SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tefal?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:49 schreef Crip het volgende:
Ey welke pannen kan ik het beste kopen.. van welk merk>?
O.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey deuce je kan fysiotherapie gaan doen maar je moet je realiseren dat het dan helemaal moeilijk is om een baan te komen. Ergotherapie kan ik je wel een keer uitleggen. Heb je ook gekeken naar oefentherapie?
True, heb al een paar van die stevige dikke pannen wat ze vaak in restaurants gebruiken maar daar blijven veel dingen aan plakken. Maar wil nog wat anti-aanbak.. had jij niet laatst pannen gehaald?quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Een pan gaat om kwaliteit. Niet om merk.
ik kom er later op terug, is een lange uitleg en ben mobiel.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:00 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
O.
Doe 's dan.
Nergens tegengekomen.
Allemaal kut. En voor vrouwen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey deuce je kan fysiotherapie gaan doen maar je moet je realiseren dat het dan helemaal moeilijk is om een baan te komen. Ergotherapie kan ik je wel een keer uitleggen. Heb je ook gekeken naar oefentherapie?
Siemens pannen? Wij hebben ook Siemens pannen thuis. Ik weet niet wat de Duitsers erin hebben gedaan, maar volgens zijn ze nog bezig met hun geheime militaire technologie te verwerken in het gemiddelde huishoudenproduct.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
True, heb al een paar pannen van stevige dikke pannen wat ze vaak in restaurants gebruiken maar daar blijven veel dingen aan plakken. Maar wil nog wat anti-aanbak.. had jij niet laatst pannen gehaald?
Niet forceren. Moet je werken ofzo?quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:02 schreef Deuce92 het volgende:
Een uur van de twee uur dat ik zou gaan slapen is al voorbij. Volgens mij gaat dit het niet worden.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Siemens pannen? Wij hebben ook Siemens pannen thuis. Ik weet niet wat Duitsers erin hebben gedaan, maar [b]volgens zijn ze nog bezig met hun geheime militaire technologie te verwerken in het gemiddelde huishoudenproduct.[/b]
Sluit FOK! af, fuck ons. Ga slapen.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik forceer niks, ik ben moe. Maar Fok! houdt me wakker.
En ja.
Ja, die waren 45 eur maar leken goedquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:00 schreef Crip het volgende:
[..]
True, heb al een paar van die stevige dikke pannen wat ze vaak in restaurants gebruiken maar daar blijven veel dingen aan plakken. Maar wil nog wat anti-aanbak.. had jij niet laatst pannen gehaald?
Fysiotherapie kan je goed combineren met een opleiding gericht op sport- en beweging. Personal trainers verdienen goed geld.quote:Op zaterdag 6 december 2014 11:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Allemaal kut. En voor vrouwen.
Grapje jan
Dat lijkt me wel baas.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Fysiotherapie kan je goed combineren met een opleiding gericht op sport- en beweging. Personal trainers verdienen goed geld.
o spnnnd, welke telefoon heb je nuquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:07 schreef Beach het volgende:
ik zal je mn nieuwe nr dmennen moet nog wel simkaart erin doen en alles instellen enzo kb
Selamun aleykum.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:06 schreef Beach het volgende:
hey deuce hey kabeetje hey crip hey stimo
Sowieso met een ijzeren dingen roeren in welke pan dan ook. Can't take it alsof ik word gestoken in mijn rib.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, die waren 45 eur maar leken goed
Als je niet wil dat dingen plakken dan haal je idd anti aanbak. Je hebt tegenwoordig van die witte pannen. Die kun je proberen?
Alleen met houten lepel erin roeren ajb. Of je moet kanker willen eten.
Tefal is ok als merk. Siemens is idd welmama heeft nog pannen van minimaal 15 jaar geleden staan.
Hai Beach.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:06 schreef Beach het volgende:
hey deuce hey kabeetje hey crip hey stimo
gewoon zelfde dumbphonequote:Op zaterdag 6 december 2014 12:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
o spnnnd, welke telefoon heb je nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |