Mijn UD staat op 15 mei zie ik, officieel is hij verzet naar 17 mei. Alleen zullen ze me niet voorbij de 37 weken laten lopen zei de gynaecoloog.quote:
Wil je dat ik het aanpas naar 17?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:57 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Mijn UD staat op 15 mei zie ik, officieel is hij verzet naar 17 mei. Alleen zullen ze me niet voorbij de 37 weken laten lopen zei de gynaecoloog.
Jeetje Skoap, sterkte!!!
Faptist,quote:
Doe maar. Dat is wel handig voor het aantal weken dat ik zwanger ben. Vandaag dus 17 wekenquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:59 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Wil je dat ik het aanpas naar 17?
Nog 1,5 A5-kantje aan kleine klusjesquote:Op zondag 7 december 2014 10:07 schreef Shopaholic1984 het volgende:
Leuk NTS, al helemaal klaar in huis of nog steeds klussen die gedaan moeten worden?
Kleine klusjes blijf je altijd houden denk ik. Zolang je inderdaad maar kunt bevallen. Wij wonen nu 1,5 jaar in ons huis en er zijn nog steeds onafgemaakte klusjesquote:Op zondag 7 december 2014 11:16 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Nog 1,5 A5-kantje aan kleine klusjes. Maar ik kan wel bevallen zonder wc-rol houder en ongeschilderde hal
Jep, dat is zeker zo. Een eigen huis is nooit afquote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
Kleine klusjes blijf je altijd houden denk ik. Zolang je inderdaad maar kunt bevallen. Wij wonen nu 1,5 jaar in ons huis en er zijn nog steeds onafgemaakte klusjes
Fijn dat het in ieder geval zo ver af is dat je kunt bevallen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:19 schreef Moppert het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
quote:Op zondag 7 december 2014 14:46 schreef FlyingFish het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Home is where the O+ is...
dquote:Op zondag 7 december 2014 17:01 schreef Minarosa het volgende:
Ik ben 1.68 en heb net even geoefend, het is inderdaad wel laag. Andere poten eronder is lastig omdat het een handgemaakt bureau is (door mijn opa) en ook nogal zwaar. Voordeel is wel dat het robuust is, lekker veel ruimte en superleuk voor een babykamer (wie probeer ik te overtuigen... mezelf
). Ik denk nu aan een verhoging onder het aankleedkussen, of zou dat alleen maar lastig zijn? Schoonvader is handig dus die zou eventueel wel iets kunnen knutselen.
Emo much, ja? Ik moet ook echt om alles huilen, reclames, een foto... en een overlijdensadvertentie in het buurtkrantuje van iemand die ik helemaal niet ken. En soms gewoon omdat ik mijn blikje fris niet open krijg ofzo.quote:Op zondag 7 december 2014 20:19 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Prikkende ogen bij het kerstspotje van de Jumbo, my god
Dank je wel, Isa! En het komt vast helemaal goed.quote:Op zondag 7 december 2014 20:20 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Wat lastig en knap LuDann! Hopelijk verloopt alles goed!
Oh, ja, much. Vooral om hele cheesy dingen, als Hart in Aktie nog werd uitgezonden dan zou ik dat niet trekken denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 20:25 schreef LuDann het volgende:
[..]
Emo much, ja? Ik moet ook echt om alles huilen, reclames, een foto... en een overlijdensadvertentie in het buurtkrantuje van iemand die ik helemaal niet ken. En soms gewoon omdat ik mijn blikje fris niet open krijg ofzo.
[..]
Dank je wel, Isa! En het komt vast helemaal goed.Voordeel is wel lekker veel echo's en ik heb procentueel gezien een grote kans op een snelle (<4 uur) bevalling zonder uitscheuren. It's not all bad.
Ik kan me nu echt nog niet voorstellen om te vergeten dat ik zwanger ben, hahaha. Het nieuwtje is er nog niet af.quote:Op zondag 7 december 2014 20:22 schreef Gevalletje het volgende:
Lijkt me niet fijn verschonen als ie te laag is Minarosa! Misschien is planken oid eronder nog het handigst. Snap dat het wel een mooi idee is om dat bureautje te kunnen gebruiken!MwCactus. Heb dat zo nu en dan ook, vooral als ik na een (halve) dag werken het laatste half uur last van m'n onderrug krijg. Meestal sta ik alleen maar op m'n werk en loop heen en weer, sommige dagen trekt m'n rug dat wat minder.
Het meeste merk ik het tijdens het dansen, dan baal ik altijd wel wat. Sommige bewegingen gaan moeilijker en ik word sneller moe. Andere lukken dan nog wel, maar vooral bij heupbewegingen zie ik amper meer beweging in de spiegel. Terwijl ik toch echt voel dat ik ze doe. Maar als ik dan m'n buik in de spiegel zie als ik dans ben ik er ook trots op en vind het leuk dat m'n kleintje lekker meewiegt
Vraag me trouwens af wat ze doen als je de baby even wat minder voelt, hoorde vorige week bij de vk dat ik pas over een paar weken m'n kindje elke dag zou moeten voelen en moet bellen als dat niet zo is.
Verder vergeet ik soms net als DJMO dat ik zwanger ben. Vooral als ik lekker op de bank zit of thuis wat heen en weer loop. Tot ik naar beneden kijk dan. Of merk dat m'n makkelijke topje en vest voor thuis ineens een stuk korter lijken! En als ik wat gewiebel in m'n buik voel natuurlijk
Ik snap dat je daar even emo van wordt Ludann!Er is dus ook een goede kans dat er niks mis is en alles goed gaat, zou daar nu vooral aan vasthouden! Snap dat het dan lastig is naar je arts te gaan nu het nog rustig is voor jullie! Veel succes daarmee! Je krijgt dan zeker wel regelmatige echo's denk ik?
Herkenbaar, haha. Mijn vriend plaagt me ermee, stuurt me soms opzettelijk ''emo'' nieuwsberichtjes over baby's enzo en noemt me Momzilla.quote:Op zondag 7 december 2014 20:29 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Oh, ja, much. Vooral om hele cheesy dingen, als Hart in Aktie nog werd uitgezonden dan zou ik dat niet trekken denk ik![]()
Enneuh, haha, that's the spirit danHoe kun je daar een grote kans op hebben dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |