De Eredivisie is altijd vermakelijk, ook al beweren mensen van niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah als Heracles niet meedoet is het meestal wel vermakelijk hoor
Ik heb alleen Botakagod van Excelsiorquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stans scoorde net
Heb ik in mijn manager naast De_Ter en De_Plusvakkenvuller
Het posten van mijn eten is altijd een heikel punt hierquote:
Neequote:Op zaterdag 6 december 2014 19:41 schreef DeHuisPsych het volgende:
[..]
Beetje erg doorbakken vind je niet
Ook Toornstra staat in mijn team.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen Botakagod van Excelsior
Ik heb alleen van Beek van Feyenoord in mijn team.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook Toornstra staat in mijn team.
Boeiendquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
goooool
die heb ik in mijn manager
Dit boeit echt niemand.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
goooool
die heb ik in mijn manager
Arouna Konéquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wie is die commentator bij Excelsior - Feyenoord ?
Dat is Evert. Vind je hem ook zo goed?quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Frank Snoeksquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hij roept hopelijk gaat het nog wat worden voor Excelsior wat een mafklapper.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat is Evert. Vind je hem ook zo goed?
Ach, de hele voorkeur van FOX ligt er zo dik bovenop joh, niks van aantrekken.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij roept hopelijk gaat het nog wat worden voor Excelsior wat een mafklapper.
Boeiend, die commentatoren zijn altijd voor de underdogquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Evert is voetballiefhebber, hij ziet graag een leuke, spannende wedstrijd.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zovaak is Ajax geen underdog hoor.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boeiend, die commentatoren zijn altijd voor de underdog
Je bent fan van die gekke belg ?quote:
Uh, okéquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zovaak is Ajax geen underdog hoor.
Dan moet hij niet naar Excelsior-Feyenoord gaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Evert is voetballiefhebber, hij ziet graag een leuke, spannende wedstrijd.
wat een godquote:
Ja, want de commentatoren bepalen zelf naar welke wedstrijd ze gaan. Jij bent niet de snuggerste.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan moet hij niet naar Excelsior-Feyenoord gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |