ik kwam aan t begin een beetje aan. Puur omdat m'n borsten gingen groeien. Op het einde was het vreselijk. Vanaf week 30. Ik woog voorheen 63/65... Ik ben echt enórm aangekomen door het vochtquote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef Minarosa het volgende:
Hoeveel zijn jullie trouwens ongeveer aangekomen in het eerste trimester? Ja ik weet dat het niets zegt en dat elk mens anders is, maar ben benieuwd of het bij mij nou echt zo hard gaat.
Normaal gesproken weeg ik bijna altijd hetzelfde (BMI 21, veel sport), 500 gram variatie is al veel. Bij 12 weken was ik 2.5 kg aangekomen en vanochtend zag ik dat het 4 kg was ten opzichte van mijn begingewicht. Dat komt deels door het weekend vermoed ik, dus zal morgen iets van 3.5 zijn. Tegelijkertijd zitten mijn broeken alleen te strak bij mijn buik, nog niet bij billen en benen.
Verloskundige zei dat het prima is en dat iedereen andere aankomcurves heeft, dat 't bij mensen met mijn figuur in het begin vaak harder ging dus maak me geen zorgen, maar ik ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is. 3.5 klinkt inderdaad niet als 'veel' maar met jarenlang hetzelfde gewicht lijkt het opeens zo'n megaverandering.
Mijn BMI was al hoger, 27,5 ongeveer. Ik ben het eerste trimester helemaal niets aangekomen. Mijn borsten zijn twee cupmaten gegroeid in die tijd (en zwaar geworden!) dus in de rest van mijn lichaam ben ik wat kwijtgeraakt. Met 22 weken zit ik op 1,7 kilo die erbij is, maar ik ben gewaarschuwd dat het nu snel kan gaan.quote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef Minarosa het volgende:
Hoeveel zijn jullie trouwens ongeveer aangekomen in het eerste trimester? Ja ik weet dat het niets zegt en dat elk mens anders is, maar ben benieuwd of het bij mij nou echt zo hard gaat.
Normaal gesproken weeg ik bijna altijd hetzelfde (BMI 21, veel sport), 500 gram variatie is al veel. Bij 12 weken was ik 2.5 kg aangekomen en vanochtend zag ik dat het 4 kg was ten opzichte van mijn begingewicht. Dat komt deels door het weekend vermoed ik, dus zal morgen iets van 3.5 zijn. Tegelijkertijd zitten mijn broeken alleen te strak bij mijn buik, nog niet bij billen en benen.
Verloskundige zei dat het prima is en dat iedereen andere aankomcurves heeft, dat 't bij mensen met mijn figuur in het begin vaak harder ging dus maak me geen zorgen, maar ik ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is. 3.5 klinkt inderdaad niet als 'veel' maar met jarenlang hetzelfde gewicht lijkt het opeens zo'n megaverandering.
Ik zit nu op ongeveer +1 kg, maar met een BMI van 30 mag ik ook niet zo veelquote:Op maandag 8 december 2014 11:59 schreef Minarosa het volgende:
ik ben gewoon het dubbele van jou aangekomenquote:
ze wegen je toch als je net zwanger bent..?quote:Op maandag 8 december 2014 12:59 schreef lunapuella het volgende:
Ik had mezelf voor de zwangerschap al jaren niet meer gewogen, dus geen idee hoeveel ik precies ben aangekomen.
Niet alle vks vlgs mij.quote:Op maandag 8 december 2014 13:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ze wegen je toch als je net zwanger bent..?
ja gaaf he? Ik hoop dat ze het kan volhoudenquote:Op maandag 8 december 2014 12:56 schreef cleany het volgende:
Na 2 weken al doorslapen? Wow!
Wat een leukerd trouwens!
Hier nog niks...pff...wachten duurt lang...
o? Ik moest bij de gyn gewogen worden en ook bij het intake gesprek bij de vk.quote:
Ik ben bij de eerste controle wel gewogen, maar toen was ik al bijna 10 weken, dus dat was geen compleet zwanger-loos gewicht.quote:Op maandag 8 december 2014 13:02 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ze wegen je toch als je net zwanger bent..?
Bij mij niet, maar wat een mooie plaatjes!!quote:Op maandag 8 december 2014 12:52 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Kan ik een baby eruit rammelen hiermee? [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dat was je niet aan te zien! Wat een mooi poppetje heb je gemaakt zeg!quote:Op maandag 8 december 2014 12:50 schreef LadyTagliatelle het volgende:
[..]
ik ben gewoon het dubbele van jou aangekomen! Vooral aan vocht. Want ik eet echt gezond
Ik heb geen weegschaal dus weet niet hoeveel ik inmiddels kwijt ben. Heb er wel een besteld vrijdag, maar 2 weken levertijd.
M'n gezicht is wel echt dunner al gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |