Al geprobeerd maar zonder succes. Het kan sowieso niet al te lomp omdat de nokkenas erachter zit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dan sla je er toch een grotere torx bit in
Centerpuntquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Al geprobeerd maar zonder succes. Het kan sowieso niet al te lomp omdat de nokkenas erachter zit.
Ik heb de trukendoos hier al volledig open getrokken maar niks help tot nu toe. Na de vakantie maar even een poging wagen bij de hobbyclub.quote:
Ik zie geen sporen van een beitel, centerpunt, slijptol...quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb de trukendoos hier al volledig open getrokken maar niks help tot nu toe. Na de vakantie maar even een poging wagen bij de hobbyclub.
Als ik hem dan nog heb. Ben er een beetje klaar mee onderhand.
Dat is ook een foto na het eerste fuck-momentje, we zijn inmiddels een paar uur verder.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:40 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik zie geen sporen van een beitel, centerpunt, slijptol...
Wat heb je geprobeerd?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat is ook een foto na het eerste fuck-momentje, we zijn inmiddels een paar uur verder.
Grote torx met een doek en een elastiek erachter, warmstoken, zo'n sleutel waar je met de hamer op tikt(hoe heet die ook alweer). Ga er nog niet in flexen aangezien ik niet zo'n grote platkop heb en er dan eigenlijk gelijk een nieuwe op moet.quote:
niet genoegquote:
Nieuwe moet toch al, pak toch een goede beitel of centerpunt. Een goede tik en hij is los.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Grote torx met een doek en een elastiek erachter, warmstoken, zo'n sleutel waar je met de hamer op tikt(hoe heet die ook alweer). Ga er nog niet in flexen aangezien ik niet zo'n grote platkop heb en er dan eigenlijk gelijk een nieuwe op moet.
Warmstoken icm een nokkenas doe ik zelf niet. Lassen ook niet. Te veel kans op lokale spanningen en daardoor een breuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:31 schreef Barcaconia het volgende:
Moer er op lassen werkt altijd. Centerpunt 9 vd 10 x ook idd.
Warmstoken is ook altijd goed mits je het goed doet.
Ik moet er volgende week nog mee rijden en ik denk niet dat ik op tijd een nieuwe heb.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nieuwe moet toch al, pak toch een goede beitel of centerpunt. Een goede tik en hij is los.
In dat soort gevallen fotos maken en naar mij mailen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:27 schreef lipje het volgende:
Er stonden hier twee hijskranen op een bouwterrein, nu nog één en de andere ligt![]()
met de punt van de mast naar de grond
te ver wegquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In dat soort gevallen fotos maken en naar mij mailen.
Lassen ook niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Warmstoken icm een nokkenas doe ik zelf niet. Lassen ook niet. Te veel kans op lokale spanningen en daardoor een breuk.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lassen ook niet?
Je last het toch niet helemaal rondom af?
Gewoon een dikke moer en een klein rupsje.
Geeft dat echt zo'n impact?
Dat komt door het lassen aan de bout van buitenaf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |