En Klaassen. En Milik. En onze buitenspelers.![]()
Ze moeten toch winnen. Dan mag je toch wel wat vooruit spelen.quote:Op zondag 7 december 2014 23:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die gaan echt geen ruimte weggeven. Alleen pas een kwartier voor tijd als het nog 0-0 is, denk ik.Oh.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 22:58 schreef stoeltafel het volgende:
Iemand een linkje naar de samenvatting??
Op de site van fox sports, lijkt me logisch.Fuck today, it's tomorrow.![]()
Kunnen ze alleen niet.quote:Op zondag 7 december 2014 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten toch winnen. Dan mag je toch wel wat vooruit spelen.![]()
Andersen is te lang verkracht als valse buitenspeler, nu komt hij eindelijk tot zijn recht
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik yoghurte mijn hele scherm al vol alleen van dat nieuwsbericht, geen idee wat er gaat gebeuren als hij ook daadwerkelijk komt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hij was gretig op de trainingquote:Op maandag 8 december 2014 11:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom stond Siggy eigenlijk in de basis?![]()
Beetje overdreven, hij had helemaal geen kracht genoeg voor het middenveld en dat heeft hij eigenlijk nog niet.quote:Op maandag 8 december 2014 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Andersen is te lang verkracht als valse buitenspeler, nu komt hij eindelijk tot zijn recht![]()
Hij is fitter dan ooitquote:Op maandag 8 december 2014 11:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom stond Siggy eigenlijk in de basis?![]()
Hij ging zichzelf belonen.quote:Op maandag 8 december 2014 11:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom stond Siggy eigenlijk in de basis?'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ja precies, vond het ook wel sneu dat ie dan gelijk geblesseerd raakt. Al toonde Milik wel echt grote klasse door er dan ook even 2 in te leggenquote:
Milik is ook beter, maar een blessure gun ik Sigthorsson absoluut niet.quote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, vond het ook wel sneu dat ie dan gelijk geblesseerd raakt. Al toonde Milik wel echt grote klasse door er dan ook even 2 in te leggen
En als hij een goede goal maakt, kunnen we dat best zeggen toch?![]()
![]()
En gewoon mee te voetballen voorin, ballen af te geven etc. Gewoon de veel betere en completere voetballer.quote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja precies, vond het ook wel sneu dat ie dan gelijk geblesseerd raakt. Al toonde Milik wel echt grote klasse door er dan ook even 2 in te leggenA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef S15 het volgende:
En als hij een goede goal maakt, kunnen we dat best zeggen toch?
Zeker.quote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Milik is ook beter, maar een blessure gun ik Sigthorsson absoluut niet.
En als hij een goede goal maakt, kunnen we dat best zeggen toch?
Het is ook niet zo dat hij echt he-le-maal niets kan, maar hij past gewoon niet bij Ajax. Het is geen aanspeelpunt, technisch zeer zwak, meestal maar met de moed der wanhoop.
Past prima bij een Engelse laagvlieger (waar hij vijf keer meer verdient dan bij Ajax). Snap niet dat hij niet gewoon naar QPR was gegaan. Zou best wel eens een local hero kunnen worden daar.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: