Ok, maar snap niet waarom die fabrikanten van die grote emmers niet gewoon ook kleinere verpakkingen maken, daar zullen toch wel meer mensen blij mee zijn??quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:52 schreef Pixxie. het volgende:
Remia frietsaus smaakt het meeste als snackbar mayo
Ja maar koop nou maar is die remia frietsaus dan zul je zien dat het eigenlijk gewoon hetzelfde smaaktquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, maar snap niet waarom die fabrikanten van die grote emmers niet gewoon ook kleinere verpakkingen maken, daar zullen toch wel meer mensen blij mee zijn??
zijn er wel had ze laatst van werk mee genomenquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ok, maar snap niet waarom die fabrikanten van die grote emmers niet gewoon ook kleinere verpakkingen maken, daar zullen toch wel meer mensen blij mee zijn??
Welk merk heeft ze dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:56 schreef tailfox het volgende:
[..]
zijn er wel had ze laatst van werk mee genomen
Die zakken bedoel je zeker. Ziet er inderdaad uit als wat ik bedoel. Nu nog vinden waar ze verkocht worden.quote:
http://www.hooglandeieren(...)50-ml-N_art_299.htmlquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die zakken bedoel je zeker. Ziet er inderdaad uit als wat ik bedoel. Nu nog vinden waar ze verkocht worden.
Waar de fuck woon jij dat je niet gewoon mayo bij een snackbar kan krijgen?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Je bedoelt fritessaus.
Het is een rariteit dat je mayo in de snackbar kan krijgen
Dit ja...quote:
En natuurlijk de lekkerste curry:quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit ja...
En ze hebben ook:
[ afbeelding ]
Utrecht stad. Meeste snackbars hebben slechts Frietsausquote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar de fuck woon jij dat je niet gewoon mayo bij een snackbar kan krijgen?
Misschien is het wel je verbeelding dat je het lekkerder vindt dan de mayo van Calve (of welk ander merk ook) dat je er zo in opgaat. Bedoel vaak laten mensen zich leiden door de omgeving waar ze zich op dat moment bevinden en dan plotseling iets lekkerder vinden smaken dan wanneer ze het thuis zouden eten of hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:43 schreef delano.888 het volgende:
Zoals velen, vind ik de mayo van de snackbar vele malen lekkerder dan alle andere soorten die ze in de supermarkt verkopen.
Ik weet ook wel, dat deze mayo te koop is in belachelijk grote tonnen, bij de makro enz. Die zijn natuurlijk over datum voordat er uberhaubt 10% gebruikt is.
Maar bestaat er nou werkelijk geen enkele kleinere verpakking van "snackbar mayo"??
99% van de snackbars verkopen frietsaus als "mayo", ook als er mayonaise op de kaart staat, ook als je om mayonaise vraagt krijg je frietsaus, in 99% van de snackbars is geen gram mayonaise in het pand aanwezig.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hellmansquote:Op zondag 7 december 2014 15:43 schreef DIGIT_ het volgende:
Link
Volgens mij ook wel te koop bij de Makro, nadeel hoe krijg je 200 zakjes op?
Ik neem de laatste tijd altijd deze=>
Is gewoon van Unilever hoor. En hij is echt goed.quote:Op maandag 8 december 2014 10:36 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hellmans![]()
Wtf is er mis met Nederlandse mayo, vieze Amerikaanse meuk is het.
Juistem.quote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je bent gewoon in de reclame getrapt.Hellmans
. "Fabricated in a massive factory since 2012."
Er is maar 1 echte supermarktmayo ( niet zelf mayo maken:) en dat is:
[ afbeelding ]
Bij mij in de supermarkt hebben ze maar verder 1 merk en dat is a) niet Zaanse en b) niet lekker. Dus één keer Hellman geprobeerd en sindsdien altijd Hellman.quote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gatverdegatver die vind ik smerig. Rare nasmaak.quote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je woont in oost duitsland in 1980?quote:Op maandag 8 december 2014 17:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Bij mij in de supermarkt hebben ze maar verder 1 merk
ah ja, het standaard 'mijn smaak is de beste en enige juiste smaak'quote:Op maandag 8 december 2014 17:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ken genoeg mensen die mayo buiten de koelkast bewaren. Ik doe het zelf niet, maar bij mayo uit de supermarkt kan dat prima. Die is makkelijk geopend een paar weken buiten de koelkast te bewaren.quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Weet je wat het probleem ook is, als je friet bij de snackbar haalt staat de mayo niet koel, EN hij word zelfs lauw/warm door in de zak bij de friet te zitten. Ik denk dat dat een onderdeel er van is.
