abonnement Unibet Coolblue
pi_147340601
Men koopt of bestelt
Kleurboeken:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Stiften, potloden en markers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestelsites:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En men krijgt:

Skoap


Gothic-Blackie


Sylvana


Mocha


Gebakken-koekje


automatic_


Biancavia


Spuuglokje


-bubseltje-


PaarsBeestje


Burdie


Amarantha


Cygne


sunnythesun


sarabi


Shandaly


zouzomaarkunnen


memento-mori



En verder!

[ Bericht 3% gewijzigd door Cygne op 06-12-2014 20:47:08 ]
pi_147340629
Even de laptop pakken om op aan te passen. :P
pi_147341263
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:19 schreef Cygne het volgende:
Even de laptop pakken om op aan te passen. :P
Succes! Haha.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_147341373
Wat leggen jullie er eigenlijk onder als je met die promarkers kleurt?

Ik heb onder losse velletjes steeds een placemat gelegd, nu leg ik er een papiertje tussen, maar ik heb het idee dat donker soms doordrukt van het papier eronder als ik weer een lichtere kleur heb waar ik mee kleur. Ik zeg het volgens mij een beetje vaag...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_147341576
Sorry, jongens. Geen Sylvana-kwaliteit.
Ik zuig hierin. _O-
pi_147341654
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:48 schreef Cygne het volgende:
Sorry, jongens. Geen Sylvana-kwaliteit.
Ik zuig hierin. _O-
Mooi juist! O+
pi_147342059
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:41 schreef Nijna het volgende:
Wat leggen jullie er eigenlijk onder als je met die promarkers kleurt?

Ik heb onder losse velletjes steeds een placemat gelegd, nu leg ik er een papiertje tussen, maar ik heb het idee dat donker soms doordrukt van het papier eronder als ik weer een lichtere kleur heb waar ik mee kleur. Ik zeg het volgens mij een beetje vaag...
Zo'n speciaal papier voor markers doe ik er altijd onder, dat drukt dan 100% niet door
pi_147342396
Kan ik iemand hier een plezier doen met het Creative Haven boek 'Curious Creatures'? Het leek me hartstikke leuk maar ik vind het gewoon echt niets. Terugsturen is zo'n beetje even duur als het hele boek dus dat is ook de moeite niet. De eerste die ja roept, mag haar adres pm-en. Dan gooi ik het als kerstcadeautje volgende week oid op de post ^O^ Het is een boek voor priegelaars dus voordat je ja roept, weet zeker dat je daarvan houdt :+
pi_147342466
Ja!
pi_147342518
Dat duurde maar liefst 2 minuten _O- PM je adres ff! O+
pi_147342678
Ja kak! _O-
pi_147342762
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Cygne het volgende:
Ja kak! _O-
_O-
pi_147343062
Ik heb 'em en ik vind het een leuk boek. Maar wel voor potlood, met mn promarkers kan ik er niet zo mee uit de voeten. Maar ik heb van Sint gehoord dat er nog wel iets komt met de post...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_147343129
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Cygne het volgende:
Ja kak! _O-
Je mag die van mij wel, zelfde verhaal :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147343184
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:41 schreef Nijna het volgende:
Wat leggen jullie er eigenlijk onder als je met die promarkers kleurt?

Ik heb onder losse velletjes steeds een placemat gelegd, nu leg ik er een papiertje tussen, maar ik heb het idee dat donker soms doordrukt van het papier eronder als ik weer een lichtere kleur heb waar ik mee kleur. Ik zeg het volgens mij een beetje vaag...
2 losse vellen A4 printpapier. Werkt prima bij mij.
pi_147343569
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:27 schreef Skoap het volgende:

[..]

Je mag die van mij wel, zelfde verhaal :D
:o
pi_147343771
Misschien is een kleurboeken-ruiltopic sowieso een idee? Of ben ik de enige die wel eens een miskoop doe?
pi_147343812
Hallo allemaal, ik lurk al een tijdje mee.

In navolging van PaarsBeestje heb ik 2 priegelkleurboeken voor de liefhebber, mijn geheime tuin en creative christmas. Op zich vind ik ze erg leuk maar mijn ogen zijn hier niet goed genoeg voor helaas.

Als er iemand interesse heeft, laat me het dan weten, dan stuur ik ze als kerstkadootje op.
  zaterdag 6 december 2014 @ 21:44:34 #19
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_147343936
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Misschien is een kleurboeken-ruiltopic sowieso een idee? Of ben ik de enige die wel eens een miskoop doe?
Er zijn toch ook mensen die er kleurplaten uit scheuren en de rest niet zo leuk vinden? Misschien vinden anderen die wel leuk.

Of ik bedacht me opeens een rondstuur kleurboek is misschien ook leuk dat iemand een bepaald aantal bladzijdes kleurt en dan weer doorstuurt aan de volgende :D
pi_147343973
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:44 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

Er zijn toch ook mensen die er kleurplaten uit scheuren en de rest niet zo leuk vinden? Misschien vinden anderen die wel leuk.

Of ik bedacht me opeens een rondstuur kleurboek is misschien ook leuk dat iemand een bepaald aantal bladzijdes kleurt en dan weer doorstuurt aan de volgende :D
Ook leuke ideeën! :Y
pi_147344017
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:41 schreef Liesanne het volgende:
Hallo allemaal, ik lurk al een tijdje mee.

In navolging van PaarsBeestje heb ik 2 priegelkleurboeken voor de liefhebber, mijn geheime tuin en creative christmas. Op zich vind ik ze erg leuk maar mijn ogen zijn hier niet goed genoeg voor helaas.

Als er iemand interesse heeft, laat me het dan weten, dan stuur ik ze als kerstkadootje op.
Oeh navolging! Lief! O+ Ik haat priegelwerk dus ik hoef ze niet maar er zijn hier diverse priegelaars! O+
pi_147345163
Gisteren op pakjesavond fijn met mams en schoonmams over kleuren zitten kletsen. Mijn moeder was zo blij met de set kleurpotloden (50 stuks in een Disney Princess blik bij de Blokker vandaan) dan ik er bijna tranen van in mijn ogen kreeg
pi_147345213
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 21:41 schreef Liesanne het volgende:
Hallo allemaal, ik lurk al een tijdje mee.

In navolging van PaarsBeestje heb ik 2 priegelkleurboeken voor de liefhebber, mijn geheime tuin en creative christmas. Op zich vind ik ze erg leuk maar mijn ogen zijn hier niet goed genoeg voor helaas.

Als er iemand interesse heeft, laat me het dan weten, dan stuur ik ze als kerstkadootje op.
priegelaar meldt :D

En dan niet alleen voor mezelf maar ook voor mij mams. Die wil haar aftakelende hersenen en ogen (zit midden in een bestralingsperiode) blijven bezighouden/trainen met kleuren.
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 22:20:25 #24
382129 crew  Donna
pi_147345383
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 22:14 schreef SummerBreeze het volgende:
Gisteren op pakjesavond fijn met mams en schoonmams over kleuren zitten kletsen. Mijn moeder was zo blij met de set kleurpotloden (50 stuks in een Disney Princess blik bij de Blokker vandaan) dan ik er bijna tranen van in mijn ogen kreeg
O+
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 22:21:32 #25
382129 crew  Donna
pi_147345424
Ik verwacht volgende week 3 kerst kleurboeken van Creative Haven. Ben zo benieuwd.

Als ik eens een miskoop doe zal ik aan jullie denken :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')