Die! En de uilen!quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zenscapes, playfull patters, mehndi en entangled
Ja die lijkt mij ook mooi, twijfel maar ze zijn best goedkoop dus ik ga die wellicht ook wel kopen.quote:
Nee Creative Haven boeken hebben enkelzijdige kleurplaten en zijn geschikt voor Promarkersquote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Pannenkoeken het volgende:
Zijn dat boeken met aan beide zijde van de bladzijdes platen? En zijn ze geschikt voor promarkers?
Oke, dan moet ik wel hequote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee Creative Haven heeft enkelzijdige kleurplaten en zijn geschikt voor Promarkers
Als ik mij niet vergis zit er toch ook een handig scheurrandje aan?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee Creative Haven boeken hebben enkelzijdige kleurplaten en zijn geschikt voor Promarkers
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 23:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als ik mij niet vergis zit er toch ook een handig scheurrandje aan?
Ik heb er maar een 'paar' meerquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
Hoeveel boeken hebben jullie eigenlijk?
Ik 5 inmiddels waaronder vintage paterns en het kleurboek voor volwassenen op reis. De andere 3 zijn niet zo leuk.
Eentje. En die heb ik gekregen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik 5 inmiddels waaronder vintage paterns en het kleurboek voor volwassenen op reis. De andere 3 zijn niet zo leuk.
Ik 4 dunne van de Action en 1 dikke van de Action. Maar vind die dunne boekjes niet zo leuk, simpele kleurplaten en zie er geen uitdaging inquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
Twee van Creative Haven (Mandela design en Lotus Design)quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb er maar een 'paar' meer![]()
Twee van de action, de rest print ik gewoon van internetquote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik heb er 16quote:Op donderdag 11 december 2014 23:11 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ach ik heb toch ook gezegd dat ik er 16 heb? Al heb jij er 30, maakt toch niet uit?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ik heb niet zo'n zin in van die zure reacties
Er is een topic over wat je gekocht hebt ja. Maar zo'n vraag als dit kan toch wel een keer tussendoor?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:24 schreef Burdie het volgende:
Er was daar een apart topic voor toch?
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:22 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen. Ik heb niet zo'n zin in van die zure reacties
Ah, dus straks hangen al je ramen vol met deze platen voor het mooie effectquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog een boek binnen, wacht nu op nog 1..
Alhambra:
[ afbeelding ]
Ik dacht vergelijkbaar met Kaleido Color, dus gewoon met zwarte achtergrond, maar het is echt van dat doorzichtige papier waarmee je een glas in lood effect krijgtBen benieuwd hoe dat kleurt..
OMG! Mijn wenslijst wordt ineens 3 keer zo lang.... Wat een prachtige boekjes!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:55 schreef PaarsBeestje het volgende:
Nieuwe Creative Haven boeken die de komende maanden worden uitgegeven![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:58 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ah, dus straks hangen al je ramen vol met deze platen voor het mooie effect![]()
Wel tof idee dat glas in lood "papier"
Je zou er wat mee kunnen knutselen om ze in combi met een waxinelichtje te gebruiken. Bijv. plat ervoor, of rondom gevouwen en vastgeplakt. Wel voldoende afstand van je lichtje houdenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]mijn man ziet me al aan komen
Geen idee wat ik er mee kan doen
![]()
Best toffe boeken komen er aan zeg!! Die met de Uiltjes
Ik ben juf geweest dus ik geloof dat ik wel snap wat je bedoeltquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:03 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Je zou er wat mee kunnen knutselen om ze in combi met een waxinelichtje te gebruiken. Bijv. plat ervoor, of rondom gevouwen en vastgeplakt. Wel voldoende afstand van je lichtje houdenIk kan dat rondom gevouwen niet zo goed omschrijven, zal straks even plaatje voor je zoeken.
Ah mooi. Ik heb ze ooit bij een museum met afbeelding van Monet gekocht, 3 stuks, staat mooi om waxinelichtjes heen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben juf geweest dus ik geloof dat ik wel snap wat je bedoelt![]()
Ik weet het nog niet, eerst maar eens kijken hoe ik het mooi ingekleurd krijg
Ja precies, in een kokertje. Nou wie weetquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:08 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik heb ze ooit bij een museum met afbeelding van Monet gekocht, 3 stuks, staat mooi om waxinelichtjes heen.
Zulke dus:
[ afbeelding ]
zie Cedon
Met photoshopquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:54 schreef Nijna het volgende:
Volgens mij was het Burdie, maar weet niet zeker.
Hoe maakte jij die tekeningen nou zo mooi zwart op de pc voor je ze afdrukt? Het stond ergens een paar topics terug volgens mij, maar ik weet niet meer waar...
Deze vind ik ik helemaalquote:
Dank jequote:Op vrijdag 12 december 2014 12:38 schreef mocha het volgende:
[..]
Deze vind ik ik helemaal![]()
En verder veel boeken en stiften langs zien komen.![]()
Ik doe het even met m'n ienieminie stashje, in afwachting van wat de kerstman gaat brengen.
veel te weinig zin/tijd gehad deze week om te kleuren. Komt vast goed...
Ik ga deze wek eens kijken of ze hem hier hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef gothic-blackie het volgende:
Ohh de denksport uitgave is trouwens ook uit. Dikker papier dan normaal en op zich wel mooie platen (vind ik)
Die zag ik ook voorbij komen op FB inderdaad... Ben heel benieuwd hoe die is... morgen effe spieken bij de Bruna of ie daar ligt toevallig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:58 schreef gothic-blackie het volgende:
Ohh de denksport uitgave is trouwens ook uit. Dikker papier dan normaal en op zich wel mooie platen (vind ik)
Die mozaiekdiertjes zijn uit hoor, het boek is naar mij onderweg nuquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:56 schreef Lijnloos het volgende:
Oh dear, nieuwe boeken... Ik zie wel een aantal leuke staan jaMaar ik wil eerst nog 1 of 2 tesselation boeken maar moet effe kijken wat ik van Santa krijg. En de Mosaic Animals die in January komt wil ik graag. Daarna heb ik voorlopig wel effe genoeg.
Oeh die Alhambra ziet er ook wel tof uit!
Seriously? Bij Bookdepository staat ie nog op eind januari als publish datum.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Die mozaiekdiertjes zijn uit hoor, het boek is naar mij onderweg nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |