abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147483190
Welkom en gefeliciteerd Lushes! Augustusbaby's, dan klinkt april ineens wel erg dichtbij al!

Succes met de SEO's Nikoos en Vlindur. Ben benieuwd wat jullie aan het afbakken zijn,

Beterschap Lijnloos! Klinkt niet fijn.

Hier vandaag 22 weken en vanavond weer naar de vk. Merk dat ik behoorlijk in begin te leveren op mijn conditie. Ik doe er ineens ruim 20 minuten over om op m'n werk te komen ipv een kwartiertje normaal gesproken. En hoewel werken nog prima gaat, komt er in de avonden/op vrije dagen bijzonder weinig meer uit handen.
pi_147483968
quote:
7s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef Lushes het volgende:
Fresh meat!

Ik kom ook maar even melden, want in het andere topic ligt eaa wat gevoeliger.

Korte intro: eind september gestopt met de pil. eind okt eerste menstruatie, medio november was het meteen raak.

Ik ben ( denken ze ) ongeveer 5/6 wk ver. Ik heb om deze redenen al snel 2 echo's gehad. Vorige wk 1 waarop alleen een vruchtzak was te zien en deze week een vruchtzak mét embryo, dooier en zelfs hartactie.

Onze officiele intake/echo is 17 december.
Uitrekendatum is vermoedelijk 2 augustus.

Ik ben 36, mijn partner is 27. Het is ons eerste kindje.
O+
Schudden voor gebruik
pi_147484227
Welkom :)

Ik vond de eerste weken super traag gaan, maar nu in bijna 19 weken ben gaat het ineens toch een stuk sneller voor m'n gevoel! Snap nog steeds niet dat ik er deze keer tov de andere zwangerschappen zo weinig mee bezig ben :? Misschien onbewust toch een soort van angst om me te hechten ofzo, geen idee... Ben me er wel heel erg bewust van dat dit jongetje er al bijna langer zit dan zijn broertje gedaan heeft, iets waar ik me bij de zwangerschap van Lola nooit mee bezig gehouden heb...
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 11 december 2014 @ 18:05:10 #254
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_147488992
Welkom Lushes!

Ik vond de eerste paar weken ook erg langzaam gaan, vanaf 12 weken is de tijd voorbij gevlogen en nu gaat het allemaal weer mega traag naar mijn gevoel.
En ik ben er, net als bijvoorbeeld Klumsy, nu ook veel minder mee bezig als bij Draak, maar zoals de mijlpaal van dinsdag (Piranha geschat op het geboortegewicht van Draak), maak ik dan wel weer bewust mee. En dat zal ik misschien ook wel hebben als ik de 38 weken voorbij ga (toen werd Draak geboren).
Maarja, misschien haal ik dan wel niet :@.
  donderdag 11 december 2014 @ 19:20:57 #255
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147491196
En nikoos wordt je een jongens of een meisjes papa??
pi_147491247
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef snoenk het volgende:
En nikoos wordt je een jongens of een meisjes papa??
Nikoos, word je een papa of mama ;) ?
  donderdag 11 december 2014 @ 19:30:16 #257
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147491535
Ach hij snapt vast wat ik bedoel :)
pi_147491855
Welkom Lushes! *O* Hier was het ook heel snel raak (2e ronde) en ik kan het nog steeds niet bevatten. Had me echt ingesteld op minimaal een half jaar ofzo en blijkbaar was ik daar erg goed in geslaagd, haha! ;)

En die eerste weken zijn inderdaad waardeloos, hoe langzaam die gaan :{w dat kun je vooraf 100x lezen (had ik ook al gedaan), maar als je er zelf middenin zit lijkt het nog erger. Maar nu vliegt de tijd echt voorbij :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2014 @ 19:46:06 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147492236
Welkom Lushes!

Ben op facebook lid van een groep, en de beheerster daarvan weet dat ik zwanger ben. Nu krijg ik elke keer hele leuke pakjes voor de kleine. vanavond ook weer een tasje vol met kruippakjes gekregen , zo lief allemaal wat er tussen zit O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2014 @ 19:47:46 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147492305
oh en ik had ook een dafuq momentje. In mei al langsgeweest bij m'n bewindvoerder om een kopie van m'n nieuwe id-kaart en rijbewijs te laten maken. Krijg ik net en mail dat volgens hun mijn id is verlopen .. Halloooooo jongens, administratie niet op orde ofzo? meteen maar ingescand en mee terug gemaild :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_147492808
Er mag een meisje achter mijn naam! Nóg meer roze in huis!! *O*

Cursussen vlechten, haren doen, enzo... Kom maar op!
pi_147492840
Leuk!!
*O*
:)
  donderdag 11 december 2014 @ 20:07:20 #263
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147493037
Meisje voor nikoos *O*

En welkom lushes! Wat fijn dat het zo snel raak is
pi_147493217
Welkom Lushes! Gefeli!

En meisje voor Nikooos! :s)
pi_147493358
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Nikooos het volgende:

:D Leuk! Dat vraagt om een glitterplaatje natuurlijk!

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_147493445
Yay! Nikoos, een meisje! *O* Vergeet de balletlessen of tripjes naar de manege niet.