Heb de remia maar gehaald om mee te beginnen, en zal hem de volgende keer in een schaaltje uit de koelkast zetten voordat ik weer friet eet.
Ik krijg toch godverdomme geen enkele mayo verpakking binnen een paar weken opquote:Op maandag 8 december 2014 21:52 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die mayo buiten de koelkast bewaren. Ik doe het zelf niet, maar bij mayo uit de supermarkt kan dat prima. Die is makkelijk geopend een paar weken buiten de koelkast te bewaren.
Heeft niets met smaak te maken. Je kunt echt wel op kwaliteit onderscheiden.quote:Op maandag 8 december 2014 21:19 schreef Adames het volgende:
[..]
ah ja, het standaard 'mijn smaak is de beste en enige juiste smaak'
Bij 'ons thuis' staat de mayo altijd in een keukenkastje, soms maandenlang en hij is nog nooit vies gaan smaken en ben er niet ziek van geweestquote:Op maandag 8 december 2014 21:53 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik krijg toch godverdomme geen enkele mayo verpakking binnen een paar weken opwtf
De grote ookquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
Van Oliehoorn heb je trouwens ook kleinere flesjes die wel slechts een paar weken mee gaan.
Kan ook, maar er staat op na openen gekoeld bewaren, dus neem aan koelkast..quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:29 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Bij 'ons thuis' staat de mayo altijd in een keukenkastje, soms maandenlang en hij is nog nooit vies gaan smaken en ben er niet ziek van geweest
Van Oliehoorn heb je trouwens ook kleinere flesjes die wel slechts een paar weken mee gaan.
Klopt, ik bedoel die van de pomp/emmerquote:Op dinsdag 9 december 2014 09:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
De mayo uit fles bij de snackbar proeft ook weer anders dan de mayo uit de 'pomp'...
Ik zal eens vragen aan m'n baas, over de verschillen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:52 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, ik bedoel die van de pomp/emmer
Als ik even snel diepvriesfrieten in de pan flikker omdat ik geen zin heb om wat anders te maken, dan ga ik ook geen mayo staan kloppen..quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:18 schreef beeer het volgende:
Mayonnaise is nou juist iets wat je heel makkelijk zelf kunt maken en is dan ook vrij simpel aan te passen aan jouw smaak.
Heb je het over mayo of fritessaus? Oliehoorn heeft bijvoorbeeld fritessaus met 25% en 35% olie... Misschien zit daar verschil in.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
De mayo uit fles bij de snackbar proeft ook weer anders dan de mayo uit de 'pomp'...
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Na even zoeken, lijkt het me om fritessaus te gaan uit een tube...quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heb je het over mayo of fritessaus? Oliehoorn heeft bijvoorbeeld fritessaus met 25% en 35% olie... Misschien zit daar verschil in.
Of zit er in de emmer fritessaus en in de tube mayo...
Lijkt me sterk dat er verschil zit in smaak tussen fles en emmer
Als je nog een keer wat anders wilt gokken is frietsaus van Heinz ook wel wat,quote:Op maandag 8 december 2014 21:34 schreef delano.888 het volgende:
Weet je wat het probleem ook is, als je friet bij de snackbar haalt staat de mayo niet koel, EN hij word zelfs lauw/warm door in de zak bij de friet te zitten. Ik denk dat dat een onderdeel er van is.
Heb de remia maar gehaald om mee te beginnen, en zal hem de volgende keer in een schaaltje uit de koelkast zetten voordat ik weer friet eet.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:16 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
En natuurlijk de lekkerste curry:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |