Ik heb een zwangerschapsplakboek, met foto's van de eerste test tot een foto vd verloskamer en alles er tussenin. Echo's ctg's ,banden vd ctg, en ook brieven aan saar tijdens de zwangerschap.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:50 schreef Stippelrientje het volgende:
Vandaag de gratis zwangerschap agenda opgehaald bij de jumbo. De jongen achter de balie fluisterde gefeliciteerd!![]()
Morgen eens lekker bladeren. Ik houd een soort boekje bij van de aanloop naar. Mijn moeder had dat ook gedaan en dat vond ik erg leuk om te lezen en hebben. Dus die traditie zet ik voort voor onze wurm.
Zijn er meer die dat doen?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:52 schreef Nikooos het volgende:
Je kan wel merken dat ik in een mannenwereld zit. Nog niemand die mijn roze trui is opgevallen. Terwijl ze het echt wel wisten dat ik gister die echo had
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het heb al bewegende beentjes!
Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar jullie kleintje! Weten jullie eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef cleany het volgende:
Pffff...duurt lang... *meld zich zonder nieuws*
Nou ja ik zit doorgaans gewoon op m'n werk...quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:09 schreef twist02 het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je benieuwd bent naar jullie kleintje! Weten jullie eigenlijk of je een jongetje of meisje krijgt?
Zijn er geen kleine klusjes of 'finishing touches' waar je jezelf een beetje mee af kunt leiden? Of werkt dat niet zo bij mannen?
hihi zijn er nog extra dingen die je gaat doen tot dat het ze opvalt?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:52 schreef Nikooos het volgende:
Je kan wel merken dat ik in een mannenwereld zit. Nog niemand die mijn roze trui is opgevallen. Terwijl ze het echt wel wisten dat ik gister die echo had
Ik vind bizar genoeg de flessen helemaal niet stinken. Ruikt een beetje naar dettol.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef -ik86- het volgende:
Zo alles bijgelezen maar veel vergeten.
Ik zag dat ik iig blij mag zijn voor Nikoos, IMA en nog iemand...![]()
![]()
En welkom Lushes!
En Luna zei slecht ook slecht het moeder voor moeders plassen bij te houden ivm de lucht van de flessen, nou dat is het idd bij mij ook, ik ben nauwelijks misselijk geweest maar het leeggooien van het kannetje in de fles zorgde bij mij bijna elke keer voor kokhalsen.
Zo en nu ga ik snel naar bed, was om 23.00uur klaar met werken en mag morgen om 8.00uur weer beginnen.... Hoera voor roosteraars die vinden dat dat best kan... Kan normaal ook wel maar nu is mijn nachtrust mij wel redelijk heilig en ben ik ook niet meer zo flexibel met omschakelen van dag naar avond naar nachtdiensten, gelukkig heb ik geen nachtdiensten meer dat scheelt al een hele boel.
Haha, nee. Op een andere afdeling waar ik net even langsliep was er een van de dames wel oplettend genoeg om te vragen hoe het was gister en of ik het al wist. Toen ik mijn handen wijd deed vroeg ze of het dus een meisje werd met mijn roze trui. Dus daar is het in ieder geval binnen gekomen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
hihi zijn er nog extra dingen die je gaat doen tot dat het ze opvalt?
Roze muisjes op je boterhammen? glace koeken uitdelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |