Hihi, is al goed hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 09:42 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Oh ook nog een quote/edit-faal. Kan er ook nog wel bij![]()
![]()
Dat is makkelijk onthoudenquote:Op donderdag 11 december 2014 11:39 schreef L-E het volgende:
twist, zo'n opplakbuik, mooi vind ik dat!
Succes vandaag IMA en Nikoos!
Ik zag een heel leuk jongetje voorbij komen
Ook ik ben benieuwd naar StarDust, maar die is vast te druk met knuffelen en een nageboorte frituren en hechtingen tellen, en meer van zulk leuks
Stippel, we delen onze wisseldag: hier 10 weken vandaag
Het is altijd een goed idee om te vertrouwen op het geheugen van een andere zwangerequote:Op donderdag 11 december 2014 11:42 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Dat is makkelijk onthoudenAls ik dan eens de tel kwijt raak kan ik altijd jou nog vragen hoe ver je bent
De mijne is nu al met vlagen waardeloosquote:Op donderdag 11 december 2014 11:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is altijd een goed idee om te vertrouwen op het geheugen van een andere zwangere
Een troost, een ding kun je nooit tegenhouden en dat is tijdquote:Op donderdag 11 december 2014 11:28 schreef Stippelrientje het volgende:
Vandaag 5 weken![]()
wat duren de weken ineens lang
Ik hoop dat ze iets sneller gaan dan de week vanaf mijn streepje piesen... die kruipt :/quote:Op donderdag 11 december 2014 12:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Een troost, een ding kun je nooit tegenhouden en dat is tijddus wat je ook doet, die weken gaan vanzelf voorbij
Gek is dat he? Die eerste 13 weken kruipen, daarna gaat de tijd wel weer redelijk normaal (tot snel).quote:Op donderdag 11 december 2014 12:06 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze iets sneller gaan dan de week vanaf mijn streepje piesen... die kruipt :/
oh, daar ben ik de laatste tijd ook heel slecht in. Maar vooral omdat ik de lucht van dat conserveermiddel slecht trek. Volgende week ben ik er ook klaar mee gelukkig.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:58 schreef -ik86- het volgende:
En zo fijn, klaar met in kannetjes piesen voor moeders voor moeders, was het op t laatst zo zat dat ik de helft van de tijd het ook gewoon vergat.
Ik vind het nóg moeilijk te geloven.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:28 schreef Fuente het volgende:
Welkom Lushes! Bij mijn tweede was het ook zo snel raak. Bijzonder he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |