Daar staat nu met enige regelmaat een Heineken truck, deze heb ik eigenlijk nooit (bewust) gezien omdat er normaliter geen auto's staanquote:Op zondag 7 december 2014 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
weet jij wie de eigenaar van die truck is? Dam oet je dat ff aan t LC doorgeven, die vragen mij er telkens omStaat tegenwoordig Weaze reclame op.
is dat ook een 6.3 AMG? Ik durf te wedden van nietquote:Op zondag 7 december 2014 12:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Voor die Benz hoef je de plomp niet voor over, er staat hier om de hoek al een paar jaar een zichtbare barnfind
Ik heb de indruk dat de eigenaar overleden is of in een bejaardentehuis zit en de huur nog steeds betaald wordt...
een Rus met een gebroken neus?quote:Op zondag 7 december 2014 21:16 schreef Anne het volgende:
IK WEET OOK WAT VOOR EEN KERSTCADEAUTJE IK KRIJG!
Dan zou het pas echt een barnfind zijnquote:Op zondag 7 december 2014 15:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
is dat ook een 6.3 AMG? Ik durf te wedden van niet
Ik kwam vorige week een Belg tegen met als plaat ''AVS'' of zoietsquote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef daNpy het volgende:
Zag vandaag een Belg op de snelweg met als kenteken "Jean-Luc".
De plaat zag er gewoon echt uit. In de spiegel heb ik zijn voorste plaat niet goed genoeg gezien om te onthouden.
Mag je in België nummerplaten hebben zonder cijfers? Of gewoon naar een meeting geweest en vergeten te demonteren (was een oude 5, niet bepaald bijzonder ofzo).
Die Mustang staat voor mij (soort van) één dorp verderopquote:Op zondag 7 december 2014 12:26 schreef Sounddragon het volgende:
Heej densmee, flikker die Towncar maar weer op MP; ekte attention whore-limo in de aanbieding.
En dan kun je onderweg deze effe oppikken voor de mij, en deze voor Anne
Geen bijster spectaculaire upgradequote:Op zaterdag 6 december 2014 18:35 schreef .Neovo. het volgende:
Kan die gast van het busje meteen een nieuwe bij die toko halen.
Ik heb trouwens een leuk cadeau gekregen gekocht van Sinterklaas.
[ afbeelding ]
Mag hem maandag gaan ophalen.
sinds 1 januari dit jaar kun je een 100% custom plaat kopen in België, dus ook zonder letters of zonder cijfers.quote:Op zondag 7 december 2014 22:00 schreef daNpy het volgende:
Zag vandaag een Belg op de snelweg met als kenteken "Jean-Luc".
De plaat zag er gewoon echt uit. In de spiegel heb ik zijn voorste plaat niet goed genoeg gezien om te onthouden.
Mag je in België nummerplaten hebben zonder cijfers? Of gewoon naar een meeting geweest en vergeten te demonteren (was een oude 5, niet bepaald bijzonder ofzo).
C15quote:Op zondag 7 december 2014 22:05 schreef Erasmo het volgende:
Over Belgen gesproken, de Belgische Marine heeft gewoon nog C15's rondrijden kwam ik eerder dit jaar achter
Oh kon dat maar hierquote:Op zondag 7 december 2014 22:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
sinds 1 januari dit jaar kun je een 100% custom plaat kopen in België, dus ook zonder letters of zonder cijfers.
Moet ik ff graven voor foto's?quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 22:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh kon dat maar hier
[..]
Moet ik ff graven voor foto's?
tof!quote:Op zondag 7 december 2014 22:56 schreef Erasmo het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn het geen schatjes? Van mij mag je hem wel op je blog gooien als je daar behoefte aan hebt.
Ik heb nu airco en ABSquote:Op zondag 7 december 2014 22:10 schreef Dingest het volgende:
[..]
Geen bijster spectaculaire upgradeMaar veel plezier ermee!
wat jij wiltquote:Op maandag 8 december 2014 07:08 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik heb nu een hoger brandstofgebruik. Heeft m'n andere niet haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |