Boeiendquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had dan minstens wel de namen even er uit gehaald. Bijvoorbeeld je eigen
Waar gaat het over dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die pieter van den ouden spreekt namens groen links.
Op de snelweg ook niet.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik snap het punt op zich wel, vrachtwagens in de binnenstad zijn niet altijd even handig.
Misschien, al is het bevoorraden met bestelbusjes bijna niet te doen. Noodzakelijk kwaad vind ik.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
Mja, ik snap het punt op zich wel, vrachtwagens in de binnenstad zijn niet altijd even handig.
Als ik er aan denk ruik ik al spruitjesquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens. Die binnenstad is meh at most.
Op de snelweg moeten ze verboden worden in de spitsquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Op de snelweg ook niet.
Kortom, vrachtwagens are the root off all evil.
Noodzakelijk, ja dat is zo. Maar op momenten smerig irritant ook gewoon.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien, al is het bevoorraden met bestelbusjes bijna niet te doen. Noodzakelijk kwaad vind ik.
Dat is zeker waar.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:20 schreef twi het volgende:
Monica Bellucci ziet er op haar 50e wel 10 keer beter uit dan Cameron Diaz p haar 40e.
Correct.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:20 schreef twi het volgende:
Monica Bellucci ziet er op haar 50e wel 10 keer beter uit dan Cameron Diaz p haar 40e.
Gewoon een verbod er op.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op de snelweg moeten ze verboden worden in de spits.
[..]
Noodzakelijk, ja dat is zo. Maar op momenten smerig irritant ook gewoon.
Vergeet die ouwelullen Aixam auto'tjes nietquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een verbod er op.
En op bussen.
En caravans. En aanhangwagens. En brommers op de weg.
En fietsers in de stad.
Gewoon terug naar Paard en wagen dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon een verbod er op.
En op bussen.
En caravans. En aanhangwagens. En brommers op de weg.
En fietsers in de stad.
Die ook jaquote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet die ouwelullen Aixam auto'tjes niet. Die smerige 45 km dingen.
Hater.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:20 schreef twi het volgende:
Nee alleen normale auto's.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon terug naar Paard en wagen dus.
Ja, dat werkt dus niet, want 's nachts kunnen winkels niet bevoorraad worden, niemand wil 's nachts op zijn goederen gaan zitten wachten..quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee alleen normale auto's.
En de rest mag dan alleen 's nachts de weg op.
Doodskisten op wielen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vergeet die ouwelullen Aixam auto'tjes niet. Die smerige 45 km dingen.
Dat is allemaal niet mijn probleem he. En mensen kopen maar gewoon een auto als ze niet met het ov kunnen. Is ook weer goed voor de economie.quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat werkt dus niet, want 's nachts kunnen winkels niet bevoorraad worden, niemand wil 's nachts op zijn goederen gaan zitten wachten..
Plus daar valt dan al het OV ook onder, kunnen mensen niet op hun werk komen als ze geen auto/rijbewijs/fiets hebben..
Moeten ze wel het geld hebben Roytje..quote:Op zaterdag 6 december 2014 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet mijn probleem he. En mensen kopen maar gewoon een auto als ze niet met het ov kunnen. Is ook weer goed voor de economie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |