abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147330356
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestreeptestoel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Pinquit
SPOILER
JantinaGr
SPOILER
Sproetjes
SPOILER
sara82
SPOILER
Barreltje
SPOILER
J0ycie88
SPOILER
Hilzillah
SPOILER
Dottey
SPOILER
MaJo
SPOILER
Bottoms_up
SPOILER
KapiteinCupcake
SPOILER
Daui
SPOILER
Bloem
SPOILER
Starbuck_
SPOILER
Wizzy
SPOILER
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Coccinelle
SPOILER
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Venla *O*
FlyingFish *O*

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
pi_147330378
Wijzigingen? Even mij quoten!
pi_147330391
Toch op het nippertje weer twee users kunnen uitzwaaien! :D
pi_147330404
Wat goed flyingfish!

Mijn menstruatie is alweer bijna over. De vierde alweer na de curettage. :o
pi_147330593
Gefeliciteerd FlyingFish!
pi_147330676
Flying fish!
*O*

En wat gaan we hard met de streepjes!! Woeiiiii!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_147330835
Gefeliciteerd, Flyingfish!

Ik heb voor het eerst in m'n leven een zwangerschapstest gekocht. De jongen bij de supermarkt las de verpakking, en moest even goed naar me kijken....
pi_147330948
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:13 schreef Jagärtrut het volgende:
Gefeliciteerd, Flyingfish!

Ik heb voor het eerst in m'n leven een zwangerschapstest gekocht. De jongen bij de supermarkt las de verpakking, en moest even goed naar me kijken....
Ik ben daar toch stiekem altijd bang voor, zulke reacties aan de kassa! Maar gelukkig nog nooit overkomen :N Ik ben zo benieuwd jagar!

Cygne, tijd gaat hard! Op naar de volgende ronde :) Hoop echt dat je snel terecht kan in het ziekenhuis..
pi_147331026
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:18 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ik ben daar toch stiekem altijd bang voor, zulke reacties aan de kassa! Maar gelukkig nog nooit overkomen :N Ik ben zo benieuwd jagar!

Cygne, tijd gaat hard! Op naar de volgende ronde :) Hoop echt dat je snel terecht kan in het ziekenhuis..
Heb een keer testen gekocht bij de kruidvat en ze deed echt heel lief :D verborg het snel achter haar kassa, deed het alvast in een zakje zodat niemand zag wat ik kocht tijdens het betalen.
  zaterdag 6 december 2014 @ 13:26:32 #10
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147331171
Gefeliciteerd FF!

Het is toch helemaal niet raar om zwangerschapstesten te halen? :? Ik bedoel, zo lang je niet 14 of 60 of man bent? Het is geen soa test of aambeien crčme ofzo. :D Alleen ongemakkelijk als er net iemand in de winkel komt die je kent, dus in dat opzicht wel netjes als ze het alvast in een tasje doen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_147331191
FF gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147331231
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:26 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd FF!

Het is toch helemaal niet raar om zwangerschapstesten te halen? :? Ik bedoel, zo lang je niet 14 of 60 of man bent? Het is geen soa test of aambeien crčme ofzo. :D Alleen ongemakkelijk als er net iemand in de winkel komt die je kent, dus in dat opzicht wel netjes als ze het alvast in een tasje doen.
Nou, dat laatste inderdaad! Woon niet echt in een grote stad, dus dat had heel goed gekund.
pi_147331240
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:26 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd FF!

Nee, ik vond het ook niet raar. De cassiere wel, blijkbaar. Was ook in een supermarkt, niet in een apotheek, ofzo.
pi_147331314
gefeliciteerd flying fish! *O*
S. 2014
J. 2016
  Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 13:32:18 #15
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_147331329
Gefeliciteerd flyingfish! Het gaat lekker hier de laatste tijd :)

KapiteinCupcake jij bent lief O+ Ik weet jullie te vinden als het nodig is :)
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_147331950
Ik ben nu echt ongesteld geworden helaas, maar dat kwam natuurlijk niet als een verrassing ;)
Ben wel "blij" dat ik daar tenminste geen week of langer op hoefde te wachten...
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
  zaterdag 6 december 2014 @ 14:02:53 #17
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_147332008
Flying Fish gefeliciteerd!! *O*

Spannend Jagar, wanneer ga je testen?

Oh Skoap, dat is wel snel gegaan dan zeg.
Semper frakkin fi!
pi_147332086
Balen Skoap!

Gefeliciteerd Fish.
jeetje wat gaat het opeens hard hier. Beebieboom ;)
pi_147332135
Ik heb vandaag geplast op een stokje. Pas dag 10 dus negatief. Eisprong zal wel rond dag 18 ofzo plaats vinden. Maar oefening baart kunst :). Nog 54 stokjes over
pi_147332286
Hoeveel dagen zitten er bij jullie tussen eisprong en nod? Ik zit op 11 denk ik
pi_147332726
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:00 schreef Skoap het volgende:
Ik ben nu echt ongesteld geworden helaas, maar dat kwam natuurlijk niet als een verrassing ;)
Ben wel "blij" dat ik daar tenminste geen week of langer op hoefde te wachten...
Och Skoap :*. Wel fijn dat het relatief snel is gegaan. Inderdaad, nieuwe ronde nieuwe kansen! Dat we maar een alcohol-vrij oud en nieuw mogen beleven :)

Tussen mijn eisprong en NOD zitten gemiddeld 14 of 15 dagen, maar mijn cyclus is niet bijzonder regelmatig, dus kan er geen peil op trekken. :+

Net een hele mooie reactie getikt, was hij verdwenen omdat FOK! eruit lag :')
pi_147332766
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:00 schreef Skoap het volgende:
:*
  Manager PR/Moderator zaterdag 6 december 2014 @ 16:17:15 #23
269689 crew  Viv
pi_147334695
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:37 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Dat we maar een alcohol-vrij oud en nieuw mogen beleven :)
Het één sluit het andere niet uit kennelijk. :+ Volgens mij gaat de alcohol-discussie hier normaal gesproken over de vraag of je alcohol laat staan vanaf de 2 streepjes of al tijdens het wachten op de 2 streepjes. Ik zie het in ieder geval niet vaak dat iemand weloverwogen (zonder verslaving ofzo) ervoor kiest om alcohol te drinken tijdens de zwangerschap.
pi_147334932
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 16:17 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Het één sluit het andere niet uit kennelijk. :+ Volgens mij gaat de alcohol-discussie hier normaal gesproken over de vraag of je alcohol laat staan vanaf de 2 streepjes of al tijdens het wachten op de 2 streepjes. Ik zie het in ieder geval niet vaak dat iemand weloverwogen (zonder verslaving ofzo) ervoor kiest om alcohol te drinken tijdens de zwangerschap.
Ik heb er bewust voor gekozen om me niet te bemoeien met alcohol discussie, ik bedoelde het enkel positief in de zin; dat we maar allemaal twee streepjes mogen piesen zodat we geen alcohol mogen tijdens oud en nieuw :).

Als zelfs hier al serieus op wordt gereageerd, hou ik me even afzijdig van dit topic :+
  zaterdag 6 december 2014 @ 16:35:40 #25
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_147335000
*O* FlyingFish! Gefeliciteerd!
pi_147335272
Weer iemand zwanger! Flying Fish *O*
Als we in dit tempo doorgaan, is iedereen nog in 2014 zwanger! :+
pi_147335289
Hier met vlagen kotsberoerd... 9 dagen voor NOD

(zal wel nog steeds grieperig zijn... Ben al weeeeken strondverkouden en dit was ik de vorige ronde ook al)

[ Bericht 29% gewijzigd door gestreeptestoel op 06-12-2014 17:21:28 ]
pi_147335671
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 13:32 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd flyingfish! Het gaat lekker hier de laatste tijd :)

KapiteinCupcake jij bent lief O+ Ik weet jullie te vinden als het nodig is :)
The road to hell is paved with good intentions. Mensen bedoelen het vaak goed maar ze hebben geen idee wat ze moeten zeggen.
pi_147335997
Jaaaa Fish, gefeliciteeeerd! Superleuk!
pi_147336084
Ach Skoap, wat jammer.... :*

Jagar, hup, piesen! Ben benieuwd!
pi_147336264
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:28 schreef Sara82 het volgende:
Ach Skoap, wat jammer.... :*

Jagar, hup, piesen! Ben benieuwd!
Dinsdag!
pi_147337047
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 17:37 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Dinsdag!
Twee woorden, negen letters...
  zaterdag 6 december 2014 @ 18:22:55 #33
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_147337093
Skoap -O- :* :* :*

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:14 schreef Daui het volgende:
14
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_147337106
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:20 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

:?
pi_147337116
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

:?
Duurt lang :D!
pi_147337125
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:23 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Duurt lang :D!
tell me about it!
pi_147337345
Spannend hoor Jagar, hoe voel je je?
pi_147337349
Over ongemakkelijke situaties in de winkel;
Ovulatietesten afrekenen en dat mijn neef achter mij staat in de rij. "Hallo coccinelle!" *)

Tussen mijn ei en NOD zit zo'n 7-12 dagen. De spotting begint tussen de 3-10 dagen na eisprong.
pi_147337471
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:36 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Spannend hoor Jagar, hoe voel je je?
Ik voel me okay! ik heb een beetje een kramperig gevoel onder in m'n buik, alsof ik ongesteld ga worden. En weer een beetje misselijk vandaag. En, een hele groot puist op m'n neus :( , eentje op m'n arm en een op m'n borst....
pi_147338030
YAY Fish!! *O* Wat tof!

Jammer dat het toch doorgezet heeft Skoap :*

Ik heb gelijk een doosje of 10 (x2) zwangerschapstesten gekocht bij de action. Werd ook wel even aangekeken van :X Maar verder geen opmerking ofzo.

Nog een vraag, er is bij mij een bloeding opgewekt door oestrogeen pillen. De laatste bloeddag kan ik toch tellen net als bij een normale menstruatie?
pi_147338412
Ik woensdag NOD! Ben bijna zeker van bloed, maar toch he :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147339475
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:41 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik voel me okay! ik heb een beetje een kramperig gevoel onder in m'n buik, alsof ik ongesteld ga worden. En weer een beetje misselijk vandaag. En, een hele groot puist op m'n neus :( , eentje op m'n arm en een op m'n borst....
Zo lastig altijd dat dat soort klachten ook wel bij ongesteld worden kunnen horen. Duim van niet voor je!
pi_147339481
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 14:14 schreef Daui het volgende:
13ish
pi_147340825
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 19:01 schreef Hilzillah het volgende:
YAY Fish!! *O* Wat tof!

Jammer dat het toch doorgezet heeft Skoap :*

Ik heb gelijk een doosje of 10 (x2) zwangerschapstesten gekocht bij de action. Werd ook wel even aangekeken van :X Maar verder geen opmerking ofzo.

Nog een vraag, er is bij mij een bloeding opgewekt door oestrogeen pillen. De laatste bloeddag kan ik toch tellen net als bij een normale menstruatie?
Die snap ik niet, je begint toch met tellen op de eerste dag van je menstruatie?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_147340933
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 20:25 schreef McLaura het volgende:

[..]

Die snap ik niet, je begint toch met tellen op de eerste dag van je menstruatie?
Bedoelde om uit te rekenen wanneer ik ongeveer eisprong kan verwachten. Dan maakt het toch niet uit of je vanaf de eerste dag of de laatste dag mag gaan tellen. Ja, je als je op de laatste dag begint dan moet je minder dagen nemen ;)
pi_147341027
Oh, zo!

Geen idee dan, ik ben vergeten hoe dat gaat bij gewoon zwanger worden :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_147341547
+/- 15 trouwens.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_147342335
Als ik testen koop, let ik er wel op dat er geen bekende achter me staat.

Geen idee hoeveel dagen er tussen de eisprong en NOD zitten.
pi_147343387
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 december 2014 18:20 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

duurt lang :D

hehe dat zeggen mijn man en ik ook vaak tegen elkaar zo
pi_147344889
Haha, waar is dat van? Of zijn jullie afzonderlijk van elkaar zo grappig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')