Is niet goed.quote:
Die is er wel geweest meen ik maar niet de juiste nationaliteit.quote:
Ken ik niet, maar ook niet de juiste nationaliteit. Het was een beroemde Europeaan.quote:
Die was toen al een tijd dood. Deze man is er zelf geweest. Wel net zo'n uomo universale.quote:
Is er uiteraard wel geweest maar niet de juiste nationaliteit.quote:
Het is geen Italiaan die we zoeken. En ook geen Einstein (die is hier volgens mij niet geweest).quote:
Dat was een Europeaan?quote:
quote:
Die Pool was ook allang dood toch?quote:
Nooit van gehoord?quote:
Wernher von Braun was een raketgeleerde, door de VS van de nazi's overgenomen. Nee.quote:
Je had ook nog Magnus von Braunquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wernher von Braun was een raketgeleerde, door de VS van de nazi's overgenomen. Nee.
Daar zijn er nogal wat van inderdaad...quote:
met zijn kleine tankquote:
Ja, tuurlijk.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:47 schreef El_Matador het volgende:
HINT nummer zoveel: aan de Radboud-universiteit Nijmegen wordt bij sociale geografie een lezingenreeks naar hem genoemd.
Keizer ! voornaam weet ik niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef El_Matador het volgende:
Er zijn vele dier- en plantensoorten naar hem genoemd, waaronder een pinguin.
Huh?? Wie?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:51 schreef Remqo het volgende:
Ik weet wel iets dat een Duitser de grondlegger was van Bogota stad,
Die ken ik niet.quote:en een andere Duitser tussen de kannibalen zat. Geen idee hoe ze verder heten en of ik in de goede richting zoek.
Nikolaus Federmannquote:
Nee, nooit van gehoord zelfs.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nikolaus Federmann
maar, dat is vast niet de man die jij zoekt
Zit jij te Googlen of zo?quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Karl Friedrich Hieronymus von Münchhausen
Ja, maar niet al z'n voornamen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
By proxy. Is toch wel bekend?
von Münchhausen is de bekende leugen baron hequote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ernst-Otto Friedrich Wilhelm Paulus Grabowski Freiherr von Grundhuhnenwaldenbergerhofen
Alexander von Staufenberg.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zijn voornaam zou in het Russisch Sasha zijn.
De voornaam is uiteraard goed, maar deze man leefde in de 19e eeuw, het was dus geen nazi.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alexander von Staufenberg.
Zeg!!!!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De voornaam is uiteraard goed, maar deze man leefde in de 19e eeuw, het was dus geen nazi.
Hij staat afgebeeld op het 5 markbiljet van de jaren 60 uit het door Etto zo geliefde Oost-Duitsland.
Na Brabant het nieuwe beloofde land, toch?quote:
Er is maar één Brabant jongeman.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Na Brabant het nieuwe beloofde land, toch?
Deze Alexander von H. vond dat hier, waar Remqo en ik het ook vonden.
En nog steeds niet herenigd. Wat dat betreft is het net Oost-Duitsland in die tijd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er is maar één Brabant jongeman.
WACHT MAAR!quote:Op zaterdag 6 december 2014 22:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nog steeds niet herenigd. Wat dat betreft is het net Oost-Duitsland in die tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |