Nee die vertragingen waren fijn...quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:28 schreef Paladijn het volgende:
Yay @ Anne.
En was ik vanmorgen maar met de trein gegaan...
[ afbeelding ]
Terrorwinter des doods enzo. Overigens was het tussen Harderwijk en Zwolle nog leuker. Iets meer in je richting ook.quote:
niet nodig, zitten binnen vandaag. Wel een smerige kutfabriek, maar da's beter als buiten werken vandaagquote:Op woensdag 10 december 2014 09:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Awww, sterkte vandaag.
Zit jij vandaag ook weer in de cabrio, densmee?
effe wennen, en misschien was 2.6 bar een beetje veel van het goedequote:Op woensdag 10 december 2014 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik met mijn winterbandjes meer grip zou hebben, met dit soort baggerweer.
Maar ik kom haast niet weg bij het stoplicht.
How ken det?
Nergens last van met de zomerbandjesquote:Op woensdag 10 december 2014 09:37 schreef Anne het volgende:
Ik dacht trouwens dat ik met mijn winterbandjes meer grip zou hebben, met dit soort baggerweer.
Maar ik kom haast niet weg bij het stoplicht.
How ken det?
ik rijd al het hele jaar op winterbanden, werkt ook primaquote:Op woensdag 10 december 2014 15:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nergens last van met de zomerbandjes
Je hebt er een sticker op geplakt?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:46 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een heel decadente oplossing gevonden voor mijn winterbandenprobleem![]()
Maar dat zien jullie met de kerst wel
nee, de fopmethode hebben we vorig jaar al gedaan. toen de wieldoppen er af gehaald toen we in de winter naar D gingenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je hebt er een sticker op geplakt?
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik rijd al het hele jaar op winterbanden, werkt ook prima
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Dingest het volgende:
Ik heb niets aan winterbanden. Tegen de tijd dat de 126 op enige snelheid is, is die hele winter al voorbij
Jep vanmiddag wel, maar na gisteren enkele voorzorgsmaatregelen getroffen.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Awww, sterkte vandaag.
Zit jij vandaag ook weer in de cabrio, densmee?
Slim hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 20:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, de fopmethode hebben we vorig jaar al gedaan. toen de wieldoppen er af gehaald toen we in de winter naar D gingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |