Waitwhut filmpje? *klikt*quote:
Tokkiehutquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:07 schreef Dingest het volgende:
[..]
Op zich wel jaZou misschien nog wel kunnen, al zit ik mij af te vragen of je van gebruikte steigerbuizen en iets als golfplaat ook nog iets redelijks kunt bouwen zonder dat het de hoofdprijs kost.
Op zich welquote:
Pfff een échte Citroën heeft geen moeite met een bussluis.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest toch even gniffelen gezien die weg al een tijdje afgeloten was en het toch wel vrij duidelijk aangegeven is
[ afbeelding ]
LEEUWARDEN - Dinsdag aan het begin van de avond is een automobiliste met haar auto op een bussluis gebotst in de Esdoornstraat.
Via de Esdoornstraat kon (vanaf de Archipelweg) vlot de Kanaalweg richting Caminghaburen bereikt worden. De gemeente heeft hier echter sinds kort een bussluis aangelegd waardoor er geen doorgaand verkeer meer mogelijk is.
In plaats van de doorstroming te verbeteren is het nu de nieuwe rage alhier om "sluip"verkeer tegen te gaan. Overigens was het helemaal geen efficiente manier om dat stuk te rijden zoals hier gesuggereerd wordt, alleen nadat drie jaar terug twee fietsers op weg naar Cambuur kapotgereden werden met 70+ km/u (geen Pool dit keer) op een verhoogde kruising heeft men besloten het verkeer hier maar te minderen.
Wie heeft er nou al vakantie, jij of ikquote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:03 schreef Erasmo het volgende:
Nog een aardige kraanfaal:
https://www.facebook.com/video.php?v=743235799117298
quote:Op maandag 8 december 2014 20:34 schreef Dingest het volgende:
Nog meer spectaculaire foto's, uiteraardMet een beetje geluk zelfs een filmpje. De transportsector kan wel wat spektakel gebruiken!
quote:Het voertuig is (mede) ingericht voor het gebruik door/vervoer van (een) invalide(n)
is het een automaat? die dingen zijn toch voor invalide mensen?quote:Op woensdag 17 december 2014 07:42 schreef junkiexp het volgende:
Morguh![]()
Ik heb gisteren een auto gekocht en nu zit ik nog een beetje op RDW te kijken en dan staat dit bij bijzonderheden:
[..].
Als ik dit google kom ik uit op OV bussen en rolstoelbusjes
Of zou het een foutje kunnen zijn?
Ik kon geen bijzonderheden op dat gebied ontdekken eigenlijk.
Uiteraard, ik ga geen handbak rijdenquote:Op woensdag 17 december 2014 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
is het een automaat? die dingen zijn toch voor invalide mensen?
nah, daar heb je het al dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:11 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga geen handbak rijden
Klopt, ik vind automaat echt heerlijk rijden.quote:
nummer 2: http://www.dehuisaanhuis.(...)snet+-+Ons+nieuws%29quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest toch even gniffelen gezien die weg al een tijdje afgeloten was en het toch wel vrij duidelijk aangegeven is
[ afbeelding ]
LEEUWARDEN - Dinsdag aan het begin van de avond is een automobiliste met haar auto op een bussluis gebotst in de Esdoornstraat.
Via de Esdoornstraat kon (vanaf de Archipelweg) vlot de Kanaalweg richting Caminghaburen bereikt worden. De gemeente heeft hier echter sinds kort een bussluis aangelegd waardoor er geen doorgaand verkeer meer mogelijk is.
In plaats van de doorstroming te verbeteren is het nu de nieuwe rage alhier om "sluip"verkeer tegen te gaan. Overigens was het helemaal geen efficiente manier om dat stuk te rijden zoals hier gesuggereerd wordt, alleen nadat drie jaar terug twee fietsers op weg naar Cambuur kapotgereden werden met 70+ km/u (geen Pool dit keer) op een verhoogde kruising heeft men besloten het verkeer hier maar te minderen.
Sorry, maar...quote:Op woensdag 17 december 2014 14:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nummer 2: http://www.dehuisaanhuis.(...)snet+-+Ons+nieuws%29
Er staat in het artikel bij dat het donker was, selectieve quoterquote:Op woensdag 17 december 2014 18:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sorry, maar...
[ afbeelding ]
Een 25-jarige bewoonster reed nietsvermoedend over de weg toen ze plotseling een harde klap hoorde.
Als je dit met daglicht mist... ben je simpelweg ongeschikt om je in het verkeer te begeven. Ook met een fiets.
Dat had ik niet gelezen, maar ook in het donker...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er staat in het artikel bij dat het donker was, selectieve quoter
De eerste bocht naar rechts vanaf het industrieterrein?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:25 schreef Erasmo het volgende:
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar
Het staat gelukkig niet groot op de weg ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat had ik niet gelezen, maar ook in het donker...
Ik was daar toen het gebeurdequote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Paladijn het volgende:
Omdat een prutser van FrieslandCampina het nodig vond om wat melkpoeder aan het wegdek te doneren staat zo'n beetje heel Leeuwarden vast trouwens
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |