Coolste game/demo van vandaagquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Interactieve horrorgame. Soort cabin in the woods slashershit.
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Dagger87 het volgende:
Ik snap de no man's sky hype niet. Je vliegt rond om mooie planeten te zien. Of is er meer te doen?
Voor sommige mensen kan dat natuurlijk al genoeg zijnquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Dagger87 het volgende:
Ik snap de no man's sky hype niet. Je vliegt rond om mooie planeten te zien. Of is er meer te doen?
Het doel is om je naar het midden van het heelal te vliegen en daarvoor moet je je ruimteschip upgraden enzulks.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Dagger87 het volgende:
Oh, enkel in US?quote:
Het is natuurlijk groundbreaking dat zo'n grote game gemaakt wordt met wiskundige formules. Het is een geek ding en I like it!quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:13 schreef Dagger87 het volgende:
echt slecht ditquote:Op zaterdag 6 december 2014 21:17 schreef Gh0stface het volgende:
Fuck dit, de bedenker van God of War geeft ons nu dit
Nee we posten onze reacties op de games waarvan we denken dat getoond wordt tijdens de persco.quote:
Nee, we zijn aan het oefenen voor E3 2015.quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, we zijn aan het oefenen voor E3 2015.
Street fighter V exclusief voor ps4 en pc. Maar dat was gisteren al gelekt. De gedachte dat er een final fantasy VII remake zou komen toen de oude beelden werden getoond, maar gewoon FFVII upscaled komt naar de ps4. Veel nieuwe beelden van al aangekondigde games die nog uit moeten komen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
iemand die een kleine recap kan geven?
De echt grote titels die aangekondigd zijn of iets ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |