Vrouwen lijken er patent op te hebben om daarin te veranderen. Ik hou m'n hart vast in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:29 schreef CrashO het volgende:
[..]
Wel als het een dikke prop met kort pittig kapsel is ja.
of verreken met je zorgpremie. Overgewicht is gewoon een groot probleem in de wereld, zonder keiharde maatregelen veranderd er niks.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Ixnay het volgende:
Dus iemand die gezond eet, genoeg sport en denkt aan alle voedingsstoffen mag straks het dubbele gaan betalen voor fastfood omdat anderen geen controle hebben over hun eetgedrag.
De prijzen zijn in Nederland mogelijk anders dan in het VK. In de VS zijn de prijzen voor junkfood inderdaad lager dan de prijzen voor onbewerkt of vers voedsel, zeker in low income areas. Geen idee of het in het VK ook zo is.quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:37 schreef Re het volgende:
junkfood is helemaal niet zo goedkoop eigenlijk, een kant en klare salade bij de AH is 4-5 euro, een McMenu zit daar wel een stuk boven en dan zit je nog niet vol
Volgens mij ook ja.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:42 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
De prijzen zijn in Nederland mogelijk anders dan in het VK. In de VS zijn de prijzen voor junkfood inderdaad lager dan de prijzen voor onbewerkt of vers voedsel, zeker in low income areas. Geen idee of het in het VK ook zo is.
Ik heb een tijdje terug een docu gezien over hem. Hij kon niet eens meer zitten.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:44 schreef Robuustheid het volgende:
Mij lijkt niet dat de man nog in staat was om te kunnen werken.
Dat is juist hoe je er mee om moet gaan. Je moet helemaal niet vol willen zitten. Ik kan ook wel 2 borden zuurkool met worst opeten en dan pas volzitten, echter met 400 gram zuurkool en een halve worst heb je genoeg. Wil je wat aan je gewicht doen dan eet je hooguit wat je nodig hebt en niet wat je voor je gevoel denkt te moeten hebben.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:14 schreef Re het volgende:
en ga me niet vertellen dat je bij een McMenu vol zit... of dat je dat als enige neemt voor het avondeten
Mij ook.quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:08 schreef Richestorags het volgende:
Het blijft me verbazen hoe lang het menselijk lichaam zaken waar het niet voor is gemaakt te doen volhoudt.
Dikke lul ja. Zijn gewicht kwam voornamelijk door zijn vraatzucht en niet door goedkoop fastfood.quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:54 schreef tong80 het volgende:
Martin gaf toe dat zijn overgewicht voornamelijk kwam door goedkoop fast food.
Inderdaad. "Dit eetgedrag is niet nieuws, maar wel nieuw is hoe makkelijk het is om goedkoop junk food te kopen"quote:Op zaterdag 6 december 2014 09:12 schreef El_Matador het volgende:
"Zijn dokter roept op tot een belasting op fast food."
De tragische dood van een gainer gebruiken voor politieke propaganda.
Dit ja.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 6 december 2014 10:28 schreef Ixnay het volgende:
Dus iemand die gezond eet, genoeg sport en denkt aan alle voedingsstoffen mag straks het dubbele gaan betalen voor fastfood omdat anderen geen controle hebben over hun eetgedrag.
Of je maakt gezond voedsel betaalbaarder.quote:Op zaterdag 6 december 2014 08:54 schreef tong80 het volgende:
Zijn dokter roept op tot een belasting op fast food
quote:
Doe ik ook wel eens. En ik ben niet vetquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:17 schreef Jellereppe het volgende:
455 kilo. Wat wil je. Veel beter voor hem. Hij had sowieso geen leven. Zes eieren op een ochtend. Daar kan ik een week van eten.
Ohja gevoel is inderdaad totaal niet subjectief en daarom een heel goede graadmeterquote:Op zaterdag 6 december 2014 10:02 schreef Re het volgende:
[..]
het hongergevoel is igg nog een stuk prominenter aanwezig aangezien het volume een stuk kleiner is en daardoor de signalen naar je hersenen je vertellen dat je nog niet vol zit.
en hou eens op met je jankposts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |