abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147653442
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

dat filmpje :')
Waitwhut filmpje? *klikt*

[edit]
Oh, de unboxing... didn't bother :')
LoL @ omschrijving op doos en reactie van de nieuwe eigenaar... die zullen ook wel geen weilanden in de buurt hebben.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:01:40 #227
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_147653446
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:07 schreef Dingest het volgende:

[..]

Op zich wel ja :P Zou misschien nog wel kunnen, al zit ik mij af te vragen of je van gebruikte steigerbuizen en iets als golfplaat ook nog iets redelijks kunt bouwen zonder dat het de hoofdprijs kost.
Tokkiehut :')
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_147654091
Ik moest toch even gniffelen gezien die weg al een tijdje afgeloten was en het toch wel vrij duidelijk aangegeven is :')

LEEUWARDEN - Dinsdag aan het begin van de avond is een automobiliste met haar auto op een bussluis gebotst in de Esdoornstraat.

Via de Esdoornstraat kon (vanaf de Archipelweg) vlot de Kanaalweg richting Caminghaburen bereikt worden. De gemeente heeft hier echter sinds kort een bussluis aangelegd waardoor er geen doorgaand verkeer meer mogelijk is.

In plaats van de doorstroming te verbeteren is het nu de nieuwe rage alhier om "sluip"verkeer tegen te gaan. Overigens was het helemaal geen efficiente manier om dat stuk te rijden zoals hier gesuggereerd wordt, alleen nadat drie jaar terug twee fietsers op weg naar Cambuur kapotgereden werden met 70+ km/u (geen Pool dit keer) op een verhoogde kruising heeft men besloten het verkeer hier maar te minderen.
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_147655461
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tokkiehut :')
Op zich wel :') Nja, als het water- en winddicht is en relatief duurzaam voor een schappelijke budget ben ik verder al tevreden. Het kan ook niet iets permanents zijn ivm de sloop van de woning.

Maar dat is van latere zorg, zo'n partytent volstaat eerst wel om de 96 te demonteren en de kosten ervan in te schatten. Op korte termijn moet waarschijnlijk het blok weer uit de 126 want lekkende price-askeerring en een oliedrukprobleem waarvan ik vrees dat het door het achterste lager komt -O-
  dinsdag 16 december 2014 @ 23:03:43 #230
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147657028
Nog een aardige kraanfaal:

https://www.facebook.com/video.php?v=743235799117298

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest toch even gniffelen gezien die weg al een tijdje afgeloten was en het toch wel vrij duidelijk aangegeven is :')

[ afbeelding ]

LEEUWARDEN - Dinsdag aan het begin van de avond is een automobiliste met haar auto op een bussluis gebotst in de Esdoornstraat.

Via de Esdoornstraat kon (vanaf de Archipelweg) vlot de Kanaalweg richting Caminghaburen bereikt worden. De gemeente heeft hier echter sinds kort een bussluis aangelegd waardoor er geen doorgaand verkeer meer mogelijk is.

In plaats van de doorstroming te verbeteren is het nu de nieuwe rage alhier om "sluip"verkeer tegen te gaan. Overigens was het helemaal geen efficiente manier om dat stuk te rijden zoals hier gesuggereerd wordt, alleen nadat drie jaar terug twee fietsers op weg naar Cambuur kapotgereden werden met 70+ km/u (geen Pool dit keer) op een verhoogde kruising heeft men besloten het verkeer hier maar te minderen.
Pfff een échte Citroën heeft geen moeite met een bussluis.

quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 22:56 schreef densmee het volgende:

[..]

Ambtenaar? Gelukkig niet
Wie heeft er nou al vakantie, jij of ik :D
pi_147658042
quote:
_O-

Had ik juist voorspeld over wat de gevolgen zijn als de boel er wel af flikkert :D
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:34 schreef Dingest het volgende:
Nog meer spectaculaire foto's, uiteraard B-) Met een beetje geluk zelfs een filmpje. De transportsector kan wel wat spektakel gebruiken!
  woensdag 17 december 2014 @ 06:58:43 #232
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_147661351
goedemorgen c_/
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_147661566
Morguh :)

Ik heb gisteren een auto gekocht en nu zit ik nog een beetje op RDW te kijken en dan staat dit bij bijzonderheden:

quote:
Het voertuig is (mede) ingericht voor het gebruik door/vervoer van (een) invalide(n)
:D.
Als ik dit google kom ik uit op OV bussen en rolstoelbusjes :')
Of zou het een foutje kunnen zijn?

Ik kon geen bijzonderheden op dat gebied ontdekken eigenlijk.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_147661956
Kan ook een voorziening zijn als schakelpook of gas/rem bij het stuur etc.
pi_147661987
En meh @ ov, trein naar groningen vertraging, aansluiting rijdt niet eens waardoor ik 30 minuten later aan denk te komen :')

Was ik maar met de auto gegaan...
pi_147663346
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 07:42 schreef junkiexp het volgende:
Morguh :)

Ik heb gisteren een auto gekocht en nu zit ik nog een beetje op RDW te kijken en dan staat dit bij bijzonderheden:

[..]

:D.
Als ik dit google kom ik uit op OV bussen en rolstoelbusjes :')
Of zou het een foutje kunnen zijn?

Ik kon geen bijzonderheden op dat gebied ontdekken eigenlijk.
is het een automaat? die dingen zijn toch voor invalide mensen? :6
pi_147667498
quote:
6s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:20 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

is het een automaat? die dingen zijn toch voor invalide mensen? :6
Uiteraard, ik ga geen handbak rijden :{w
pi_147667881
quote:
2s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:11 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Uiteraard, ik ga geen handbak rijden :{w
nah, daar heb je het al dus.
pi_147668951
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

nah, daar heb je het al dus.
Klopt, ik vind automaat echt heerlijk rijden.
Ik moet wel zeggen dat ik praktisch alleen maar stad rijd en dan is het echt weel heel comfortabel.

Maar iederen zijn of haar meug.
pi_147669618
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef Paladijn het volgende:

[ afbeelding ]

nummer 2: http://www.dehuisaanhuis.(...)snet+-+Ons+nieuws%29
pi_147676148
quote:
Sorry, maar...

Een 25-jarige bewoonster reed nietsvermoedend over de weg toen ze plotseling een harde klap hoorde.

Als je dit met daglicht mist... ben je simpelweg ongeschikt om je in het verkeer te begeven. Ook met een fiets.
pi_147676470
Omdat een prutser van FrieslandCampina het nodig vond om wat melkpoeder aan het wegdek te doneren staat zo'n beetje heel Leeuwarden vast trouwens :')
  woensdag 17 december 2014 @ 18:25:01 #243
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147676505
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar :D
pi_147676664
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:11 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Sorry, maar...
[ afbeelding ]

Een 25-jarige bewoonster reed nietsvermoedend over de weg toen ze plotseling een harde klap hoorde.

Als je dit met daglicht mist... ben je simpelweg ongeschikt om je in het verkeer te begeven. Ook met een fiets.
Er staat in het artikel bij dat het donker was, selectieve quoter :P
pi_147677034
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Er staat in het artikel bij dat het donker was, selectieve quoter :P
Dat had ik niet gelezen, maar ook in het donker... :P
pi_147677097
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:25 schreef Erasmo het volgende:
Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar :D
De eerste bocht naar rechts vanaf het industrieterrein? :')
  donderdag 18 december 2014 @ 01:02:38 #247
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_147694847
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef Paladijn het volgende:

[..]

Dat had ik niet gelezen, maar ook in het donker... :P
Het staat gelukkig niet groot op de weg ofzo.

Zucht, morgen kleppen stellen van de motor maar ik heb er echt geen zin in :')
pi_147698452
Vandaag rij ik hier in:

Even weer wat anders dan mijn kanarie :P.
  donderdag 18 december 2014 @ 13:45:29 #249
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_147704584
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Paladijn het volgende:
Omdat een prutser van FrieslandCampina het nodig vond om wat melkpoeder aan het wegdek te doneren staat zo'n beetje heel Leeuwarden vast trouwens :')
[ afbeelding ]
Ik was daar toen het gebeurde :'). Het stond er aardig vast. Zal de foto's eens uploaden vanavond :P

Ik kwam net bij het CBR vandaan, en ging die richting op. Politie met loeiende sirenes om erbij te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')