abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147476943
Ja, heb vandaag niks, als het ergens nog een keetje droog word dan wil ik nog even naar de bakker fietsen en verder zal het lekker binnen hangen worden
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_147477025
Spannend IMA!

Hier lijkt het ook alsof de avond invalt, Vlindur!
  donderdag 11 december 2014 @ 10:46:27 #228
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_147477376
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]

Oh ook nog een quote/edit-faal. Kan er ook nog wel bij }:| :')
Hihi, is al goed hoor :Y :*
En beterschap!

En succes/plezier voor de vele mensen met echo's vandaag!!
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_147477384
@'meh': ja, uiteindelijk voelde ik me wel beter toen ik wat gegeten had, dus misschien was dat het nog wel gewoon. Kleine bewoog zondag en maandag inderdaad wel een stuk minder, en sinds gisteren juist weer een stuk meer :Y
Omdat iedereen om me heen ziek is / griep heeft, ging ik er vanuit dat dat ook was wat ik zondag had. Maar misschien moet ik gewoon even beseffen dat ik zwanger ben :@ en dat je je dan soms ook wat minder lekker kan voelen... ;)

Mental image van die pontificale K3 tent! :D

Beterschap klumsy! :*
pi_147477860
Succes met de SEO vandaag en morgen, Nikooos en Vlindur :D Ik mag maandag om 15.15 (16.15 NL tijd). Het begint wel te kriebelen nu :X
pi_147478345
Vandaag 5 weken *O*

wat duren de weken ineens lang }:|
Schudden voor gebruik
pi_147478602
twist, zo'n opplakbuik, mooi vind ik dat! O+

Succes vandaag IMA en Nikoos!

Ik zag een heel leuk jongetje voorbij komen O+

Ook ik ben benieuwd naar StarDust, maar die is vast te druk met knuffelen en een nageboorte frituren en hechtingen tellen, en meer van zulk leuks *O*

Stippel, we delen onze wisseldag: hier 10 weken vandaag :)
pi_147478649
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:39 schreef L-E het volgende:
twist, zo'n opplakbuik, mooi vind ik dat! O+

Succes vandaag IMA en Nikoos!

Ik zag een heel leuk jongetje voorbij komen O+

Ook ik ben benieuwd naar StarDust, maar die is vast te druk met knuffelen en een nageboorte frituren en hechtingen tellen, en meer van zulk leuks *O*

Stippel, we delen onze wisseldag: hier 10 weken vandaag :)
Dat is makkelijk onthouden :D Als ik dan eens de tel kwijt raak kan ik altijd jou nog vragen hoe ver je bent :D
Schudden voor gebruik
pi_147478713
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:42 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Dat is makkelijk onthouden :D Als ik dan eens de tel kwijt raak kan ik altijd jou nog vragen hoe ver je bent :D
Het is altijd een goed idee om te vertrouwen op het geheugen van een andere zwangere :D
pi_147478813
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef L-E het volgende:

[..]

Het is altijd een goed idee om te vertrouwen op het geheugen van een andere zwangere :D
De mijne is nu al met vlagen waardeloos :P
Schudden voor gebruik
pi_147479138
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef Stippelrientje het volgende:
Vandaag 5 weken *O*

wat duren de weken ineens lang }:|
Een troost, een ding kun je nooit tegenhouden en dat is tijd ;) dus wat je ook doet, die weken gaan vanzelf voorbij :)
pi_147479142
Mijn lopende agenda is ook al weken waardeloos... Gelukkig waardeer ik al haar andere kwaliteiten nog steeds heel veel hoor ;)
pi_147479229
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

Een troost, een ding kun je nooit tegenhouden en dat is tijd ;) dus wat je ook doet, die weken gaan vanzelf voorbij :)
Ik hoop dat ze iets sneller gaan dan de week vanaf mijn streepje piesen... die kruipt :/
Schudden voor gebruik
pi_147479285
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze iets sneller gaan dan de week vanaf mijn streepje piesen... die kruipt :/
Gek is dat he? Die eerste 13 weken kruipen, daarna gaat de tijd wel weer redelijk normaal (tot snel).

Hier gaat het juist supersnel, te snel eigenlijk.
pi_147480510
Ik vind de tijd eigenlijk best heel snel gaan, ik ben alweer 16 weken vandaag :)
Binnenkort maar even een afspraak maken voor de 20 weken echo de eerste week van januari.

En zo fijn, klaar met in kannetjes piesen voor moeders voor moeders, was het op t laatst zo zat dat ik de helft van de tijd het ook gewoon vergat.
pi_147480766
Na de 12 weken echo ging de tijd hier ook zo snel voorbij :o Maargoed, de eerste weken thuis zitten boven de pot is ook niet echt bevorderend voor het voorbij vliegen van de tijd. En nu ben ik maandag al op de helft. Wtf. Waaaaar gaat de tijd heen!!
pi_147480808
De eerste weken kropen hier ook echt voorbij. Nu ben ik alweer op de helft! :o
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147481689
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef -ik86- het volgende:
En zo fijn, klaar met in kannetjes piesen voor moeders voor moeders, was het op t laatst zo zat dat ik de helft van de tijd het ook gewoon vergat.
oh, daar ben ik de laatste tijd ook heel slecht in. Maar vooral omdat ik de lucht van dat conserveermiddel slecht trek. Volgende week ben ik er ook klaar mee gelukkig.
pi_147481883
MvM plasjes. Dat ben ik ook van plan om te gaan doen ook al trek ik luchtjes heel erg slecht, maar dat gaan we gewoon doen. Ik ken veel mensen die aan de pregyl zitten en wil mijn steentje bijdragen. Ze moeten alleen nog steeds terug bellen voor een afspraak.

edit: Aanstaande dinsdagochtend intake gesprek

We zullen wel zien hoe dat gaat.
Misschien is het wel omdat het nog zo lang lijkt voor wij onze eerste echo hebben (voor ons gevoel) hoewel december altijd zo voorbij vliegt :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Stippelrientje op 11-12-2014 16:16:14 ]
Schudden voor gebruik
pi_147482647
Fresh meat!

Ik kom ook maar even melden, want in het andere topic ligt eaa wat gevoeliger.

Korte intro: eind september gestopt met de pil. eind okt eerste menstruatie, medio november was het meteen raak.

Ik ben ( denken ze ) ongeveer 5/6 wk ver. Ik heb om deze redenen al snel 2 echo's gehad. Vorige wk 1 waarop alleen een vruchtzak was te zien en deze week een vruchtzak mét embryo, dooier en zelfs hartactie.

Onze officiele intake/echo is 17 december.
Uitrekendatum is vermoedelijk 2 augustus.

Ik ben 36, mijn partner is 27. Het is ons eerste kindje.
pi_147482819
Welkom Lushes! Lekker snel raak. :)
pi_147482881
Welkom en gefeliciteerd Lushes :D
pi_147482908
Welkom Lushes! Bij mijn tweede was het ook zo snel raak. Bijzonder he?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_147483049
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:28 schreef Fuente het volgende:
Welkom Lushes! Bij mijn tweede was het ook zo snel raak. Bijzonder he?
Ik vind het nóg moeilijk te geloven.
pi_147483060
Succes vandaag met alle echos en seo's!! Hopelijk geen gekke dingen en een blik binnen de benen ;)

Ik voel me niet echt top... Moe, hoofdpijn en buikpijn/kramp mar zo te voelen is dat van de chinees/wok van gisteravond :') Helaas heeft Minke bedacht dat ze wel kon afspreken en wel hier dus nog ff doorbikkelen en dan als vriendinnetje weer naar huis is samen op bed/bank!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')