quote:Op donderdag 11 december 2014 14:18 schreef Lushes het volgende:
Fresh meat!
Ik kom ook maar even melden, want in het andere topic ligt eaa wat gevoeliger.
Korte intro: eind september gestopt met de pil. eind okt eerste menstruatie, medio november was het meteen raak.
Ik ben ( denken ze ) ongeveer 5/6 wk ver. Ik heb om deze redenen al snel 2 echo's gehad. Vorige wk 1 waarop alleen een vruchtzak was te zien en deze week een vruchtzak mét embryo, dooier en zelfs hartactie.
Onze officiele intake/echo is 17 december.
Uitrekendatum is vermoedelijk 2 augustus.
Ik ben 36, mijn partner is 27. Het is ons eerste kindje.
Nikoos, word je een papa of mamaquote:Op donderdag 11 december 2014 19:20 schreef snoenk het volgende:
En nikoos wordt je een jongens of een meisjes papa??
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Nikooos het volgende:
Er mag een meisje achter mijn naam! Nóg meer roze in huis!!
Cursussen vlechten, haren doen, enzo... Kom maar op!
Straks met K3-jurkje en Barbie-rugzak op pad dusquote:Op donderdag 11 december 2014 20:02 schreef Nikooos het volgende:
Er mag een meisje achter mijn naam! Nóg meer roze in huis!!
Cursussen vlechten, haren doen, enzo... Kom maar op!
Ik vermoed dat deze medewerker niet goed heeft opgelet / in m'n dossier heeft gekeken. En het is niet mijn pakkie aan, ze vroegen of ik er maandag over terug wilden bellen, maar nu hebben ze al een (extra) kopie ervan in de mailbox zitten, dus ze moeten niet miepen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:18 schreef Krisvc het volgende:
Yay! Nikoos, een meisje!Vergeet de balletlessen of tripjes naar de manege niet.
Lushes, welkom hier! Hier ook de eerste echte ronde raak. Eerste weken lijken inderdaad onwijs sloom te gaan. Ben benieuwd wanneer dat voor m'n gevoel sneller zal gaan.
DJMO, lief van de pakjes. Lekker oplettend van je id. Kan dat nog wel op tijd geregeld worden nu dan?
Vanochtend de termijnecho gehad en ben 3 dagen teruggezet. Uitgerekende datum is 7 juli, nu dus 10w2d. Maar jeetje, het bewoog gewoon. Ik wist wel dat het dat deed, maar echt beseffen deed ik het nog niet. Tegelijkertijd ben ik nog steeds net zo bang als dat ik in de wolken ben. Trekt dat ergens deze 9 maanden nog bij?
Verder ben ik gister en vandaag bijzonder hormonaal. Kerst is zeg maar mijn ding. Kerst en ik zijn al jaren dikke mik. Maar toen ik gister thuiskwam en mijn boom omgevallen en kapot in de woonkamer lag en daar dit jaar geen nieuwe voor komt, is het over. Dit jaar is het uit tussen Kerst en mij. En dat is echt een bijzonder goede reden om hysterisch te huilen en sago te zijn.
Jaaaa!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:03 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Het heb al bewegende beentjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |