Zoals een Plus-vakkenvuller de producten zorgvuldig in de schappen legt.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:11 schreef tompsv18 het volgende:
Goed in het hoekje geschoven, knap doelpunt van Van Beek
Kan je me uitleggen waar deze vergelijking op slaat?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zoals een Plus-vakkenvuller de producten zorgvuldig in de schappen legt.
Van Beek heeft de uitstraling van een vakkenvuller bij de PLUSquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waar deze vergelijking op slaat?
Ah, nu valt het kwartje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Beek heeft de uitstraling van een vakkenvuller bij de PLUS.
Wat is het verschil tussen de uitstraling van een vakkenvuller van de PLUS dan eentje van de Jumbo of de AH?quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Beek heeft de uitstraling van een vakkenvuller bij de PLUS.
Lachen he?quote:
Mooi, doei.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga maar een andere site zoeken voor Dord - PSV
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je structurele wespdrage.
Waarschijnlijk komt dit door het feit dat Feyenoord vorig seizoen een uitshirt had wat verdacht veel leek op de kleuren van de PLUS.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:13 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen de uitstraling van een vakkenvuller van de PLUS dan eentje van de Jumbo of de AH?
Klopt , dat het eronder lijdt is van minder belang ,quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe meer je Koolpijn laat spelen, hoe minder hij waard word.
[..]
Wespdrage. Dat je het bedenkt snap ik, maar dat je 'm dan ook nog gebruikt...quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedankt voor je structurele wespdrage.
Hebben ze je je nu alweer je pillen niet gegeven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |