abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 december 2014 @ 21:35:00 #276
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147496533
Nikooos, omdat jij ook altijd zoveel voor ons glittert, krijg je er ook nog eentje van mij!

Ik ga ook maar eens m'n nest opzoeken. Morgen is Draak een paar uur op de opvang en daar hoop ik optimaal van de kunnen profiteren door de zolder op te ruimen, de bovenverdieping te poetsen, bedden af te halen en op te maken en de serre op te ruimen en te poetsen... Beetje teveel wensen om in 3 uur te realiseren schat ik zo :') .
pi_147498890
Pffff...duurt lang... *meld zich zonder nieuws*
pi_147499363
Nikooos een meisje!! Fijn dat alles goed is!

Hier vandaag een zieke spugende maar oh zo lieve peuter O+ O+ Veel fijne gesprekken gehad en dat was tof :Y
Morgen Rienkje naar school brengen en Jelte naar een vriendin en dan hopen op goed nieuws. Ik hoop dat we kunnen slapen straks!

Trusten!! :W
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147499657
Ai, klinkt niet fijn zo'n hemangioom Phaidra!

NTS, er zat iets van badfoam nog bij die Kruidvattas. Nog lang gedaan met je navelpiercing dan! Ben zelf net overgestapt op 1 voor tijdens zwangerschap, zie wel of dat goed gaat.. Ziet er best raar uit geloof ik, want m'n navel is aan het ploppen :P

Weekwissels voor Vlindur, Stippel, L-E, Ik en Fannetje *O*

Welkom Lushes! *O*

Beterschap voor Klumsy en Lijnloos!

Leuk van de pakjes DJMO! Iets minder van de ID..

Een meisje voor Nikoos! *O*

:* voor de (kerst)hormonen van Kris!

En een goede echo voor IMA *O*

M'n schoonzus had vandaag ook een goede echo *O* . Ze was ook alweer aan de npm toe, hopelijk binnenkort ook goede uitslag!

Ohja, m'n kleintje deed bij de 3-D echo op het eind zomaar even z'n benen bij z'n hoofd, heb een foto waarbij hij letterlijk 1 voet bovenop z'n voorhoofd heeft, zonder moeite :D
pi_147499751
Ik heb alles bijgelezen maar heb zo'n drukke dag gehad dat ik alles alweer ben vergeten.
Bah. Zulke dagen zijn er soms ook!

Iedereen die een knuffel nodig heeft: bij deze!
pi_147499848
Beterschap voor je peuter Vlindur!
Spannend morgen, ben benieuwd wat het wordt!
pi_147499958
Ik houd tijdens het bijlezen een lijstje bij, anders ben ik 90% alweer vergeten als ik begin te typen hoor Faptist :P

:* voor je drukke dag!
pi_147502063
Zo alles bijgelezen maar veel vergeten.

Ik zag dat ik iig blij mag zijn voor Nikoos, IMA en nog iemand... *O* *O*

En welkom Lushes!

En Luna zei slecht ook slecht het moeder voor moeders plassen bij te houden ivm de lucht van de flessen, nou dat is het idd bij mij ook, ik ben nauwelijks misselijk geweest maar het leeggooien van het kannetje in de fles zorgde bij mij bijna elke keer voor kokhalsen.

Zo en nu ga ik snel naar bed, was om 23.00uur klaar met werken en mag morgen om 8.00uur weer beginnen.... Hoera voor roosteraars die vinden dat dat best kan... Kan normaal ook wel maar nu is mijn nachtrust mij wel redelijk heilig en ben ik ook niet meer zo flexibel met omschakelen van dag naar avond naar nachtdiensten, gelukkig heb ik geen nachtdiensten meer dat scheelt al een hele boel.
pi_147502465
Vandaag de gratis zwangerschap agenda opgehaald bij de jumbo. De jongen achter de balie fluisterde gefeliciteerd!

:D

Morgen eens lekker bladeren. Ik houd een soort boekje bij van de aanloop naar. Mijn moeder had dat ook gedaan en dat vond ik erg leuk om te lezen en hebben. Dus die traditie zet ik voort voor onze wurm.

Zijn er meer die dat doen?
Schudden voor gebruik
pi_147502870
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Stippelrientje het volgende:
Vandaag de gratis zwangerschap agenda opgehaald bij de jumbo. De jongen achter de balie fluisterde gefeliciteerd!

:D

Morgen eens lekker bladeren. Ik houd een soort boekje bij van de aanloop naar. Mijn moeder had dat ook gedaan en dat vond ik erg leuk om te lezen en hebben. Dus die traditie zet ik voort voor onze wurm.

Zijn er meer die dat doen?
Ik heb een zwangerschapsplakboek, met foto's van de eerste test tot een foto vd verloskamer en alles er tussenin. Echo's ctg's ,banden vd ctg, en ook brieven aan saar tijdens de zwangerschap. O+

En ik had ook een 9 mnd dagboek.
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 12 december 2014 @ 08:45:53 #286
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147506591
Welkom Lushes! *O*

En dan zie ik dat IMA en Krisvc stickers verdienen. Dus hier komen ze...

IMA krijgt van mij voor de bewegende beentjes een lief glittervogeltje!

En Krisvc omdat het uit is met de kerst en vanwege het chagrijn een lief glitterschaapje.
  vrijdag 12 december 2014 @ 08:52:07 #287
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147506649
Je kan wel merken dat ik in een mannenwereld zit. Nog niemand die mijn roze trui is opgevallen. Terwijl ze het echt wel wisten dat ik gister die echo had :P
pi_147506655
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 08:52 schreef Nikooos het volgende:
Je kan wel merken dat ik in een mannenwereld zit. Nog niemand die mijn roze trui is opgevallen. Terwijl ze het echt wel wisten dat ik gister die echo had :P
:D fijn dat alles goed was! En bedankt voor m'n glittersticker :D

[ Bericht 0% gewijzigd door IsabellaMariaAnna op 12-12-2014 09:01:06 ]
pi_147506656
Nikoos 20 weken vandaag! *O* Dat vind ik toch ook wel een mijlpaal hoor! _O_
Edit: geniaal, een roze trui! :D

@Stippelrientje: ja, ik hou ook een dagboekje bij :Y Die 9 maandenboeken vond ik allemaal stom :@ omdat er dan voor mij bepaald wordt waar ik over moet schrijven, dus heb gewoon een leeg dagboek gekocht en schrijf daarin wat ik wil

quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het heb al bewegende beentjes! *O*
*O* Jeej voor bewegende beentjes!
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:00:23 #290
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147506723
En 20 weken inderdaad *O*

Vond het allemaal vrij langzaam gaan, maar nu is het opeens op de helft. :o
pi_147506726
Ik heb de goede echo van kriscv helemaal gemist! Fijn!

Niks van LuDann of Stardust?
pi_147506832
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef cleany het volgende:
Pffff...duurt lang... *meld zich zonder nieuws*
Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar jullie kleintje! Weten jullie eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt?
Zijn er geen kleine klusjes of 'finishing touches' waar je jezelf een beetje mee af kunt leiden? Of werkt dat niet zo bij mannen? :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:14:33 #293
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147506906
Hopelijk gaat het met Crumpette ook nog allemaal goed!
pi_147506942
Vlindur, veel plezier vandaag bij de echo!!

Crumpette, LuDann en Stardust, hoe is het met jullie? Al aan het knuffelen of nog aan het coconnen?
pi_147507191
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:09 schreef twist02 het volgende:

[..]

Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar jullie kleintje! Weten jullie eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt?
Zijn er geen kleine klusjes of 'finishing touches' waar je jezelf een beetje mee af kunt leiden? Of werkt dat niet zo bij mannen? :P
Nou ja ik zit doorgaans gewoon op m'n werk... ;)
Gisteren naar oma geweest en de supermarkt met m'n andere zoon (ja, dus het wordt een jongen? Inderdaad). Da's ook een klus :P
Oh ja en een nieuwe printer gekocht en geinstalleerd (oude werkte niet meer in Windows 7 en 8 bleek na installatie) en Office 2013 zodat er briefjes bij de kaart kunnen voor het kraamfeest.

Voor de rest zijn de klussen een beetje op.
pi_147507327
Nou, hoop dat jullie tweede mannetje zich snel aandient dan! ;) zit je ook niet zo dicht bij de kerst!
En dus ook al een grote broer rondlopen, leuk! O+

Morgen UD van m'n schoonzusje en dat vind ik al spannend; ben benieuwd hoe dat straks bij ons zelf gaat! :P
pi_147507419
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 08:52 schreef Nikooos het volgende:
hihi zijn er nog extra dingen die je gaat doen tot dat het ze opvalt?
Roze muisjes op je boterhammen? glace koeken uitdelen?
Schudden voor gebruik
pi_147507451
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef -ik86- het volgende:
Zo alles bijgelezen maar veel vergeten.

Ik zag dat ik iig blij mag zijn voor Nikoos, IMA en nog iemand... *O* *O*

En welkom Lushes!

En Luna zei slecht ook slecht het moeder voor moeders plassen bij te houden ivm de lucht van de flessen, nou dat is het idd bij mij ook, ik ben nauwelijks misselijk geweest maar het leeggooien van het kannetje in de fles zorgde bij mij bijna elke keer voor kokhalsen.

Zo en nu ga ik snel naar bed, was om 23.00uur klaar met werken en mag morgen om 8.00uur weer beginnen.... Hoera voor roosteraars die vinden dat dat best kan... Kan normaal ook wel maar nu is mijn nachtrust mij wel redelijk heilig en ben ik ook niet meer zo flexibel met omschakelen van dag naar avond naar nachtdiensten, gelukkig heb ik geen nachtdiensten meer dat scheelt al een hele boel.
Ik vind bizar genoeg de flessen helemaal niet stinken. Ruikt een beetje naar dettol.
Maar ik heb sowieso ineens een passie voor dingen als chloor en dettol. Mijn huis is compleet steriel :')
pi_147507808
Yay, gezond meisje voor nikoos. *O*
Er komen weer meisjes in de lijst O+
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:23:17 #300
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147507919
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

hihi zijn er nog extra dingen die je gaat doen tot dat het ze opvalt?
Roze muisjes op je boterhammen? glace koeken uitdelen?
Haha, nee. Op een andere afdeling waar ik net even langsliep was er een van de dames wel oplettend genoeg om te vragen hoe het was gister en of ik het al wist. Toen ik mijn handen wijd deed vroeg ze of het dus een meisje werd met mijn roze trui. Dus daar is het in ieder geval binnen gekomen. ;)

Dat daarna een andere vader moest vragen of verder ook alles goed was, is dan ook niet meer zo erg. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')