Lushes, welkom hier! Hier ook de eerste echte ronde raak. Eerste weken lijken inderdaad onwijs sloom te gaan. Ben benieuwd wanneer dat voor m'n gevoel sneller zal gaan.

DJMO, lief van de pakjes. Lekker oplettend van je id. Kan dat nog wel op tijd geregeld worden nu dan?

Vanochtend de termijnecho gehad en ben 3 dagen teruggezet. Uitgerekende datum is 7 juli, nu dus 10w2d. Maar jeetje, het bewoog gewoon. Ik wist wel dat het dat deed, maar echt beseffen deed ik het nog niet. Tegelijkertijd ben ik nog steeds net zo bang als dat ik in de wolken ben. Trekt dat ergens deze 9 maanden nog bij? :')

Verder ben ik gister en vandaag bijzonder hormonaal. Kerst is zeg maar mijn ding. Kerst en ik zijn al jaren dikke mik. Maar toen ik gister thuiskwam en mijn boom omgevallen en kapot in de woonkamer lag en daar dit jaar geen nieuwe voor komt, is het over. Dit jaar is het uit tussen Kerst en mij. En dat is echt een bijzonder goede reden om hysterisch te huilen en sago te zijn. :7
Want het leven is niet meer dan een sprookje
pi_147493846
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Nikooos het volgende:

Straks met K3-jurkje en Barbie-rugzak op pad dus :D Geweldig!
pi_147493924
Oyalele!

Verder was alles goed. Alles erop en eraan wat erop hoorde te zitten. Alleen lange benen en een dikke pens maar dat was allemaal niet gek zei de echoscopische.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2014 @ 20:32:16 #269
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147494023
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:18 schreef Krisvc het volgende:
Yay! Nikoos, een meisje! *O* Vergeet de balletlessen of tripjes naar de manege niet.

Lushes, welkom hier! Hier ook de eerste echte ronde raak. Eerste weken lijken inderdaad onwijs sloom te gaan. Ben benieuwd wanneer dat voor m'n gevoel sneller zal gaan.

DJMO, lief van de pakjes. Lekker oplettend van je id. Kan dat nog wel op tijd geregeld worden nu dan?

Vanochtend de termijnecho gehad en ben 3 dagen teruggezet. Uitgerekende datum is 7 juli, nu dus 10w2d. Maar jeetje, het bewoog gewoon. Ik wist wel dat het dat deed, maar echt beseffen deed ik het nog niet. Tegelijkertijd ben ik nog steeds net zo bang als dat ik in de wolken ben. Trekt dat ergens deze 9 maanden nog bij? :')

Verder ben ik gister en vandaag bijzonder hormonaal. Kerst is zeg maar mijn ding. Kerst en ik zijn al jaren dikke mik. Maar toen ik gister thuiskwam en mijn boom omgevallen en kapot in de woonkamer lag en daar dit jaar geen nieuwe voor komt, is het over. Dit jaar is het uit tussen Kerst en mij. En dat is echt een bijzonder goede reden om hysterisch te huilen en sago te zijn. :7
Ik vermoed dat deze medewerker niet goed heeft opgelet / in m'n dossier heeft gekeken. En het is niet mijn pakkie aan, ze vroegen of ik er maandag over terug wilden bellen, maar nu hebben ze al een (extra) kopie ervan in de mailbox zitten, dus ze moeten niet miepen.

Omgevallen kerstbomen .. de horror ! Ik heb een kat, en ook een miniboom staan ... toen ik vanmorgen m'n jongste uit de psz ging halen begon hij over en kat die in de boom geklommen was .. dus ik had zoiets huh ?!?! bleek dat ze een verhaaltje van dikkie dik die in de kerstboom klom gelezen hadden daar :')

pi_147494257
Glittermeisje voor Nikooos! *O* O+

Welkom Lushes!
pi_147494480
Een Nikolientje voor Nikoos! *O* Leuk! Komt helemaal goed met je voorliefde voor glitterplaatjes dus! ;)
En voor kleine meisjes is papa altijd de grote held, dus dat komt vast goed! *;
En fijn dat verder ook alles goed was natuurlijk! :Y
pi_147495131
Ik zal morgen even gaan glitteren voor iedereen die het heeft verdiend. Bedankt voor de leuke reacties en de toffe glitter Phaira!
pi_147495275
Het heb al bewegende beentjes! *O*
pi_147495323
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het heb al bewegende beentjes! *O*
Jaaaa! *O*.

Nikoos, fijn van de goede echo en wat tof, een meisje!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147495558
Geweldig NIkoos! *O*
En IMA! *O* Goed zo meis! Ben heel blij voor je.

Welkom nieuwen, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.

Ik duik mijn nest in. Nog steeds buikpijn (die effe afneemt bij een dikke scheet :+ en vervolgens weer duidelijk mijn zij bezig houdt... ) en moeeeeee.... Dus ik ga gewoon mijn nest maar in, een keertje mezelf overgeven aan de zwangerschap en niet vinden dat ik me niet moet aanstellen en "genieten" van mijn avond. Morgen nog effe werken en dan weekend (weer zon weekend van honderd dingen en afspraken maar goed... we sleuren ons het jaar uit). :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')